DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Verste hos meg er et par brukne ben og Tranquillo Barnetta med viusinfeksjon i 6 måneder. Virus i 6 mnd faktisk. :!: Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er ikke det vanlig da? Har i grunn ikke sett så ille skader jeg. Det er stort sett irriterende småskader, da jeg har skrøpelige helter som Beckham, Riquelme, M Lewandowski, Melchiot og van Bronckhorst i stallen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Virker som mine gode også har en stor vane å bli skadet. Kjedelig i er det. Det jeg har sett med virus er at de er ute i mellom 3 og 15 dager liksom. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Adler fikk sin ligadebut i dag. Clean sheet, og strafferedning! Jippi! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Virker som mine gode også har en stor vane å bli skadet. Kjedelig i er det. Det jeg har sett med virus er at de er ute i mellom 3 og 15 dager liksom. Ro ned på treningsmengden i fysisk/aerobic. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tips til keeper er Ochoa. Han havnet på årets lag som keeper, dog på benken. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ochoa funker bra, solgte han fra newcastle etter 4sesonger i klubben og at akinfeve kom inn som etstatter. Skal igang med min 6 ses som Newcastle sjef har 4/4 pl gull 2/3 cl. Fjorårets store stjerne var cristiano ronaldo som fra sin kan possisjon noterte seg for 37mål. Unggutten toni kroos var også god og fikk 41 assist i sin rolle som SOM. Laget: afinkeve srna-shako-chiellini-santon messi-melo-ronaldo ---------kroos------ welliton-carpenter(regen) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Får Maarten Stekelenburg gratis om fem måneder. Håper det er bra. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Mitt roverslag: Robinson Kryvtsov-Samba-Burdisso-Del Horno De Guzman-Van Bommel-Noble Verratti Lukaku-Derbyshire Endret 18. januar 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Da var 3. sesongen med Birmingham ferdig. Kan ikke fatte at jeg greide en åttendeplass etter den marerittstarten jeg hadde. Min første seier kom første i den 11. serierunden etter å ha hatt 0-4-6 på de første kampene. Etter det klarte jeg å henge med mot de fleste lagene og jeg hadde flere herlige seire. Sesongen endte som sagt med en åttendeplass og en utrolig FA cupfinale der jeg vant utrolige 6-3. Nå er det dags å hente flere spillere. Hadde tenkt å skaffe Ömer Toprak, men han dro heller til Napoli den fjotten. Regner med at jeg signerer Gojko Kacar nå snart ettersom han vil til meg. Mannen er jo en potet av en annen verden samtidig som han er god. Eller var lånet av Wellington Silva utrolig vellykket med 10 mål og 5 assist på 16 kamper fra denne unggutten. Vurderer sterkt å kjøpe han, men det er flere spillere jeg også vurderer. Her er screen av serien og FAC. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvilken taktikk har du? Jeg ser Liverpool er veldig overvurdert i din save også.. Tipper Gerrard og Torres står bak snaut 50 av målene? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvilken taktikk har du? Jeg ser Liverpool er veldig overvurdert i din save også.. Tipper Gerrard og Torres står bak snaut 50 av målene? I min save å, spessielt Torres scorer jo like mange kamper som han spiller Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Er 15 kamper uti tredje sesong med Arsenal. Første sesong endte jeg på 6. plass, andre sesong endte jeg på 8. (!) plass og nå leder jeg ligaen med 5 poeng! Adler er helt rå. Jeg har gitt Verratti sjansen de to siste ligakampene, og på de har han scoret 4 mål. Spiller med dette laget: Renè Adler Andreas Beck - Per Mertesacker - Danny Wilson - Gaël Clichy Moussa Sissoko Cesc Fàbregas - Jack Rodwell Andrei Arshavin-------------------------Samir Nasri Robin van Persie Danny Wilson er et skotsk vidunderbarn som spiller overraskende bra. Jeg lånte han ut første sesongen, og han herjet. Så jeg gav han sjansen i noen kamper når han kom tilbake, og han overbeviste meg virkelig. 19 år, og har spilt fast for meg i en og en halv sesong. Anbefaler ham virkelig! Endret 19. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det gjorde Febian Brendy for meg som utleid til Leeds i L1 også. Han hadde 12 eller 13 mål på 11 kamper. Dessverre rotet jeg det til med å bare leie i 3 mnd, så han forsvant for meg.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 GoreGalore: hvor mye måtte du ut med for å få Danny Wilson, vil hente han til Rovers men Rangers gir han ikke akkurat til markedspris Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Sjekk ut Nicolas Otamendi om du trenger stopper. Storspiller for meg i Fulham. Har spilt 23 kamper nå, og ligger på en sterk 7 plass. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) GoreGalore: hvor mye måtte du ut med for å få Danny Wilson, vil hente han til Rovers men Rangers gir han ikke akkurat til markedspris Det var ikke mye. Et par millioner pund, tror jeg. Jeg kan finne ut av det neste gang jeg spiller! Edit: Han kostet meg £2.5 millioner, men nå er han verdt £6 millioner. På 15 kamper har han 7.23 i gjennomsnittsrating. Endret 19. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Sjekk ut Nicolas Otamendi om du trenger stopper. Storspiller for meg i Fulham. Har spilt 23 kamper nå, og ligger på en sterk 7 plass. Han ble skadet i 10mnd hos meg. Hvilken taktikk har du? Jeg ser Liverpool er veldig overvurdert i din save også.. Tipper Gerrard og Torres står bak snaut 50 av målene? Litt for overvurdert ja og de putter som faen hos meg og. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Sjekk ut Nicolas Otamendi om du trenger stopper. Storspiller for meg i Fulham. Har spilt 23 kamper nå, og ligger på en sterk 7 plass. Han ble skadet i 10mnd hos meg. Hvilken taktikk har du? Jeg ser Liverpool er veldig overvurdert i din save også.. Tipper Gerrard og Torres står bak snaut 50 av målene? Litt for overvurdert ja og de putter som faen hos meg og. Shitt, den suger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 La som du ikke vet det a, Shurger. :F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå