Xanman Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Var en kompis som hadde den. Vet ikke hvor han fant den, men kan høre. Never mind, fant en på 2.56 GB selv! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Aahh...FM2010 ødelegger universitetsutdanningen min Fikk Moss opp i tippeligaen i løpet av første sesong, er i andre sesong nå. Ligger ca. midt på tabellen og har kommet til semifinalen i cupen Hvor mange trenere ansetter folk her? Har tre dedikerte trenere nå, en keepertrener og to fysioterapeuter. Har ca. tre stjerner på alle delene av treningen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Gjør det jeg kan for å få så nærme 5 stjerner som mulig. FM ødelegger min utdanning og. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Aahh...FM2010 ødelegger universitetsutdanningen min Fikk Moss opp i tippeligaen i løpet av første sesong, er i andre sesong nå. Ligger ca. midt på tabellen og har kommet til semifinalen i cupen Hvor mange trenere ansetter folk her? Har tre dedikerte trenere nå, en keepertrener og to fysioterapeuter. Har ca. tre stjerner på alle delene av treningen. Har 11...Sunderland Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nå setter de klassiske skadene inn. Midt i sesongen under det vanskeligste programmet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Det virker som du har en del kjeks i laget ditt. På tide å skaffe seg nytt blod? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Bare samme posisjon som blir skadet. Både den beste og backupen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da burde du vel endre litt på treningsopplegget? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Da burde du vel endre litt på treningsopplegget? Det skjedde i samme kamp. EDIT: Nå fikk jeg den værste skadet jeg noensinne har hatt og det kom på det største talentet jeg har, som allerede er latterlig god. Endret 17. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det der tror jeg ikke jeg har sett før, noengang Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Oi, kjipt! Hvor fant du skinnet, btw? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er ikke noe å smile av. I løpet av de tre neste kampene ble og de to andre forsvarerene mine skadet, så jeg har kun en igjen. Oi, kjipt! Hvor fant du skinnet, btw? Det ligger inni i spillet. Det er et original-skin. Gå inn på utseende på instillinger og velg mørkt skin. Det lyse skinnet blir for skinnende for min del. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Gjør ikke at øynene blir så slitne av det hvite skinet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg fikk noe av det samme på Albert Riera hos meg, tror det var 8-9 måneder på ham. Men den sykeste skadegrunnen jeg har sett kom på FM07, hvor Carlos Tevez var ute i to måneder med korsbåndsskade etter å ha "falt ned fra en stige": Tevez skader seg! (jeg fant igjen bildet i en gammel FM07-tråd på FMnorge) Endret 18. januar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 På de første 5 kampene med Notts County i Coca cola league 1. Så har jeg ikke scoret enda, og har tapt 4 og en uavgjort. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg fikk noe av det samme på Albert Riera hos meg, tror det var 8-9 måneder på ham. Men den sykeste skadegrunnen jeg har sett kom på FM07, hvor Carlos Tevez var ute i to måneder med korsbåndsskade etter å ha "falt ned fra en stige": Haha, sinnsykt bra! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Men den sykeste skadegrunnen jeg har sett kom på FM07, hvor Carlos Tevez var ute i to måneder med korsbåndsskade etter å ha "falt ned fra en stige":Tevez skader seg! Fy faen som jeg lo av denne. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Verste hos meg er et par brukne ben og Tranquillo Barnetta med viusinfeksjon i 6 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå