Xanman Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har et par spørsmål: Pleier dere å velge motstanderinstrukser selv, eller lar dere assistenten gjøre det? Er det smart å sette ungguttene i lære hos mer rutinerte spillere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Varierer litt. Ofte fikser jeg bare litt på hva assistenten sier. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ok, takk! Bump: Apropos det, kan noen dele bra skins, logopakker og spillerbildepakker? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg har en facepack, men den er på 2,3 gb. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Oisann! Hvor fant du den? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Var en kompis som hadde den. Vet ikke hvor han fant den, men kan høre. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) x Endret 24. februar 2010 av Loffelur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ble ferdig med andre sesong nå (to sesonger på en uke er ny personlig rekord!), og den gikk mildt sagt rævva. Jeg spiller med Arsenal, og havnet på 8. plass. Et under at jeg ikke fikk sparken. Anyways, jeg brukte Joe Hart i mål, og han presterte å slippe inn 52 mål! Sinnsyke greier. Så nå har jeg hentet inn Renè Adler for £23.5 millioner, og han slapp bare inn 15 mål for Leverkusen i fjor. Håper det gjør susen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Haha. Hva faen har skjedd der? :!: Ellers er jeg fornøyd med hvordan ting har utvikler seg med Birmingham. Jeg hadde tidenes dårligste start på sesongen med 0-4-6 på 10 kamper og mål som rant inn. Etter 7 kamper satte jeg meg ned i en halvtime-time og fikset en ny taktikk helt fra bunn og satte opp alle instrukser osv manuelt. Det ble færre mål som kom inn og jeg gikk fra tap til uavgjort. Først i den 11. seriekampen fikk jeg en seier da jeg slo topplaget Spurs borte 2-3. Nå er jeg ett av formlagene i serien med 3-1-1 de siste fem kampene med 10-6 i målforskjell. Kampoppsettet er forøvrig helt klønete da jeg møter alle de store lagene i løpet av fem kamper noe som gjør at jeg får mindre poeng de neste kampene. Spillet sitter i alle fall bedre nå og jeg satser på å ta poeng fra flere av topplagene! Her er tabellen slik den ser ut etter en halv sesong. Er i 2011/2012 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Haha. Hva faen har skjedd der? :!: Det burde ikke gå an. Helt sinnsykt Det var smertefullt å følge med på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Haha. Hva faen har skjedd der? :!: Det burde ikke gå an. Helt sinnsykt Det var smertefullt å følge med på. Det var faktisk ment til det bildet over. Startet å skrive innlegget før du postet så ditt kom imellom. Men jeg opplevde selv at Hart var en røver på å slippe inn mål. Han slapp inn 82 mål for meg, så du skal ikke klage. Har hentet Guillermo Ochoa nå og det går mye bedre. Han er en jævel i buret og holder meg ofte inne i kampene. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Men jeg opplevde selv at Hart var en røver på å slippe inn mål. Han slapp inn 82 mål for meg, så du skal ikke klage. 82?! Hvilket lag hadde du? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Spiller med Birmingham. Drittlag! Det kunne du vel sett på bildet der. Endret 16. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Sant nok Uansett, sykt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Forsvaret var jo lekk som faen da. Ikke morsomt da. Det jeg også opplevde med Hart var at han veldig ofte ga returer rett ut i feltet. De gjorde at de scorte veldig mange mål på returer, noe som er utrolig irriterende. Har ikke opplevd det etter jeg kjøpte Cavalieri og Ochoa. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er det smart å sette ungguttene i lære hos mer rutinerte spillere? Regner nesten med det. Jeg pleier i hvertfall å gjøre det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oioioi! Ochoa (keeperen min) kom på Årets Lag i Verden! Lenke til kommentar
Tufnir Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Noen ide hvordan man kan få Brann sitt 2. lag flyttet opp i 2. divisjon så de får spillt noen kamper? De er i 3. divisjon når man starter spillet, og den er jo ikke med i spillet. Endret 17. januar 2010 av Tufnir Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fy faen. Hvorfor er det alltid sånn at HVER gang en forsvarer pådrar seg en skade og ligger ute for behandling scorer de på det. Det har skjedd HVER JÆVLA gang nå. Blir forbannet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå