Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Ja det kom ikke helt klart frem, jeg vant serien med han i mål med City, så han var god, men spilte kun en sesong med han i buret. Mente egentlig hvor konge han er i virkeligheten, men så vidt jeg vet er han god på Fm også. Muligens ikke helt i verdensklasse men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herlig kamp! Best er at Buonanotte som har 1 på spenst og heading putta på hodet. :D

Haha, det gjorde han for meg også (jeg spiller SOM Liverpool da). Tror attpåtil det var mot Birmingham :p

Fyren er jo 168 i tillegg, ekstra morsomt at sånne scorer på hodet :p

Må være noe i det der ja. At han gjør det mot B'ham er jo greit, de er ikke så gode, men mot Pool er mer artig. :D

Lenke til kommentar

Vieira spilte 23 kamper, hadde ingen mål eller assists og hadde 6.92 i gjennomsnittsrating. Likevel merket jeg at laget slapp inn færre mål når jeg brukte ham, og statistikken viser at han var den på laget med best pasningskvalitet.

Edit: Hentet nettopp inn Jack Rodwell for £12 millioner som erstatter.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Jeg sitter nå og vurderer diverse spillere. Har fått akseptert 80 mill på Adebayor, 100 mill ++ for Milevskyi og 70 mill Cardozo. Skal også prøve meg på Hulk og Mr. Dzeko. Spiller med Sunderland.

What to do

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Har nå spilt første sesongen med Man Utd, og føler jeg har gjort en brukbar jobb. At Berba og Owen samtidig ble langstidsskadet i Mars/April har nok ødelagt en god del..

Community Shield: 1. plass

Ligacupen: Vant 3-0 mot Arsenal i finalen! 1. plass.

FA-cupen: 1. plass. Arsenal her også

Premier Division: 2. plass. 5p bak Chelsea.

Champions League: Brown ble utvist etter en halvtimes tid, så spilte med 10 mann. Rooney ble skadet i løpet av 2. omgang, så jeg brukte Welbeck og Giggs på topp. Likevel ble det straffekonk, der Arsenal vant. Så 2.plass der også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...