Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har erfaringer med Carlos Vela? Han var benkesliter for meg første halvdel av sesongen. I januar lånte jeg ham ut til Schalke 04, og han har scoret 8 mål på 6 kamper!

En kamerat sa han putta jevnlig for han på Arsenal. Han var vist helt syk.

Kult! Tipper han og Lukaku vil danne et fantastisk spisspar om noen år :)

Lenke til kommentar
Går inn i en ny sesong nå, og alle spillerne har mistet draktnummerene sine! Wtf?!

Du spiller i Premier League? Fra og med 2010/11-sesongen innføres nye regler i PL, som er ca de samme som reglene for registrering av CL-spillere:

- Minst 4 spillere må være Homegrown at Club

- Minst 8 spillere må være Homegrown at Nation

- Maks 25 spillere kan registreres

- Spillere som er under 21 år den 31.08 (ikke helt sikker på datoen, mulig det er 01.08 eller 01.09) når sesongen starter (altså spillere som er født ETTER den 31.08 (gitt at det er datoen) i 1992 når det er 2010/11-sesongen) behøver ikke å registreres.

Er også mulig at HG-reglene er 3/6, har ikke spillet foran meg nå. Spillere som ikke er registrert men som likevel får lov til å spille (juniorer, altså) gis lavest ledige nummer foran hver kamp.

Lenke til kommentar
Hvordan gikk sist sesong da? Vant du noe?

Jeg hadde en helt ELENDIG start, men jeg tok meg sammen og havnet på... *kremt*sjetteplass*kremt* :blush: Men nå begynner jeg å få dreisen på det, og jeg har hentet Joe Hart og Per Mertesacker! Satser på at jeg stiller med dette laget neste sesong:

Joe Hart

Bacary Sagna - Per Mertesacker - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Moussa Sissoko

Cesc Fàbregas - Patrick Vieira

Andrei Arshavin ------------------------ Samir Nasri

Robin van Persie

RvP ble forresten toppscorer forrige sesong.

Edit: Takk Leo! Nå slipper jeg å bekymre meg for å nummere alle spillerne enda en gang neste sesong.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
Edit: Takk Leo! Nå slipper jeg å bekymre meg for å nummere alle spillerne enda en gang neste sesong.

Stemmer! Etter at du har gitt nummer til alle første gang i 2010 så husker spillet dette til 2011, såvidt jeg har fått med meg. Jeg ble forbannet irritert første gang det skjedde, men heldigvis husker jeg (som vel de fleste) hvilke spillere som hadde hvilke nummer før de "forsvant".

Lenke til kommentar
Hvordan er Viera for deg?

Han har vært god! Bruker ham som ballvinner. Har ikke stats på ham atm, da jeg nettopp avsluttet spillet. Han er dog en kortsiktig løsning, og hvis jeg har penger nok kommer jeg muligens til å hente en ny spiller i hans posison. Eller så venter jeg bare til Alfred N'Diaye eller Ramsey blir god nok.

Lenke til kommentar

Skal si ifra ;) Btw, vet noen om Mertesacker og Hart er gode? Jeg hentet Hart forrige sesong, men fikk ham ikke før nå siden han var på lån. Som en midlertidig løsning hentet jeg Toldo for noen skarve millioner. Han funket faktisk overraskende bra, selv om han var litt ujevn til tider.

Lenke til kommentar

Joe Hart er konge! Eneste grunnen til at han ar så høy eccentricity er pga han skaper seg sånn på straffer, han gjorde et stort nummer ut av det i u21 mesterskapet for ikke så lenge siden. Håper han kommer tilbake i City, men med Given i klubben så ser det ikke akkurat lovende ut :(

:D Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...