Xanman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er i november, så der har vi nok løsningen da... Heldigvis er det bare et par måneder til jeg kan hente ham. Jeg spiller med Arsenal, og har hentet inn Patrick Vieira, Moussa Sissoko, Romelu Lukaku, Christian Vieri (free transfer), Danny Wilson og Francesco Toldo. Jeg har også sikret meg Joe Hart til neste sesong. Jeg spiller med dette laget: Toldo Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy Sissoko Fàbregas - Vieira Nasri/Eduardo ----------------- Arshavin van Persie Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvorfor hentet du Vieri? Han har jo vanskeligheter å slå igjennom i en championship klubb til og med Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Han var gratis, og krevde lite lønn Tenkte han kunne være en fin joker på benken. Lukaku har vist seg å være en enda bedre joker! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Noen som har spilt lenge og vet om Sofiane Feghouli (i Grenoble Foot 38) blir like vill her som han ble på 09? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Nå er han min! For £300k! Et røverkjøp? Edit: Verratti, altså. Endret 11. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nå er han min! For £300k! Et røverkjøp? Verratti eller Feghouli? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Verratti Speiderne mine har ikke stor tro på ham, men det har vel ikke noe særlig å si. Edit: Takk for tipset om Feghouli, han kommer på free transfer i starten av neste sesong Endret 11. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Skal starte en ny savne nå, usikkert på hvilket lag jg skal teste ut da.. Men jg vil teste ut denne formasjonen: 4-3-1-2 Dzeko skal jeg ha som oppspillspunkt, noen tips som partner? Og nevn gjerne om det er beste å bruke oppspill med en måltyv osv.. OMS posisjonen er det et hav av spillere å velge mellom, men jeg tenkte noe i retningen av Riquelme, han er vel ikke såå dyr?? 3MS her er jeg usikker på hva jeg skal velge, eller burde velge.. Tenkte to ballvinnere og en sentral angrep f.eks Gourcuff herlig spiller forresten.. 2DF og backene skal vel være støttende.. Har dere no tips til spillere, spillestil, tempo?? Vil ha mye ballbesittelse, spille seff gjennom midten.. Endret 11. januar 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Vet jeg ikke hvilket lag du skal være, men Torres er en pain i alle mine saver hvor jeg prøver med forskjellige lag i PL. Jeg er ikke Liverpool selv, men det har vært ganger der jeg har vurdert å legge inn en ekstra manager, kun for å sette Torres på hardtrening som keeper, mens jeg strør om meg med bøter på mannen.. Han scorer stort sett minst like mange mål som han spiller kamper. I tillegg har han mange assists. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Haha enig i den Sovehest, Torres har rett og slett vært et mareritt på mine saver også. Men igjen da så tror jeg han funker best alene?? Noen tanker om det? Opplevelser? Og jeg kommer ALDRI til å være Liverpool heller hehe. SÅ om jeg får kjøpt han..Hmmm,. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Pleide å ha van Persie som måltyv. Jeg byttet til komplett spiss, og nå er han GAAAL!!! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Edit: Takk for tipset om Feghouli, han kommer på free transfer i starten av neste sesong Free Transfer? hos meg bruker han å gå til Juve for rundt £10m med mindre jeg snapper ham først... Han var forøvrig en av 09s største talenter, kan brukes fast på et lag i PL-toppen fra du kjøper ham, og på 09 er han såpass ung at han blir "Homegrown at club" ifht CL-registrering ila 4 år, og da er han også en av PL's beste spillere (bedre enn f.eks Steven Gerrard er i starten av spillet) Endret 11. januar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jepp! Kontrakten gikk ut etter første sesong. Endret 11. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hellige dykker, da har du gjort et røverkjøp Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Yay! Jeg snappet opp Alfred N'Diaye også på free transfer. Skal si jeg var heldig i dag Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ellers kan jeg jo nevne Lorenzo Crisetig (DM) som i et par kamper var bestemann for meg (Liverpool) som 18-åring. Festlig fyr. Holder vel også til i Italia. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Typisk, spiller med Notts County. Etter 12 kamper mister jeg Donaldson til Newcastle. Hadde han på lån, men bare i 3 mnd. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er det noen som har erfaringer med Carlos Vela? Han var benkesliter for meg første halvdel av sesongen. I januar lånte jeg ham ut til Schalke 04, og han har scoret 8 mål på 6 kamper! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fikk Iker Muniain til Brann på free transfer etter første sesong, han var som en Huseklepp, scoret mye og hadde mange assists. Etter sesongen ble han snappet opp av Valencia for 20M, uten at jeg kunne avslå tilbudet. Trikset er visst å sette verdi på spillerne til 200M eller noe, slik at de ikke snappes opp uten at du kan avslå budene.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kan noen nevne to av de beste ballvinnende spillere på FM? Gjerne i verdensklasse og talenter?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå