Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Jeg er i november, så der har vi nok løsningen da... Heldigvis er det bare et par måneder til jeg kan hente ham.

Jeg spiller med Arsenal, og har hentet inn Patrick Vieira, Moussa Sissoko, Romelu Lukaku, Christian Vieri (free transfer), Danny Wilson og Francesco Toldo. Jeg har også sikret meg Joe Hart til neste sesong. Jeg spiller med dette laget:

Toldo

Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy

Sissoko

Fàbregas - Vieira

Nasri/Eduardo ----------------- Arshavin

van Persie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal starte en ny savne nå, usikkert på hvilket lag jg skal teste ut da..

Men jg vil teste ut denne formasjonen: 4-3-1-2

Dzeko skal jeg ha som oppspillspunkt, noen tips som partner? Og nevn gjerne om det er beste å bruke oppspill med en måltyv osv..

OMS posisjonen er det et hav av spillere å velge mellom, men jeg tenkte noe i retningen av Riquelme, han er vel ikke såå dyr??

3MS her er jeg usikker på hva jeg skal velge, eller burde velge..

Tenkte to ballvinnere og en sentral angrep f.eks Gourcuff herlig spiller forresten..

2DF og backene skal vel være støttende..

Har dere no tips til spillere, spillestil, tempo??

Vil ha mye ballbesittelse, spille seff gjennom midten..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Vet jeg ikke hvilket lag du skal være, men Torres er en pain i alle mine saver hvor jeg prøver med forskjellige lag i PL. Jeg er ikke Liverpool selv, men det har vært ganger der jeg har vurdert å legge inn en ekstra manager, kun for å sette Torres på hardtrening som keeper, mens jeg strør om meg med bøter på mannen..

Han scorer stort sett minst like mange mål som han spiller kamper. I tillegg har han mange assists.

Lenke til kommentar
Edit: Takk for tipset om Feghouli, han kommer på free transfer i starten av neste sesong :cool:

Free Transfer? :wow: hos meg bruker han å gå til Juve for rundt £10m med mindre jeg snapper ham først...

Han var forøvrig en av 09s største talenter, kan brukes fast på et lag i PL-toppen fra du kjøper ham, og på 09 er han såpass ung at han blir "Homegrown at club" ifht CL-registrering ila 4 år, og da er han også en av PL's beste spillere (bedre enn f.eks Steven Gerrard er i starten av spillet)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Fikk Iker Muniain til Brann på free transfer etter første sesong, han var som en Huseklepp, scoret mye og hadde mange assists. Etter sesongen ble han snappet opp av Valencia for 20M, uten at jeg kunne avslå tilbudet. Trikset er visst å sette verdi på spillerne til 200M eller noe, slik at de ikke snappes opp uten at du kan avslå budene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...