Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv startet med Birmingham. Kjipt med skadesituasjonen i starten, men et spennende lag å spille med.

Men en ting som irriterer meg noe grenseløst. Etter at patch 10.2 kom, så spiller jeg generelt ræva. Vant tidligere ligaen med lag som Sunderland osv, men nå sliter jeg med å vinne de enkleste fotballkamper på B'ham-saven min. Noen eksempler er 1-2 tap mot Preston og 0-2 tap hjemme mot Wigan i åpningskampen i Premier League. De kampene jeg er så heldig å vinne, er det som oftest ufortjent. Noen som sliter med det samme? Har prøvd et greit antall taktikker, og gir snart opp.

Endret av passion
Lenke til kommentar
Rykka opp 3 sesonger på rad med mitt Notts Co, spiller nå min første sesong i PL. Ligger midt på tabellen, slo faktisk Chelsea 3-0 :)

Mihaylov

Jo/Saha-----Dentinho/Owen

----------Taarabt

Fer------C.Evans/A.Smith/Possebon------Obertan/Eikrem

O'Dea-----Kovac---Webster-----De Laet/Skagestad/J.Belletti

------Mihaylov/Schmeichel

Da har jeg fullført 3 sesonger i PL også. Har havnet midt på treet i alle sesongene, men vant FACupen i min første sesong i PL, og har siden vunnet EuropaLigaen 2 ganger på rad :)

Må jobbe mer med serien, må komme meg oppover på tabellen!

Lenke til kommentar

Lite tips til spiller:

Huseklepp.

Kjøpte han til United for 15M, mest på gøy, men fant raskt ut at han var fantastisk som offensiv midtbanespiller med samme rolle. Han er til etter 16 kamper vurdert som et "supert" kjøp av supporterne, har lagt opp til 12 mål og selv scoret 5. Problemet er at United egentlig har en haug med midtbanespillere som burde fått spille uansett.

Liverpool er forøvrig uslåelige på min save. Torres scorer litt over et mål per kamp og Gerrard har rundt 0,6..

Lenke til kommentar

Før første. Tenkte jeg skulle bruke han en gang i blant, og signet han som benkefyll/backup. Betalte 12-15M, og nå etter 19 kamper i første sesong er han verdt 45M og storspiller. Litt verre med bomkjøpet Adriano som en fyr her i tråden anbefalte. Han trives ikke i klubben og kommer ikke overens med Berba. Godt jeg bare betalte 145M for han. Wellbeck og Macheda er iallefall langt bedre enn Adriano på min save.

Jeg kjøpte også De Rossi, uten at han har imponert. Han spiller på det gjevne, og en billig franskmann gjør det stort sett like bra. Så der kastet jeg bort mye penger (145 + 450).

Lenke til kommentar
Før første. Tenkte jeg skulle bruke han en gang i blant, og signet han som benkefyll/backup. Betalte 12-15M, og nå etter 19 kamper i første sesong er han verdt 45M og storspiller. Litt verre med bomkjøpet Adriano som en fyr her i tråden anbefalte. Han trives ikke i klubben og kommer ikke overens med Berba. Godt jeg bare betalte 145M for han. Wellbeck og Macheda er iallefall langt bedre enn Adriano på min save.

Jeg kjøpte også De Rossi, uten at han har imponert. Han spiller på det gjevne, og en billig franskmann gjør det stort sett like bra. Så der kastet jeg bort mye penger (145 + 450).

Jeg kjøpte Adriano for 75 mill, og han storspiller :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Kanskje ganske bevisst, men om du vil kjøpe og kjøpe. Så vær Manchester City. Tror jeg fikk 1milliard å handle for denne sesongen og da var satsinga bare på europisk deltakelse via serien. (2. Sesong. Den første fikk jeg ca 600-700mill å handle for) Norske kroner selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Spiller med Sunderland jeg, og jeg suger. :p Kom på 17 første sesong, ligger nå på 16 etter noen kamper.

-----------Jones---Bent------------

Richardson(Barnetta skadet)--Cattermole--Cana--Beckham (Malbranque)

Van Bronckhorst --- Zapata -- Lewandowski (Turner) --Vanden Borre (nødløsning på lån.)

---------------Gordon-------------

Sunderland er veldig undervurdert på spillet. KAmper mot Cardiff blir tippet uavgjort etc. Fine er at de har stoor tålmodighet med urutinerte meg.

Lenke til kommentar

Lol, har de lagt inn signaturbevegelser på FM eller. Som at Torres demper ballen på brystet, vender om og scorer, eller at Manchester United flakser inn mål på overtid hveer_JÆVLA_gang jeg møter dem, til tross for massivt press fra min side. Helvete

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...