Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker at folk oppdaterer om sine egne games, for da blir jeg gira på å spille jeg også. Så jeg synes at folk skal oppdatere oss. :)

Faktisk enig der. Blir sjeldent motivert nok til å spille det uten at andre prater om hvordan det går med dem/generellt om spillet. Jeg oppfordrer til regelmessig spamming her i tråden om hvordan det går med savegamen! Nei, jeg er ikke sarkastisk. Nå skal jeg starte spillet og forsette med min ferske karriere med United. Følg med forlkens :D

Endret av sandinista
Lenke til kommentar

Hei, nå har jeg og kjøpt FM 2010, endelig. Men jeg har et stort problem, det går så jævlig treigt, alt sammen. Fra jeg trykker på en knapp til noe skjer kan jeg omtrent lese en bok. Er dette normalt?

PCn er en Dell Inspiron som takler instillingene såvidt i følge det jeg klarer å tolke av spec krav. Kan man endre noen innstillinger elns så spillet ikke blir like tungt å kjøre?

Lenke til kommentar
Hei, nå har jeg og kjøpt FM 2010, endelig. Men jeg har et stort problem, det går så jævlig treigt, alt sammen. Fra jeg trykker på en knapp til noe skjer kan jeg omtrent lese en bok. Er dette normalt?

PCn er en Dell Inspiron som takler instillingene såvidt i følge det jeg klarer å tolke av spec krav. Kan man endre noen innstillinger elns så spillet ikke blir like tungt å kjøre?

Når du starter en save så spørs det hvor mange ligaer du velger og underligaer, så kan du også velge om det skal være stor eller liten database, altså antall spillere..

Tror dette skal hjelpe..

Lenke til kommentar

Kan du forklare litt mer om hvor gammel/hvilke spesifikasjoner maskinen din har? Jeg har spilt spillet på en 8 år gammel xp 2200-maskin. Riktignok med fullHD. Da fikk jeg en halv stjerne på "spillopplevelse". For å si det slik, på den maskinen går det så tregt at jeg ikke orker spille noe videre.

Jeg har også en 1.5 år gammel Lenovo N200 av billigste sort. Her får jeg også en halv stjerne på opplevelse, men her synes jeg det går mer enn kjapt nok. Så, som du ser, en halv stjernes opplevelse kan være så mye forskjellig.

Lenke til kommentar

Kan du forklare litt mer om hvor gammel/hvilke spesifikasjoner maskinen din har? Jeg har spilt spillet på en 8 år gammel xp 2200-maskin. Riktignok med fullHD. Da fikk jeg en halv stjerne på "spillopplevelse". For å si det slik, på den maskinen går det så tregt at jeg ikke orker spille noe videre.

Jeg har også en 1.5 år gammel Lenovo N200 av billigste sort. Her får jeg også en halv stjerne på opplevelse, men her synes jeg det går mer enn kjapt nok. Så, som du ser, en halv stjernes opplevelse kan være så mye forskjellig.

http://www.dinside.no/299866/dell-inspiron-6400

Midt på treet PC når den var ny, som er noen år siden.

Og tregheten starter fra man trykker før man i det hele tatt har rukket å begynne å spille. Jeg aner ikke hvorfor, dette er mye verre enn et klikko FM06, som tok fem min hver gang man trykket på fortsett. 08 var bedre enn dette.

Lenke til kommentar

Og tregheten starter fra man trykker før man i det hele tatt har rukket å begynne å spille. Jeg aner ikke hvorfor, dette er mye verre enn et klikko FM06, som tok fem min hver gang man trykket på fortsett. 08 var bedre enn dette.

Hmm. Pussig. Som sagt er jeg klar over at spillet er i tregeste laget på XP-maskinen min, men på denne saken jeg bruker nå, med Intel Core Duo, så går det forholdvis godt. Hvor mye minne har maskinen din?

Lenke til kommentar

Hmm. Pussig. Som sagt er jeg klar over at spillet er i tregeste laget på XP-maskinen min, men på denne saken jeg bruker nå, med Intel Core Duo, så går det forholdvis godt. Hvor mye minne har maskinen din?

2x 512 tror jeg.

Lenke til kommentar

2x 512 tror jeg.

Der kan du jo ha en del av svaret ditt. Jeg har 2 gb med minne på min bærbare, men bare 1 gb på stasjonæren. Men igjen, jeg synes fremdeles det høres pussig ut at en Core duo ikke driver greiene kjappere enn min urgamle xp2200

Lenke til kommentar

Jeg vet at det sikkert er folk som begynner å bli lei de stadige oppdateringene fra oss som spiller dette spillet, men jeg har "nettopp" begynt på en ny savegame. Jeg startet med KFUM Oslo, men fikk ikke de til å fungere uavhengig av hvor gode spillere jeg hadde. Jeg sa så opp, og gikk arbeidsledig i et par måneder før Bishops Stortford tilbød meg jobb. En av de første tingene jeg gjorde var å kjøpe Willy Topp. Resten av den første sesongs spilte jeg med han som Trequartista, og han klarte å smelle inn 20 mål på 26 kamper. Det er i og for seg bra greier, men det kommer ikke opp mot andresesongen hans.

Jeg brukte han nå som måltyv, og han kunne notere seg for smått imponerende 56 mål på 49 kamper. 44 mål på 44 ligakamper. Og enda rykket jeg opp med et nødskrik. Så Topp er topp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...