Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror fixene skal fungere på gamle saver

Kan vel si at jeg er i 4sesongen med newcastle nå laget er

Ocha

Chiellini-vermaelen-leo

Fabregas

Ronaldo-Kaka-Messi

Welliton/Tevez-Aguero/Torres

denne sesongen har det godt ut 350mill pund til spillere, inn har det vel kommet ca 100mill pund. ligger på andre plass i pl er videre i cl, håper å forsvare gullet mitt fra forrige sesong

Lenke til kommentar

Ny patch? Æsj, eller det er jo kjempe bra, men det kommer til å ødelegge motivasjonen min med Harrogate, ligger i the championship nå, og håpet å spille 2-3 sesonger til i allfall. Men det begynner jo å bli litt kjedelig også, begynne å minke på de kjente spillerne. Laget mitt består nesten bare av regens, usaklig gode regens.

Håååper virkelig de har fikset responsen på resultater, spesielt på landslaget, når jeg taper knepent mot gode lag med san marino er de skuffet, håpløst. Var også en del rart med klubblag, men ikke så tåpelig. Også er det også en del smårusk når fansen\styret er skuffet over visse spillere som blir solgt.

Steike for et lag, jeg trodde Newcastle var lutefattige og med gjeld jeg, jeg har ikke råd til et slikt lag med man city i tredje sesong en gang og helt sikker ikke i fjerde sesong heller.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Ah, perfection! Ferdig med siste eksamen og endelig tør jeg starte en ordentlig FM-save. Ny patch nå er jo bare fantastisk. :D

Hvilken keeper bør jeg kjøpe som skal ta over for VDS i United? Kjøpte Akinfeev første gangen i fm10, men han var helt latterlig dyr. I tillegg maksa han vel på 11 i luftstyrke eller noe. Ellers var han helt fantastisk da, men vil gjerne prøve en annen.

Lenke til kommentar
Ah, perfection! Ferdig med siste eksamen og endelig tør jeg starte en ordentlig FM-save. Ny patch nå er jo bare fantastisk. :D

Hvilken keeper bør jeg kjøpe som skal ta over for VDS i United? Kjøpte Akinfeev første gangen i fm10, men han var helt latterlig dyr. I tillegg maksa han vel på 11 i luftstyrke eller noe. Ellers var han helt fantastisk da, men vil gjerne prøve en annen.

Jeg har skaffet meg Areola og Casteels for fremtiden :)

Lenke til kommentar
Hvordan blir det egentlig å holde igjen spillere i klubben? Fletcher har hvist lyst til å dra til Chelsea her, men jeg vil jo helst ikke selge han. Pleier dere å la han gå eller holde han igjen selv om han blir sur og jævlig?

Det du sier er at du selger han for riktig pris, så overpriser du han :) Da er både du og Fletcher fornøyd ;)

Lenke til kommentar

Nå nærmer jeg meg serieslutt i England, har vunnet ligacup og Charity shield, er fortsatt med i CL og ligger 6 poeng bak Chelsea med 3-4 kamper igjen... De skal møte Arsenal og Liverpool iløpet av sine tre siste kamper, og jeg skal møte to drittlag samt Liverpool ganger to! Fordi den ene Liverpoolkampen har blitt utsatt for hver gang jeg går videre i CL.

Lenke til kommentar

Rykka opp 3 sesonger på rad med mitt Notts Co, spiller nå min første sesong i PL. Ligger midt på tabellen, slo faktisk Chelsea 3-0 :)

Mihaylov

Jo/Saha-----Dentinho/Owen

----------Taarabt

Fer------C.Evans/A.Smith/Possebon------Obertan/Eikrem

O'Dea-----Kovac---Webster-----De Laet/Skagestad/J.Belletti

------Mihaylov/Schmeichel

Endret av Doppe
Lenke til kommentar

Der vant jeg seriegull første sesong! Adriano avgjorde med hattrick hjemme mot Liverpool siste serierunde!

Adriano fikk 22 mål i Premier League første sesong, og kom på andre plass på årets spiller!

Årets unge spiller gikk til Marko Verratti på laget mitt!

Også ble jeg årets manager! Veldig happy nå!

Lenke til kommentar

For å sitere en klok bruker for en stund siden:

MÅ du poste alt hva du gjør på FM? Innimellom er det greit, men jeg har ingen interesse av å lese alt hva du foretar deg.

Har starta sesong med Wrexham og vant første ligakamp 3-0 :new_woot:

Flott, men det er ikke nødvendig å oppdatere oss om hvert eneste lille steg du gjør. :)

Greit, det var til din bror, men ting ligger som regel i familien. :)

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
For å sitere en klok bruker for en stund siden:

MÅ du poste alt hva du gjør på FM? Innimellom er det greit, men jeg har ingen interesse av å lese alt hva du foretar deg.

Har starta sesong med Wrexham og vant første ligakamp 3-0 :new_woot:

Flott, men det er ikke nødvendig å oppdatere oss om hvert eneste lille steg du gjør. :)

Greit, det var til din bror, men ting ligger som regel i familien. :)

1. Jeg har da ikke informert om alt

2. Jeg har kun postet overganger, at jeg vant PL og hvem jeg skulle møte i CL finalen ;)

3. Jeg og broren min er ikke lik i oppførsel.

Lenke til kommentar

Har endelig klart det! Funnet den rette formasjonen til rette laget slik at de kan spille gjevnt og ikke så ustabilt som jeg vanligvis har gjort. Siden det er en del som er Man Utd er, så legger jeg ut taktikken:

Berba Rooney

Hamsik

Fletcher Valnecia/Scholes

Carrick

Vargas Vidic Ferdinand Evra

Van der Saar

Backene støtter opp angrepet

Carrick er midtbaneanker

Fletcher er ballvinnende midtbane

Valencia/Scholes er midtbane, støttende

Hamsik er trequartista

Berba er måltyv og Rooney er komplett

Kan nevnes at jeg kjøpte inn Vargas fra Fiorentina, og han gjør det bra. Kvittet meg med Nani og Tosic og kjøpte inn Hamsik fra Napoli og en Douglas (husker ikke fullt navn eller klubb, men han er i hvertfall sentral midtbane, 21 år.) Hamsik har jeg virkelig tro på. I en alder av 21/22 år, glir han glatt inn på første 11'ern.

:)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt problemet, egentlig. Noe av poenget med denne tråden er vel å skryte av resultatene dine? Jeg vet hvertfall at hvis jeg (for en gangs skyld) hadde gjort noe bra på FM, hadde jeg skrevet det ned her ASAP.

Selvfølgelig, men 5 poster på 24t hvor mindre mellomrom var med 40 min? Da kan du edite inn. :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt problemet, egentlig. Noe av poenget med denne tråden er vel å skryte av resultatene dine? Jeg vet hvertfall at hvis jeg (for en gangs skyld) hadde gjort noe bra på FM, hadde jeg skrevet det ned her ASAP.

Selvfølgelig, men 5 poster på 24t hvor mindre mellomrom var med 40 min? Da kan du edite inn. :)

Har da aldri postet 5 poster om det :p Det var faktisk 3 poster ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...