PrettyBoy Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei, Kanskje dere kan hjelpe meg litt med å lage et drømmelag.. Jeg vil bruke denne formasjonen 4-2-3-1 vil at laget mitt skal ha mye ballbesittelse som mulig og et offensivt lag.. Så hvem synes dere er de beste spillerne: Kepeer: HB og VB: DF og DF: To DM: OMH som skal være innsideangriper: OMV som skal være innsideangriper: OMS playmaker: Spiss komplett spiss: Nevn spillere som er i verdensklasse..Hvis dere har en bedre formasjon så kom med forslag..Egentlig så er jeg fan av to spisser men ja kom med forslag.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hei, Kanskje dere kan hjelpe meg litt med å lage et drømmelag.. Jeg vil bruke denne formasjonen 4-2-3-1 vil at laget mitt skal ha mye ballbesittelse som mulig og et offensivt lag.. Så hvem synes dere er de beste spillerne: Kepeer: Sergio Asenjo eller Igor Akinfeev HB og VB: Dani Alves og Marcelo DF og DF: Nemanja Vidic og John Terry To DM: Michael Essien og Marek Hamsik OMH som skal være innsideangriper: Cristiano Ronaldo OMV som skal være innsideangriper: David Silva OMS playmaker: Diego (Juventus) Spiss komplett spiss: Fernando Torres Sjansen å få dette laget er derimot rimelig liten Talenter som bør skaffes: Romelu Lukaku og Marco Verratti ihvertfall! Endret 10. desember 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Keeper-------Keeper------------------Forsvar: FV------------Vingback----------------Automatisk: FH------------Vingback----------------Automatisk: FS-------------Ballspillende FS--------Forsvar: FS-------------Midstopper-------------Dekk opp: DM------------Dyptligg. plymaker----Støttende: MS------------Sentral midt.----------Angrep: MS------------Sentral midt.----------Angrep: OMH----------Innsideangriper-------Angrep: OMV-----------Innsideangriper-------Angrep: SP--------------Komplett spiss--------Angrep: tusen takk for svar sameboe Har allerede ombestemt og vil prøve denne formasjonen og spessielt med tanke på roller hvilke spillere som passer best inn.. Det jeg også lurer på de to MS, kanskje jeg burde gjøre dem om til Ballvinnende spillere?Så jeg har noen defensive spillere også? Eller tror dere dette funker bra? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Keeper-------Keeper------------------Forsvar: Igor AkinfeevFV------------Vingback----------------Automatisk: Marcelo FH------------Vingback----------------Automatisk: Dani Alves eller kanskje Gonzalo Castro (har ikke prøvd han enda) FS-------------Ballspillende FS--------Forsvar: Sergio Ramos FS-------------Midstopper-------------Dekk opp: Nemanja Vidic DM------------Dyptligg. plymaker----Støttende: Xavi MS------------Sentral midt.----------Angrep: Marek Hamsik MS------------Sentral midt.----------Angrep: Michael Essien OMH----------Innsideangriper-------Angrep: Cristiano Ronaldo OMV-----------Innsideangriper-------Angrep: David Silva SP--------------Komplett spiss--------Angrep: Fernando Torres eller Wayne Rooney. Kan funke dette også Som jeg nevnte hent inn Verratti og Lukaku. De blir verdensklasse om få sesonger! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Keeper: Asenjo, Akinfeev, Casillas, Reina Høyre back: Dani Alves, Cesar Azpilicueta (mer for fremtiden, kanskje), Glen Johnson Venstre Back: Marcelo, Davide Santon (kan også spille høyre) Stoppere: Vidic, Terry, Agger (som den spillende), Puyol DM: Essien, Danielle De Rossi, Mascherano MC: Aquilani (han ER faktisk god på FM, så fort han blir ferdig med skaden), Gerrard, Lampard, Ballack, Fabregas AM R: C. Ronaldo, Messi AM L: Silva, Ashley Young Spiss: Torres (poacher/måltjuv), Dzeko (komplett spiss) Det som kan lønne seg med MC'ene er å ha en boks-til-boks med support, og en attacking midfielder/advanced playmaker som attack. DM kan være anchor man, og da har du i grunn nok forsvarere. Alle spillerne her har 4 stjerner eller mer på et PL-lag som kjemper om ligagull/CL-gull. Alternativt kan jeg igjen tipse om min 4-2-3-1 skjev som jeg liker Min foretrukne lagoppstilling (i Liverpool) er da: ----------------Reina---------------- Johnson----Agger-Skrtel------Bale ---------------Masch---------------- ---------Aquilani-------------Young Lennon----------Gerrard----------- ---------------Torres--------------- Følgende instrukser: GK: Sweeperkeeper, Defend DL/DR: Wingback/automatic DC: Stopper/defend DM: Anchor man/defend MC: Box-to-box/support ML: Winger/attack AMR: Inside forward/attack AMC: Advanced playmaker/attack ST: Poacher/attack Defensive line: High (omtrent slik: -------|--) Width: tilpass gjerne etter prematch advice fra assistent Tempo: Ditto. Mentality: Attacking (mot svakere lag) Control (hjemmebane mot like sterke) Counter (bortebane mot like sterke) Endret 10. desember 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Startet en save med United nå! Laget kommer til å bli genialt bra! VDS Srna-Ferdinand-Vidic-Evra Carrick Valencia-Fletcher-Di Maria Rooney-Berbatov Benk: Foster Neville Ortamendi Poli Giggs Owen Adriano Juniorlaget mitt har fått masse tilskudd (Lukaku,Verratti og mange flere) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Er det noen av dere som har en taktikk som funker perfekt for ManUtd? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 4-3-1-2 kan du legge ut taktikken slik at jeg får med innstrukser osv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 4-3-1-2 Det er en formasjon, ikke en taktikk. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sånn går det når du skumleser GK: Sweeper forsvar HB og VB: Back angrep FS: 1 stopper og en som faller av(dekk opp?) MS:Ballvinnende ballspiller(fletch any1?) MS: Sentral midtbanespiller støttende MS: Sentral mitdbanespiller støttende eller angrep/Bok til boks(spørs litt hvem du har etc.) OMS: Fremskutt Playmakre Støttende eller angrep(Giggs eller i midt tilfelle Modric) Spiss: Dyptliggende spiss angrep(Berba) Spiss: Fremskutt spiss(Rooney) Vant CL og PL med dette, så kjøpte jeg Ribery og skiftet til vinger og det har gått rett i dass Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er det mulig å sende inn en ny liste med spillernummer midt i sesongen? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har ikke spillet foran meg nå, men jeg fikk dette til fra et eller annet sted uten klubbmenyen. Husker ikke hvor, og jeg gjorde det i et transfervindu, men jeg antar det fungerer ellers også. Kan sikkert gi et bedre svar i løpet av kampen mellom Arsenal og Liverpool i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det går ann etter man har kjøpt spillere, men det skal jeg ikke nå. En av utlendingene mine ble skadet og jeg vil gi nummer til en annen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det går ann etter man har kjøpt spillere, men det skal jeg ikke nå. En av utlendingene mine ble skadet og jeg vil gi nummer til en annen. Da pleier det å komme opp "En spiller i stallen mangler draktnummer, vil du gi han det?" før du starter kampen. Kan forøvrig anbefale alle som har en toppklubb å kjøpe Adriano! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da pleier det å komme opp "En spiller i stallen mangler draktnummer, vil du gi han det?" før du starter kampen. Jo den kommer, men jeg får ikke fjernet noen andre spillere da. I alle fall ikke i Norge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da pleier det å komme opp "En spiller i stallen mangler draktnummer, vil du gi han det?" før du starter kampen. Jo den kommer, men jeg får ikke fjernet noen andre spillere da. I alle fall ikke i Norge. Det går nok ikke Det går kun ann i registreringsvinduet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da pleier det å komme opp "En spiller i stallen mangler draktnummer, vil du gi han det?" før du starter kampen. Jo den kommer, men jeg får ikke fjernet noen andre spillere da. I alle fall ikke i Norge. Det går nok ikke Det går kun ann i registreringsvinduet Jeg var jo i transfervinduet da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da pleier det å komme opp "En spiller i stallen mangler draktnummer, vil du gi han det?" før du starter kampen. Jo den kommer, men jeg får ikke fjernet noen andre spillere da. I alle fall ikke i Norge. Det går nok ikke Det går kun ann i registreringsvinduet Jeg var jo i transfervinduet da. Det funker ikke Du kan legge på et nummer som ikke er tatt, men du kan ikke ta en annen spiller sitt nummer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er blitt Januar, og alle lag skal ha de gode unge spillerne jeg hentet om sommeren... jeg priser alle skyhøyt så slipper jeg problemer med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå