Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QPR har en del penger, så de kunne kanskje vært noe? Fikk vel i underkant av 10 mill pund i første sesong. Nå er jeg i andre sesong og ligger på 6. plass i PL etter 20 kamper. Veldig morsomt lag å spille med, selv om jeg sliter litt med å bli kvitt enkelte av spillerne.

£10 millioner? Det er jo mer enn jeg fikk både første og andre sesongen med Wolfsburg! Jeg tror jeg starter med dem i morgen!

 

Nottingham Forest får bli reserveplanen min ;)

 

Begynte nettopp med QPR selv. Overgangsbusjettet var på £6M.

Lenke til kommentar

DJ_D: Ser du også har fått tak i Briand ja. Signerte han på free transfer i 2010 og hittil har han storspilt i PL, riktig nok med ett par formdupp i ny og ne.

 

QPR har en del penger, så de kunne kanskje vært noe? Fikk vel i underkant av 10 mill pund i første sesong. Nå er jeg i andre sesong og ligger på 6. plass i PL etter 20 kamper. Veldig morsomt lag å spille med, selv om jeg sliter litt med å bli kvitt enkelte av spillerne.

£10 millioner? Det er jo mer enn jeg fikk både første og andre sesongen med Wolfsburg! Jeg tror jeg starter med dem i morgen!

 

Nottingham Forest får bli reserveplanen min ;)

£10 millioner var kanskje en liten overdrivelse. Rundt £8 mill stemmer nok litt bedre, da med forventinger om å rykke opp.

 

Ellers hører jeg rykter om at Notts County har en del cash, men de er jo enda lenger ned i ligasystemet igjen.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Det frister noe sykt å kjøpe dette spillet, men:

jeg ALDRI før spilt FM, ikke en gang sett på noen spille det. Tar det lang tid å sette seg inn i det? Jeg syns det høres så komplisert ut, og det er litt kjipt om jeg kjøper det og ikke skjønner en dritt. Og tålmodigheten min er ikke akkurat i verdensklasse :ph34r:

Lenke til kommentar

Det grunnleggende går rimelig fort å lære seg. Noe verre er det å vite hva man bør gjøre hele tiden for å få laget til å prestere, men er det ikke det spillet handler om — utfordringen ved nettopp dette? :)

 

Dessuten mener jeg det fantes en forumtråd et eller annet sted hvor man kunne stille alle mulige spørsmål ...

 

;)

Lenke til kommentar

Startet save med Notts igår hos fetteren min, jeg er Notts, og han er Nottingham Forrest :)

 

Spillere inn:

 

Lars Stubhaug

Maurice Ross

Thomas Rogne

Leo Olsen

Michael Mifsud

Arnar Førsund

Dennis Lawrence

Magnar Ødegård

Jo Nymo Matland

Øyvind Hoås

Magnus Wolff Eikrem (lån)

Ben Parker

 

Har blitt en del nordmenn og tidligere spillere fra Tippeliga og Adeccoliga :p

 

Har forøvrig hentet inn et helt nytt støtteapparat også :)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...