Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går så voldsomt opp og ned denne sesongen (2011). Klarte å bli slått 1-3 av Tromsø, 0-2 mot Brann (som jeg slo 6-0 før sesongen!) og spillerne står bare og glor. Klarte så vidt 1-0 mot Valdres (som reservelaget knuste 4-1 litt senere), så presterer jeg 3-0 mot erkerival Molde (som er på femteplass etter halvspilt sesong) og fansen er i ekstase, før en ny kalddusj 0-3 mot Godset som ligger på tiendeplass. Igjen står de bare og glor (match confidence var forståelig nok ræva etter tre baklengs). Spilte også ikke mindre enn 5-1 mot Sogndal, som lå rett bak meg, på tredjeplass (nå riktignok niende). Altså 5-1 mot niendeplassen og 0-3 mot tiendeplassen. Godset tapte for øvrig 0-2 mot Sogndal. :dontgetit:

 

Jeg har vært helt suveren i to sesonger nå, i både liga og cup, med meget god margin. Kan noen forklare meg hvorfor det er så ekstreme sprik i prestasjonene, for jeg skjønner det ikke.

Lenke til kommentar

Det er med Rosenborg ja? Jeg har samme greia selv nå. Slipper inn mål som faen plutselig og har enten tapt eller mistet ledelser i slutten av kampene. Har vært suveren selv, men nå er alt bare feil virker det som. Selv med forsterket lag går det dårligere. Eneste positive er at jeg fortsatt scorer og har et enormt bra spisspar.

10-6-2 på 18 kamper i 2011.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Klassiker. Zahora solgte jeg for 14 mill, grei pris det. Fikk Anders Due på free transfer nå :D

 

Trodde jeg skulle få en ny 0-0-kamp mot Tromsø nå. De siste 20 min putta jeg plutselig 4. :D

 

Og der var jeg close å ryke ut fra Rudar fra Makedonia i 2. utslagsrunde i CL. Vant på straffer. :ohmy:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Hvilken formasjon bruker du a? Hvordan har du fått dette til?

 

Forresten noen som har no tips til meg, vil være et lag i England, lavere divisjon, forventet midt på tabbelen..Som ikke er så rike? Men muligens har noen talenter, kanskje i League two?

 

Et lag som er et must å styre i League Two er Notts County, masse penger og godt rykte. Jeg er på toppen av Championship i tredje sesongen med en spiller som Michael Owen på spissplass, herlig.

Lenke til kommentar

Drøy serieavslutning og trolig det mest spennende jeg har vært med på med FM. Lå på 2. plass før siste serierunde etter at jeg snublet mot Enga i nest siste. LSK som leder møter FFK som er nr 3. Med tap for meg og FFK-seier over LSK ville FFK vinne serien. Latterlig jevnt med andre ord.

Dette ble resultatet:

post-61155-1258237812_thumb.jpg

post-61155-1258237822_thumb.jpg

post-61155-1258237831_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hvilken formasjon bruker du a? Hvordan har du fått dette til?

 

Forresten noen som har no tips til meg, vil være et lag i England, lavere divisjon, forventet midt på tabbelen..Som ikke er så rike? Men muligens har noen talenter, kanskje i League two?

 

Et lag som er et must å styre i League Two er Notts County, masse penger og godt rykte. Jeg er på toppen av Championship i tredje sesongen med en spiller som Michael Owen på spissplass, herlig.

Hvordan fikk du råd til Owen? Fikk 9 mill når jeg begynte, får vel mer om jeg rykker opp og slikt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...