Varmo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gleder meg til dette, den nye taktikkdelen og tabsystemet ser spennende ut. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Aahahahaoewuihrfa ogaerg *sitre* Fy FLATE som jeg gleder meg, en KOMPLETT revamp av alt, GUI og instruksjoner osv - DETTE er et helt nytt spill fremfor 07, 08 og 09 som er mer små oppdateringer av tidligere spill. Jeg gleder meg som en liten unge allerede! Første gang jeg har gledet meg til ny FM på leeeeeeeeeeeeenge! :D :D :D :D :D Endret 13. august 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fra de bildene som er lagt ut kommer det til å bli et fantastisk spill. Liker spesielt det nye takktik systemet og gleder meg vilt til demoen kommer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Det her ser braaaaa ut, gleder meg no sinnsykt, når kommer demoen ut i det hele tatt?Rundt september? Vurderer om jeg skal prøve meg som Madrid trener, just for fun,. virker som om man har mere kontroll på spillerne under kampen uteifra screenshots, herliig!! Endret 14. august 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Gleder meg til 30.oktober Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Noen som vet når dette kan forhåndsbestilles fra FMnorge/absoluttspill? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Anyone? Fant foresten dette: Nå har SEGA kommet på banen og forteller at de har rabattert prisen på «Football Manager 2010» med 25 % om du handler på Steam - og slenger med «OutRun 2006: Coast to Coast» på kjøpet. Link. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Anyone? Fant foresten dette: Nå har SEGA kommet på banen og forteller at de har rabattert prisen på «Football Manager 2010» med 25 % om du handler på Steam - og slenger med «OutRun 2006: Coast to Coast» på kjøpet. Link. 25% rabattert i forhold til at en euro = en us dollar? Jeg har i alle fall bestilt spillet fra CDON.no. Så får vi nå hvor det bærer fatt... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vil bare si at jeg testa ut, CM10 demoen, og må si at jeg er GLAD for at FM10 kommer snart ut, Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Samme her. Heilt klart kven som er storebror. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vet når demoen kommer ut a? Er det ikke om et par dager bare a?? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Mid- oktober ca 2 uker før fullversion. Litt skuffende seint. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Slik. Da har jeg slått i sammen de to FM10 trådene vi hadde her på forumet. Noen innlegg ble da fjernet, og førstepost ble gjort litt mer ryddig. Og, her skal altså FM diskuteres. Alt annet virrvarr kan ta's i PM hos meg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Da er trådene slått sammen siden en viss person er besatt av å være trådstarter og at folk skal prate i hans tråder. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 MÅ man bruke steam på 2010? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vil anta det. Blir sannsynligvis samme som FM09. Der du kan velge steam eller ikke steam. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Stress med oppdateringer osv uten steam? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nei det er det ikke. Du finner bare en lenke (kommer sikkert i denne tråden for eksempel og på FmNorge). Da laster du ned et program. Bare å starte det programmet og der skal du trykke sånn ca 1 gang så er alt gjort. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 http://www.zavvi.co.uk/games/platforms/pc/...tml?affil=BUYAT Billigere tror jeg ikke du får det, i hvertfall ikke pre-order. Når tror dere demoen kommer ut? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Demoen kommer ut ca. 2 veker før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå