Sameboe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da har jeg endelig fått en norsk kollega i Tottenham. Ole Martin Årst har kjøpt opp klubben. Hahahaha xD Det må jo ende med konkurs, for han er ikke akkurat rik! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Og akkurat DER opplevde jeg et kræsj. Spillet dumpet til skrivebordet uten store seremonier. Det som var irriterende var at jeg hadde nettopp spilt gjennom tre kamper, vunnet dem, og Willy topp hadde herjet. Han hadde 20 mål i ligaen, og dette var rett over jul. Når jeg nå startet spillet på nytt igjen endte første kamp uavgjort. Så herfra går det nok kun nedover... Edit: det gjorde det også, helt til det kom til samme kamp som første gang det kræsjet. Den kræsjet her også, så det er en eller annen vedvarende feil. Tredje gang jeg startet det scorte Willy 3 mål i en kamp, ingen i den andre og så har jeg ikke spilt den kampen som pleier kræsje spillet. Det som irriterer meg nå er at jeg ikke fikk fatt i Nguyen Cong Nguyen denne gangen. de to andre fikk jeg han, men denne gangen snappet Alta han. Og det er faktisk en solid., ung midtstopper... Endret 9. november 2009 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Awww, Ivers gir seg etter 2010-sesongen hos meg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Da har jeg endelig fått en norsk kollega i Tottenham. Ole Martin Årst har kjøpt opp klubben. Hahahaha xD Det må jo ende med konkurs, for han er ikke akkurat rik! Det er noe FM ikke har fått med seg iallefall. Treningsfasilitetene er forbedret, akademiet forbedret. Transferbudsjettet lå på £120m denne sommeren. Nå ble mye av spillegleden ødelagt for min del.. Endret 9. november 2009 av Points Lenke til kommentar
Porto Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvordan er FM 10 kontra 09? Er det verdt å kjøpe eller skal jeg holde meg til 09? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hvordan er FM 10 kontra 09?Er det verdt å kjøpe eller skal jeg holde meg til 09? Den taktiske biten er endret en del. Støtteapparatet har fått en grundig overhaling, og alt går mye raskere. Mindre venting og mer spilling. Brukergrensesnittet er også endret, og det er bedre når man blir vant til det. Det er mer intuitivt. Endret 9. november 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Porto Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Høres bra ut skal få kommet meg ut å få kjøpt det da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Legger ved bilde av Nistelrooy i andre sesong. Tidlig i sesongen enda, men jeg har ikke fått noen andre til å spille så bra før. Etter 8 kamper har han: 5 banens beste, 12 mål, 2 assists og en rating på 8,02. Endret 9. november 2009 av Geir M Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Awww, Ivers gir seg etter 2010-sesongen hos meg. Ikke hos meg, men du har jo Prica uansett. Målgarantist av en annen verden! Sammen med Jimmy Briand på topp er du sikret mål! Da har jeg endelig fått en norsk kollega i Tottenham. Ole Martin Årst har kjøpt opp klubben. Hahahaha xD Det må jo ende med konkurs, for han er ikke akkurat rik! Det er noe FM ikke har fått med seg iallefall. Treningsfasilitetene er forbedret, akademiet forbedret. Transferbudsjettet lå på £120m denne sommeren. Nå ble mye av spillegleden ødelagt for min del.. HAHAHAHA wtf!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Blir som å helgardere i Lotto. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hahaha, nice Points Kommet langt eller? Spiller med Tottenham selv nå... Hva vil "Kjempe om tittelen" si helt konkret? 2-3 plass? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hahaha, nice Points Kommet langt eller? Spiller med Tottenham selv nå... Hva vil "Kjempe om tittelen" si helt konkret? 2-3 plass? Jeg er vel i 6. eller 7. sesongen nå. Vær veldig forsiktig med forventninger. 2-3 plass ikke så langt bak vinneren bør gå greit, men ikke noe du bør satse på med Tottenham i starten. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hahaha, nice Points Kommet langt eller? Spiller med Tottenham selv nå... Hva vil "Kjempe om tittelen" si helt konkret? 2-3 plass? Jeg er vel i 6. eller 7. sesongen nå. Vær veldig forsiktig med forventninger. 2-3 plass ikke så langt bak vinneren bør gå greit, men ikke noe du bør satse på med Tottenham i starten. Jaja, er nå igang nå, ligger øverst i PL etter 3 kamper, eneste som har vunnet ale kampa, men hatt lett ligastart... Kjøpt inn van der Vaart og Nistelrooy, men trenger en DM sier assistenten, påstår at HUddlestone er for dårlig, men syntes nå han er rimlig bra jeg... Btw noe tips for å holde på Modric? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har begynt med Bryne nå, fekk sparken i Man Utd etter for mye tap Sliter fortsatt, blir mye baklengs mål, sliter også litt me og score mål. Noen tips? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hahaha, nice Points Kommet langt eller? Spiller med Tottenham selv nå... Hva vil "Kjempe om tittelen" si helt konkret? 2-3 plass? Jeg er vel i 6. eller 7. sesongen nå. Vær veldig forsiktig med forventninger. 2-3 plass ikke så langt bak vinneren bør gå greit, men ikke noe du bør satse på med Tottenham i starten. Btw noe tips for å holde på Modric? Suksess innen kontrakten hans går ut. Dvs. ila 5 sesonger Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fikk lignende på Obertan og Ferdinand. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Uken lag når det bare er jeg som spiller kamp er tøft Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vanskelig at det er bare du som spiller kamp da. Må ihvertfall være to lag på banen Hvem spilte du mot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå