Latias Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Trodde du hadde vunnet PL med Burnley, men gratulerer likevel. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Snart halvspiltl sesong 3. Har gått opp 2 år på rad, uten spesielt store problemer. Nå ligger er jeg på toppen av PL, og er mildt sagt overrasket over pretasjonene til laget mitt. Har egentlig ingen virkelig store stjerner i klubben heller. Får nyte det så lenge jeg kan, tipper det skifter snart Her er tabellen: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Screenshot av lag, evt. taktikk? Lurer fælt på hvordan du har fått det til. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nistelrooy må være tidenes røverkjøp på FM10. Er vel mulig å kjøpe han i første sesong for 28 mill elns, og det angrer jeg på at jeg ikke gjorde. Fikk han gratis i andre sesong, og han spiller fortsatt som en gud. Foreløpig har han 9 mål og to assists på 7 kamper. Bruker han som offensiv targetman. En annen spiller jeg fikk gratis er David Beckham, fikk han i julegave fra L.A. Galaxy i første sesongen. Brukte han som dyptliggende playmaker og han hadde snitt på rundt 7.2 i første sesong. Samme gjelder Riquelme som fortsatt er god ("bare" 32 år) i sesong to. Han kom gratis fra Boca, men er ikke gratis i første sesong. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nistelrooy må være tidenes røverkjøp på FM10. Er vel mulig å kjøpe han i første sesong for 28 mill elns, og det angrer jeg på at jeg ikke gjorde. Fikk han gratis i andre sesong, og han spiller fortsatt som en gud. Foreløpig har han 9 mål og to assists på 7 kamper. Bruker han som offensiv targetman. En annen spiller jeg fikk gratis er David Beckham, fikk han i julegave fra L.A. Galaxy i første sesongen. Brukte han som dyptliggende playmaker og han hadde snitt på rundt 7.2 i første sesong. Samme gjelder Riquelme som fortsatt er god ("bare" 32 år) i sesong to. Han kom gratis fra Boca, men er ikke gratis i første sesong. Nistelrooy er helt rå ja, du får han får 1,9 mill pund i sesong 1 visst du venter med å kjøpe han til august Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nistelrooy fikk jeg for 10-20 mill, husker ikke nøyaktig. Det var uansett et knallkjøp sammen med Silva i første sesong. Hentet også Beckham gratis i januar. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg sliter virkelig med å få gode spillere til RBK i 2011. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sapara, Demidov og Jarstein vil alle til større klubber nå i 2010-sesongen (Jarstein sutrer bare fordi han ikke får spille). Sapara ville ikke tegne ny kontrakt og forsvinner til Club Brugge i januar uten at jeg får et rødt øre. Har dermed et midtbaneproblem. Forsvaret blir heller ikke det det var dersom Demidov bestemmer seg for å stikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Forsvaret er greit for meg da jeg har kjøpt to stykker nå, selv om det kostet som faen og de er unge. Sapara greide jeg å lure en kontrakt på frem til 2014 enda, så der er det greit. Lustig vil og vekk, men også han fikk en bedre kontrakt. Jarstein og Femidov er bare keene på å dra. PCS greide jeg å få 125 mill for. :!: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU savet over Villa saven min når jeg skulle starte RBK save. Trykte ctrl+s, men der kom det ikke opp noen directory boks nei, den lagra over Villa saven uten å spørre -__- Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Screenshot av lag, evt. taktikk? Lurer fælt på hvordan du har fått det til. Har hatt en del heldige resultat, og laget har overprestert. Spiller 4-4-2 med en offensiv og en def midtbane. Har også væt inne og stillt på diverse greier i spillerinstrukser for å få makimalt ut av alle spillerne + et eget trenigsopplegg for mange spillere. Her er troppen min halveis inn i sesong 3: Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sapara, Demidov og Jarstein vil alle til større klubber nå i 2010-sesongen (Jarstein sutrer bare fordi han ikke får spille). Sapara ville ikke tegne ny kontrakt og forsvinner til Club Brugge i januar uten at jeg får et rødt øre. Har dermed et midtbaneproblem. Forsvaret blir heller ikke det det var dersom Demidov bestemmer seg for å stikke. Hva med Winsnes? Doffen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Winsnes er absolutt meget viktig å ha. Var mitt første kjøp tror jeg. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 125 mill! Men ja, nå har jeg lært at jeg skal sørge for forlengelse av kontrakter så langt det lar seg gjøre. Tidlig! Winsnes er mulig. Doffen blir nok litt dyr. Med mindre jeg selger Ciljan. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Screenshot av lag, evt. taktikk? Lurer fælt på hvordan du har fått det til. Har hatt en del heldige resultat, og laget har overprestert. Spiller 4-4-2 med en offensiv og en def midtbane. Har også væt inne og stillt på diverse greier i spillerinstrukser for å få makimalt ut av alle spillerne + et eget trenigsopplegg for mange spillere. Her er troppen min halveis inn i sesong 3: Hva skjer med så stor tropp? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Flere er Talenter eller backup spillere som jeg hadde i Championship. De får ikke ny kontrakt ihvertfall. Jeg liker å ha litt backup i tilfellet langtidsskader, bare flytter dem ikke ned til reservelaget. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som har tips til hvordan jeg kan bedre økonomien til laget mitt? Jeg ligger langt under lønnsbudsjettet mitt, men allikevel går klubben med dundrende underskudd. Er det noe mer jeg kan gjøre eller må jeg bare håpe at styret klarer å fikse bedre sponsoravtaler etc? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som har tips til hvordan jeg kan bedre økonomien til laget mitt? Jeg ligger langt under lønnsbudsjettet mitt, men allikevel går klubben med dundrende underskudd. Er det noe mer jeg kan gjøre eller må jeg bare håpe at styret klarer å fikse bedre sponsoravtaler etc? Du må selge de store stjernene dine vil jeg anta.... Eller se om klubben blir solgt til en rik fyr Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 lite med store stjerner i Blue square premier. Klubben har nettopp blitt kjøpt opp, men å investere noe gadd han ikke. Ved å selge de to beste spillerne mine ville jeg kanskje fått 100.000 pund, noe som kun holder til å dekke lønninger i ca 12-13 uker. Jeg synes derfor det ikke gir nok tilbake, særlig nå som jeg skal kjempe mot nedrykk uten overgangsbudsjett. Stjernene mine har heller ikke spesiellt god lønn. Sliter alltid mye med økonomien, uten at jeg kan se hva jeg gjør galt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da har jeg endelig fått en norsk kollega i Tottenham. Ole Martin Årst har kjøpt opp klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå