Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010


Anbefalte innlegg

8 minutter på overtid faktisk. Den er bare forjævelig sur.

 

[edit] Noen her som får Valencia til å funke på høyrevingen til United? Jeg bruker han som vanlig offensiv ving, men han har ikke imponert meg med et snitt på 6.92 når første sesong er ca. halvspilt.

 

Har han som ekte ving jeg og, men hos meg storspiller han. Fått han til å øve inn å gå mot dødlinja eller noe i den duren, men har ikke gjort noe annet med han. Kanskje du bare er uheldig/at det er tilfeldig?

Endret av danidic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det jeg lurer på: de av dere som opplever kræsj, kjører dere steam-versjonen? Eller kjører dere med no CD crack?

D2D her. Krasjer aldeles ikke ofte, så noe stort problem er det ikke for min del. Da er det langt mer plagsomt med diverse UI bugs.

 

Hmm. Som sagt har jeg ikke hatt ett eneste kræsj, så langt. Fm2009 pleide å dumpe til desktop av og til. Og jeg har en gammel maskin som ikke har fått frisk install av Windows på 5-6 år, med alle de andre problemer det medfører. Nå skal jeg jo innrømme at jeg heller ikke har installert første patch enda, så det er jo mulig at det har noe med saken å gjøre...

 

Vel vel, andre sesong med Corby starter like bra som første sesong. Vi får håpe at jeg ikke får den irriterende utviklingen som jeg fikk i fjor, der mine spillere plutselig bare ikke fungerte lengre og jeg gikk fra et snitt på 70% vunnede kamper til rett under 40%. Interessant nok har flere av mine "stjerner" en fortid i nordnorske klubber som Alta og Tromsdalen. Emmanuel David og Michael Brekke kan nevnes.

Lenke til kommentar
Prøv å skaffe Ebi Smolarek. Storspelar for mitt Derby lag.

 

Hadde han en halv sesong faktisk, men solgte han videre. Fikk tak i en spiller som heter Joseph Akpala, som har storspillt for meg. Fikk 30 mill for Ebi, og kjøpte Akpala for 10, så var en bra deal. Før sesongen i PL fikk jeg i tillegg Hugo Almeida på Free Transfer, samtidig som Aaron Spear, et stort talent jeg hentet fra Newcastle begynner på blomstre.

Lenke til kommentar

Jeg så noe nytt som jeg ikke har sett før i dette spillet. Spydige/sarkastiske spillere. Som nevnt ligger jeg og lurer i nederste Conference. Jeg vet at Gael Regades Riviera (om jeg ikke tar helt feil så er han forøvrig sønnen til Dan Eggen) har potensiale til å bli en god spiller. Siden han spiller for KFUM Oslo på amatørkontrakt har jeg bydd på han. Han var ikke villig til å komme til meg, så jeg begynner en kampanje der jeg skryter av han, sier jeg er interessert i fyren og så videre. Etter en kommentar av siste slaget så jeg plutselig at tre av mine spillere hadde en eller annen reaksjon på PR. JEg gikk inn på dem og så, og der sto det noe slikt som

 

"Etter erklært interesse: Er glad for at manageren har god humor". Jeg vet ikke om dette er en oversettelsesfeil eller hva det er, men om det er korrekt oversatt tyder dette altså på at spillerne forteller meg på sarkastisk vis at "Ja ja, vi er glade for at du erklærer deg interessert i en spiller som du overhodet ikke er berømt nok til å få tak i..."

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger kan jeg bruke den samme cd keyen ?

 

Ikke sikker, men det du kan gjøre er jo å bruke steam-nøkkelen som du fikk med i coveret. Da vil du jo ha muligheten til å spille spillet på en hvilken som helst PC du får din steam-konto i gang på. Men da er det jo også mulighet for at spillet gjør som demoen gjorde for meg, dumper til skrivebord etter en oppdatering...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...