wûst Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Crispin; Vi to spiller som kjent med samme lag (Harrogate), men jeg er enda i 1. sesong, kan du anbefale noen taktikk + laginstillinger som du brukte i din første sesong? Ligger på 10. etter 22 kamper (kun 3p opp til kvaifiseringsplass). Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg gjorde veldig lite forandringer på taktikken første sesong, jeg kjørte en helt standard 4-4-2 og hentet inn et helt hav av norske spillere på free transfer. Fikk Sheff Utd som moderklubb og fikk en veldig god ving på lån derfra, littskuffende at jeg kun fikk en på lån, men det er en veldig god og enkel måte å skaffe gode spillere på. Årets villeste seier, jeg slo Kasakhstan 3-2 borte med San Marino, scoret på overtid, 16-6 skudd favør hjemmelaget, og 56%-44% ballbestittelse. Jeg la meg bakpå i en 4-4-1-1 formasjon og lå kun under 1-0 med pause, ut i andre omgang kastet jeg meg litt mer frem i en offansiv 4-4-2, sykeste jeg har vært med på egentlig. Har ikke vært i nærheten av uavgjort eller seier før. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ser ut som det var en tabbe å bruke 475 millioner på De Rossi. Sliter med å få han til å prestere til tross for at han har glimrende stats. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Stats (spilleren selv) er bare halve jobben. Resten må du gjøre som manager. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tydelig det eneste som funker i norsk serie er å hente folk på free transfer. Av de "ok" spillerne. Prøver du deg på noen bedre kjøper storklubber dem. Slår ikke feil det. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ser ut som det var en tabbe å bruke 475 millioner på De Rossi. Sliter med å få han til å prestere til tross for at han har glimrende stats. Hvilket lag spiller du med? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fikk (vel, kjøpte) Robert Lewandowski fra Lech uten problemer. Men joda, de er ofte raske når du først prøver deg. Regner med de da har vist interesse en stund, og blir gjort oppmerksom på budet ditt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ser ut som det var en tabbe å bruke 475 millioner på De Rossi. Sliter med å få han til å prestere til tross for at han har glimrende stats. Hvilket lag spiller du med? Spiller med United, men skal begynne på ny save. Taktikken jeg begynte med fungerte heller dårlig. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) x Endret 24. februar 2010 av Loffelur Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ble ny save for min del, mange ting som ikke gikk som det skulle med første united saven. Ser litt bedre ut nå. Har kjøpt inn Jovetic for 177 millioner, Vaart for 85, og Modric for 290. Da skal den offensive midtbanen være rimelig grei. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Ble ny save for min del, mange ting som ikke gikk som det skulle med første united saven. Ser litt bedre ut nå. Har kjøpt inn Jovetic for 177 millioner, Vaart for 85, og Modric for 290. Da skal den offensive midtbanen være rimelig grei. Modric for 290 mill? Jeg har fått han på flere av mine saver ( som jeg tilfeldigvis ikke fikk begynt helt på og har startet et par nye pga formatering av maskin) som jeg har spilt på til 150-200 mill. Startet ny i forigårs og er halveis i sesongen nå og er midt i romjul kampene. Har hentet David Silva for 300 millioner og har så langt vært et veldig godt kjøp. Hentet også RvN etter at Real Madrid tilbød meg han for 19 millioner som jeg syns var grei pris for en grei spiss. Samtidig så hentet jeg Garay fra Real etter de tilbød meg han også for en sum av 45 millioner som har vist seg å ikke være det beste kjøpet. Berbatov åpnet sesongen sykt med to hat-trick på to kamper og neste kamp der igjen puttet han to. Spilt 21(3) og puttet 18 mål. RvN har spilt 20(5) og puttet 15. Endret 4. november 2009 av Raste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Prica med 31 mål på 30 kamper i serien. Dette liker man! Han er vel oppe i 42 mål på 43 kamper nå om jeg ikke tar helt feil. Latterlig så mye den mannen putter. Ellers fikk jeg en jalla gruppe i CL. Zenit, Juventus og Lyon. Snakk om uflaks. Greide 2-3 mot Zenith borte og 1-1 mot Juventus hjemme. Ellers har jeg 3-1 tap for både Lyon og Juventus. To kamper igjen. Med to seire og flaks er jeg videre, noe som er veldig usansynlig da jeg møter Lyon borte. Med uflaks er jeg ute. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Herregud så latterkrampe jeg fikk når denne meldingen dukket i nyhetshylla på FM. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hahahahahaha Dog, Eggen er trener i Liverpool på min save. Stakk av fra meg Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Flere som sliter med bugs? 2 ganger har jeg nå fått crash dumps og nå fryser den når jeg skal gi teamtalk etter kamp. Tryker fortsett og så bare håper den fram og tilbake hele tiden. F**n så irriterende. Kjører Win7 64bit. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei hopp. Er ny i sjangeren og lurer på en ting. Skjønner ikke helt forskjell på grå (evt blå) og grønn eutv-tag. Spiller med Tromsø og ender opp med å møtte sette inn ubrukelige spillere på benken for å fylle minimumskravet på fire spillere. Noe tips til en fersking? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 En sånn bug har jeg ikke hatt enda, kun interne greier som språk og Norge-bugen. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hei hopp. Er ny i sjangeren og lurer på en ting. Skjønner ikke helt forskjell på grå (evt blå) og grønn eutv-tag. Spiller med Tromsø og ender opp med å møtte sette inn ubrukelige spillere på benken for å fylle minimumskravet på fire spillere. Noe tips til en fersking? Eutv eller utv (utviklet)? Henviser du til det som på engelsk heter home grown (HG)? I så fall er grønn spillere som er utviklet i samme land som klubben, og grå (blå?) spillere som er utviklet i klubben din (altså minst tre år i klubben før fylte 20, eller noe sånt). Flytt musepekeren over tag-en, så ser du hva det står. Du kan også sette inn en kolonne (player status, sikkert spillerstatus på norsk) som viser alle gjeldende tags for hver spiller, i stedet for bare én. Det er altså ikke bare å hente alle de beste utenlandske spillerne og tro du kan bruke dem samtidig, selv om du hadde hatt råd. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så det er bare å hente dem tidlig! :!: Flere som sliter med bugs? 2 ganger har jeg nå fått crash dumps og nå fryser den når jeg skal gi teamtalk etter kamp. Tryker fortsett og så bare håper den fram og tilbake hele tiden. F**n så irriterende. Kjører Win7 64bit. Krasjer med jevne mellomrom, ja. Ser fram til neste patch som forhåpentligvis fikser dette. Endret 5. november 2009 av TrondH86 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Neste patch er vel ikke før etter neste overgangsvindu om jeg ikke tar feil. Spillet har ikke krasjet hos meg som det tydeligvis har gjort hos mange andre og det er jeg jaggu glad for. Emne i førstepost burde vel endres nå? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Så folk skal sitte med et spill som krasjer stadig vekk helt til februar med andre ord, bare så man skal få med de mest interessante(?) overgangene i samme slengen? Høres ut som en dårlig plan. Må da gå an å slippe en patch som bare fikser bugs og den slags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå