DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Prøver meg på Dudu med RBK og. Dessverre har jeg ikke pengene, og har får nok ikke arbeidstillatelse heller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Prøver meg på Dudu med RBK og. Dessverre har jeg ikke pengene, og har får nok ikke arbeidstillatelse heller. Stort potensiale i gutten ihvertfall Funnet mange regens også som har potensial (de fleste fra Tyskland og Frankrike faktisk ) De fleste er 14-15 år gamle Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Navn? Som sagt så er det regens, så du finner de neppe Men jeg gikk inn på filter, og filtrerte ut alle over 15 år, og gikk igjennom de som var dyrest der Du finner garrantert noen med høyt potensial da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ah, hvilken sesong er du i? Eller gjorde du det med en gang? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ah, hvilken sesong er du i? Eller gjorde du det med en gang? First season Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Lager den regens så fort altså? Da skal jeg jaggu gjøre det. Er i 2. sesong nå. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ferdig med første sesongen med Notts County og det ble en ufattelig suksess, tror aldri jeg har eid så mye i en liga før: Men det tok tid gitt, har bruk 22 timer på første sesong.... Men for alle som styrer en mindre klubb må hente inn Willy Topp på free transfer. 40 mål og 20 assist for meg i CCL 2: Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Men for alle som styrer en mindre klubb må hente inn Willy Topp på free transfer. 40 mål og 20 assist for meg i CCL 2: Ligger og byr på han hver måned, men han er visst ikke interessert i å komme til et lag i Conferene North/South Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Pleier man ikke få penger for sluttplasseringer i store turneringer som f.eks. Europe League? Fikk ikke det med RBK da jeg kom til 2. utslagsrunde i EL. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg finner hverken Mifsud eller Willy Topp karen på min save med Harrogate, rare greier! Har stor database med masse ligaer, tror det var rundt 200.000spillere med. Men disse to starter kanskje på free transfer og la opp etter en sesong? Men altså, jeg klager ikke på spissen min, gamle landslagspilleren fra Frankrike, PAPIN! På mektige 46år :!: Fiiinslig sesong dredg, å få over 100poeng er ikke hverdagskost! Ikke for meg i allfall Endret 3. november 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg finner hverken Mifsud eller Willy Topp karen på min save med Harrogate, rare greier! Har stor database med masse ligaer, tror det var rundt 200.000spillere med. MEn altså, jeg klager ikke på spissen min, gamle landslagspilleren fra Frankrike, PAPIN! På mektige 46år :!: Papin spiller fremdeles i det spillet? Husker jeg pleide å kjøpe fyren rundt CM3-tiden. Jaja. Jeg har litt forskjellige spisser, men de har helt sluttet å virke på alle fronter nå. Irriterende. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Han har vært med de to siste fm spillene så vidt jeg vet, han gjorde nettopp comeback i virkeligheten i en fransk klubb på nivå 7 ca. Meget morsomt, men man må ha med alle spillerne fra frankrike før han dukker opp tror jeg. Han er nede i 3 i fart nå, men han er faktisk ikke helt udugelig, han får noen innhopp i ny og ne Han er visst 47år nå. Bruker Robert Mccormick som hovedspiss, 17 mål på 19 kamper, ikke allverden tall egentlig men har vært meget bra. Endret 3. november 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som kan si meg rollene til forsvaret i United som dere har hatt suksess med? Syntes jeg sliter defensivt. Ønsker rolle, plikt, offsidefelle, hvor dyp forsvarslinja er og sone- eller mansmarkering. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ryker 3-0 borte mot Everyon i cupen med Harrogate i sesong to, og fansen er skuffet. Og det er ikke første gang fansen er skuffet over noe helt absurd. Smått irriterende, har patchet spillet også. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Ryker 3-0 borte mot Everyon i cupen med Harrogate i sesong to, og fansen er skuffet. Og det er ikke første gang fansen er skuffet over noe helt absurd. Smått irriterende, har patchet spillet også. Ja, og andre ganger er de forholdsvis godt fornøyd med en uavgjort-seier mot et mye svakere lag. Det spørs vel litt på hvor mye arbeid laget legger ned i det hele. Det e også irriterende at fansen kan bli skuffet over en 3-0 seier på supporterdagen. Forvørig bruker jeg Hallvor Guttormsen som spiss på min save. Han fungerer godt i målsnik-rollen. Vi vant nettopp forrige kamp solid, etter å ha tapt en 8-9 kamper eller noe slikt. Spørs hvor lenge det varer... Edit: ganske riktig. Allerede neste kamp ble det en hårreisende 4-4 uavgjort. Til halv tid måtte jeg byttet ut begge de sentrale midtbanespillerne mine, da de fikk 4.5 og der om kring, begge. Riktignok ble jeg nødt å bytte ut venstrebacken min og targetmann før denne kampen tok til, grunnet skader. Da blir det vel tap neste gang da... Surprise: fansen er skuffet... Endret 3. november 2009 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg er så fittelei av at de store klubbene tar alle spillerne jeg vil ha. Uansett hvem jeg byr på er det en drittrik klubb man ikke kan utkonkurrere som tar spillern. Nå gikk jeg faen meg glipp av Mathias Jørgensen fra FCK pga fittevalencia. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hadde en liknende episode i går, starter et game med bror min, jeg er hull og han er wolves. Han gikk for Palermo, fikk budet akkseptert, og han var interessert, så kommer chelsea ut av intet og snapper han opp og plasserer han på reservelaget for å råtne. Han har ikke spilt en eneste kamp for førstelaget, og vi har spilt ca en halvsesong. Litt dumt, men det kan jo være tilfeldig. Er det feil med 3stk på 37år, og 1stk på 33år på midtbanen? Endret 3. november 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Spiller med United, hentet inn Dzeko og Hazzard, samt en del talenter! Har på vei inn Akinfeev og Dudu på Cruzeiro! Hvor mye måtte du betale for Dzeko? Wolfsburg ville ikke gi seg før jeg satte 200 millioner på bordet. Det synes jeg egentlig er litt drøyt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 min beste spiss er Callum McManaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå