Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott spill! FM imponerer virkelig i år! :D

 

Men (stort men): etter noen timer spilling (masse tweaking med trenere og trening, samt et par meget bra kamper med mitt kjære Liverpool), kræsja spillet hardt og brutalt. :( Tok en titt på FM-forumet og det virker som det er en del problemer med minneforbruk, DirectX, etc etc. Så det kan være lurt å sette spillet til å auto-save hver uke.. Just in case.

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Har starta sesong med Wrexham og vant første ligakamp 3-0 :new_woot:

 

Det som irriterer meg er at jeg startet med Corby (Slough var ikke tilgjengelig i år heller), og det gikk forholdvis bra de første månedene. 10-12 kameper uten tap, et par pussige resultater. Uten noen større forandring i troppen har nå plutselig laget sluttet å vinne. De har sluttet å score også. Formen er fremdeles god, men de bare virker ikke lengre. Det er klart, en liten dip i form skjer jo av og til, men nå er det slutt, baste bom liksom...

Lenke til kommentar
Synes det er synd at SI har gjort det lettere for pirater. Irriterer meg over klassekameratene mine som sitter med ulovlige versjoner og får samme fordeler som meg som har kjøpt spillet.

 

Jeg laster ned spillet nå. Jeg tar hevn på SI fra i fjor, hvor jeg kjøpte spillet fordi jeg ønsket å støtte utvikleren. Resultatet var at jeg ikke fikk spille spillet de første 2-3 dagene pga overbelastede validation-servere. De samme dagene satt piratene og koste seg med spillet uten noen problemer. Frustrasjonen jeg opplevde der og da var mildt sagt stor, og dermed mistet de min støtte. Nå er jeg pirat. :)

Lenke til kommentar
Jeg spiller med Harrogate Town som er laget mitt i de lavere divisjonene, det ser desverre tungt ut for de i år og de ligger på nedrykk. Jeg rykka opp første sesong, og nå har jeg fått drømmejobben, SAN MARINO! YES! Regner med Selva skyter meg til em :D

 

HAHA! For et sammentreff, jeg starta også med Harrogate Town på lørdagen :D Litt blanda resultater i starten, men er ganske høyt oppe. Satser på opprykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...