DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Savolainen er ikke så ofte skadet hos meg. Værre med Traoré som ble skadet i imponerende 8 mnd før seriestart første sesong. Kris er og rå på skader. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Igjen skal vi i Europa suges penger ut av. Irriterer meg at de får kjøpe spillet for 200 kroner over steam i USA, mens vi alltid må ut med rundt 450. Billigere å kjøpe en fysisk disk i år også. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Flott spill! FM imponerer virkelig i år! Men (stort men): etter noen timer spilling (masse tweaking med trenere og trening, samt et par meget bra kamper med mitt kjære Liverpool), kræsja spillet hardt og brutalt. Tok en titt på FM-forumet og det virker som det er en del problemer med minneforbruk, DirectX, etc etc. Så det kan være lurt å sette spillet til å auto-save hver uke.. Just in case. Endret 2. november 2009 av djorgen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg merker at spillet går glattere enn før, men den bruker villt mye mer minne enn i fjor. Det er rimelig irriterende om jeg har fks. Word og andre litt tyngre programmer oppe på skolen. Kjører på Mac, men det burde ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dataen min sliter om jeg har andre programmer oppe enn FM, det er kjedeligere, men spillet generelt går raskere. Brukte kort tid på en sesong, mens jeg brukte lang tid på FM09. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 På skolen må jeg ha andre programmer oppe samtidig, det skjønner du vel Det går jo nå og, men Macen blir unødvendig treg i responsen innimellom. Men jeg klarer meg. Det er bare irriterende at et spill, som er ganske så likt skal bruke mer enn 500 mb mer minne i gjennomsnitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sa jeg noen gang noe imot at du skulle ha noe annet oppe? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nei nei, jeg bare presiserte Anyway, Eikrem er villt god på FM10. Det liker vi! (Selv om jeg ikke er United-fan) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har starta sesong med Wrexham og vant første ligakamp 3-0 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da har jeg også fått lastet ned spillet på steam. Virker lovende så langt, men har ikke fått godfølelsen enda. Kommer vel snart. Noen som har noen tips til gode unge talenter? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg spiller med Harrogate Town som er laget mitt i de lavere divisjonene, det ser desverre tungt ut for de i år og de ligger på nedrykk. Jeg rykka opp første sesong, og nå har jeg fått drømmejobben, SAN MARINO! YES! Regner med Selva skyter meg til em Endret 2. november 2009 av Crispin Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg lasta ned spillet igår Har starta sesong med Wrexham og vant første ligakamp 3-0 Flott, men det er ikke nødvendig å oppdatere oss om hvert eneste lille steg du gjør. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har starta sesong med Wrexham og vant første ligakamp 3-0 Det som irriterer meg er at jeg startet med Corby (Slough var ikke tilgjengelig i år heller), og det gikk forholdvis bra de første månedene. 10-12 kameper uten tap, et par pussige resultater. Uten noen større forandring i troppen har nå plutselig laget sluttet å vinne. De har sluttet å score også. Formen er fremdeles god, men de bare virker ikke lengre. Det er klart, en liten dip i form skjer jo av og til, men nå er det slutt, baste bom liksom... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg starter sesong 2 helt elendig, noe jeg som regel gjør hvert år, for jeg skifter ut nesten hele laget. Så går det et par måneder så sitter spillet og det går straks mye bedre. Går nok for opprykk i år igjen. Har du byttet ut mye spillere? Endret 2. november 2009 av Crispin Lenke til kommentar
fytech Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Synes det er synd at SI har gjort det lettere for pirater. Irriterer meg over klassekameratene mine som sitter med ulovlige versjoner og får samme fordeler som meg som har kjøpt spillet. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Synes det er synd at SI har gjort det lettere for pirater. Irriterer meg over klassekameratene mine som sitter med ulovlige versjoner og får samme fordeler som meg som har kjøpt spillet. Jeg laster ned spillet nå. Jeg tar hevn på SI fra i fjor, hvor jeg kjøpte spillet fordi jeg ønsket å støtte utvikleren. Resultatet var at jeg ikke fikk spille spillet de første 2-3 dagene pga overbelastede validation-servere. De samme dagene satt piratene og koste seg med spillet uten noen problemer. Frustrasjonen jeg opplevde der og da var mildt sagt stor, og dermed mistet de min støtte. Nå er jeg pirat. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg spiller med Harrogate Town som er laget mitt i de lavere divisjonene, det ser desverre tungt ut for de i år og de ligger på nedrykk. Jeg rykka opp første sesong, og nå har jeg fått drømmejobben, SAN MARINO! YES! Regner med Selva skyter meg til em HAHA! For et sammentreff, jeg starta også med Harrogate Town på lørdagen Litt blanda resultater i starten, men er ganske høyt oppe. Satser på opprykk. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er tradisjon å spille med harrogate, men tror de rykker ned i år, så neste fm er det jo en fare for at de ikke er spillbare Savner Danny Holland fra tidligere år! Tror ikke jeg har en eneste spiller igjen fra det orginale laget Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Endelig slår jeg fuckings Molde ass. På tide! Og Prica leverer som vanlig med 12 på 12 kamper i serien og Skjelbred står med 6 mål og 9 assists på 12 kamper. Serien leder jeg 4p foran Viking. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Spiller med United, hentet inn Dzeko og Hazzard, samt en del talenter! Har på vei inn Akinfeev og Dudu på Cruzeiro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå