Iceman #10 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kanon! Håper bare de har fått med denne detaljen på FM og. Takk for hjelpen! + i boka Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det skal være sånn på FM også ja. Var vel 08 eller 09 jeg spilte 2. divisjon og da rykket jeg opp etter å ha havnet bak et 2.lag på tabellen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Sicko! Vant endelig VM på FM. Måtte gå til 2026 på Birmingham-saven min før jeg vant, med England. Hadde stygg motstand hele veien (Argentina, Frankrike (vertsland), Paraguay, Nederland i finalen). Digg!! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gratulerer! Har aldri klart å vunnet VM på FM 10, bare EM med Frankrike! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har prøvd med flere andre land, men ikke greid det. Brasil ble en ekstrem fiasko da jeg røk ut av gruppespillet for en del år siden. Manglende evne til å holde på ledelse gjorde at jeg enten spilte U eller tapte etter å ha ledet. Bittert. For to år siden røk jeg mot Belgia (da verdens beste lag på FIFA-rankingen) i semien i EM, så jeg var vært nære. Hadde en god del flaks i dette VM-et og. Argentina ble banket 4-1 i 1/8-delsfinalen. I kvarten møtte jeg Frankrike som putta tidlig og holdt den nesten helt til slutt. Etter å ha forsøkt å tweake taktikken hele kampen gikk det til slutt og jeg putta i 86' og 91'. Da var jeg greit happy. Paraguay i semien måtte jeg gjennom ekstraomganger for å slå, mens Nederland i finalen ble en grei 2-0-seier. Heldigvis for meg var stjernetalentet til Nederland, som også er i min klubb til vanlig, skadet. Han hadde vel nesten garantert nettet. Men det ble seier, digg! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tror jeg har en gammel save et sted der Sveits faktisk har 3 strake EM-gull. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Haha faktisk!! Rykket opp med Forest til PL nå. Blir en tung sesong da laget fra Championship var elendig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 vil at dere skal fylle mitt lag, spiller ingen rolle prisklasse eller land, Formasjonen er slik: Flat 4-3-3 Keeper: VB-angrep: HB-angrep: CB-stopper: CB-dekk opp: MS-Ballvinnende forsvar: MS-Sentral angrep: MS-Fremskutt playmaker: AS-Dyptliggende spiss(støttende) AS-Måltyv angrep: AS-Komplett spiss angrep Bare å nevne spillere dere mener er best i disse posisjonene jeg har nevnt.Verdensklasse snakker jeg om nå, er litt usikker på hva slags oppgaver de på topp skal ha, så dere kan også nevne de som er best i Oppspilspunkt og fremskutt. GO Og takk for de som gidder Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Keeper: Areola VB-angrep: Fabio HB-angrep: Srna CB-stopper: Sakho CB-dekk opp: Pique MS-Ballvinnende forsvar: Rodwell MS-Sentral angrep: Gourcuff MS-Fremskutt playmaker: Verratti AS-Dyptliggende spiss(støttende): Hazard AS-Måltyv angrep: Lukaku AS-Komplett spiss angrep: Luis Suarez Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Keeper: Areola VB-angrep: Fabio HB-angrep: Srna CB-stopper: Sakho CB-dekk opp: Pique MS-Ballvinnende forsvar: Rodwell MS-Sentral angrep: Gourcuff MS-Fremskutt playmaker: Verratti AS-Dyptliggende spiss(støttende): Hazard AS-Måltyv angrep: Lukaku AS-Komplett spiss angrep: Luis Suarez Finner mye bedre enn det der i flere posisjoner, mange av de du lister opp er talenter som bruker flere år på å nå maks potensialet sitt. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) vil at dere skal fylle mitt lag, spiller ingen rolle prisklasse eller land, Formasjonen er slik: Flat 4-3-3 Keeper: Casillas VB-angrep: A. Cole HB-angrep: Ramos CB-stopper: Vidic CB-dekk opp: Terry MS-Ballvinnende forsvar: De Rossi MS-Sentral angrep: Iniesta MS-Fremskutt playmaker: Fabregas AS-Dyptliggende spiss(støttende) Messi AS-Måltyv angrep: David Villa AS-Komplett spiss angrep C. Ronaldo Bare å nevne spillere dere mener er best i disse posisjonene jeg har nevnt.Verdensklasse snakker jeg om nå, er litt usikker på hva slags oppgaver de på topp skal ha, så dere kan også nevne de som er best i Oppspilspunkt og fremskutt. GO Og takk for de som gidder Ble veldig lite gjenomtenkt, men tror det der må være noe av det villeste du får. Vet at mange mener Messi og Ronaldo ikke skal spille spiss, men de gjør det utmerket! Har selv prøvd Messi i en dyptliggende rolle og Ronaldo som komplett og det har funket meget bra! Endret 13. oktober 2010 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ronaldo er helt klart spillets klart beste spiller, bøtter inn mål for Romalaget mitt i 2021! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Cesc Fabregas er den spilleren jeg har fått mest utav på FM10. Kåret til årets spiller 4 år på rad med en gjenomsnitsrating på over 8 hver sesong. 48 assist ene sesongen! Skulle gjerne slengt ut et SS, men dette ligger på skolebærbaren og den er levert inn. Når vi snakker om SS. Noen som har fått dette opp før? Endret 13. oktober 2010 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Når vi snakker om SS. Noen som har fått dette opp før? Er den ekte? Endret 13. oktober 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ja. Jeg såg en lik en på Fmnorge for en tid tilbake. Trodde den var shoppet først, før det faktisk poppet opp på min skjerm og. Aldri sett den før! Tror nesten det kun kan komme på dårligere lag og divisjoner. Han spilte i CCC2. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Slå denne. Og jeg blir imponert. 3 sesong med Coventry. Lag som blir tippet til 18 plass i CCC første sesong. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja. Jeg såg en lik en på Fmnorge for en tid tilbake. Trodde den var shoppet først, før det faktisk poppet opp på min skjerm og. Aldri sett den før! Tror nesten det kun kan komme på dårligere lag og divisjoner. Han spilte i CCC2. Fet at de har lagt det inn i spillet. Må si jeg gleder meg til 5. november nå, er spilt meg ganske lei 2010 versjonen nå så skal bli morsomt å starte med et nytt spill. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Da er FM 2011 forhånds bestilt... Og jeg som egentlig ikke liker fotball engang... Men det er strategien som tiltaler meg, ikke fotballen i seg selv... Og den strategien ser enda bedre ut i neste års utgave av spillet... Vet ikke hvorfor meg jeg har helt siden guttedagene vært svak for Derby, så det er Derby jeg stort sett ender opp med å spille... Har ikke spilt FM før i år, da jeg fikk en utgave med navnet mitt på og gode greier... Og har blitt oppriktig glad i spillet... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 har hatt 2 rare kamper med norge nå. legg merke også merke til hvor mange store sjanser det ble. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da vant jeg PL med Coventry. Inne i min fjerde sesong, 3 sesong i PL. Kan si meg rimelig fornøyd. Yaya Sanogo scoret nette 33 mål på 35 kamper for meg, og ble ligaens suverene toppscorer. Ellers har jeg satset ungt, og det ser ut å fungere bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå