opar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har ikke spilt FM på lenge (juli/starten av august), men i går tørket jeg støv av hærligheten. Spiller med mitt kjære Bodø/Glimt, samme fila som i sommer. Bare synd at Valencia og Espanyol vil hente Marco Verratti fra meg, håper styret ikke tvangsgodkjenner et dårlig bud. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 En ting som har irritert meg med FM10 helt siden det kom ut er trøyenumre. Det skjer stadig at managere tar fra viktige spillere sine numre og gir dem helt latterlige nye numre (og gir bort det gamle nummeret til en ny spiller - eller en som har det nummeret som "foretrukket nummer"). Et eksempel er da United hentet Ribery i 2. sesongen på saven min. Han fikk #7, Owen gikk over til #10, og Rooney måtte sitte igjen med nummer 13. Dette hadde såklart aldri skjedd i virkeligheten, så jeg håper at dette blir fikset. En veldig liten ting å bli irritert på, men rett skal være rett. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Det går an å ignorere updates fra spesifikke kilder. Som f.eks Farmville, slik som jeg så meg nødt til å gjøre. Edit: Oj, burde kanskje refreshe litt oftere. Endret 22. september 2010 av PSV Lenke til kommentar
opar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Valencia fikk nei på sitt siste bud på 8 mill og har gitt opp, men nå har Tottenham meldt seg på i kampen om min Marco Hadde håpet å kunne beholde ham i noen år, sånn at jeg kan satse ut i Europa.. Får se om jeg ikke klarer å ri av stormen. Måtte selge Londak, han ville til større klubb. Fikk hentet inn Arason som erstatter. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 En ting som har irritert meg med FM10 helt siden det kom ut er trøyenumre. Det skjer stadig at managere tar fra viktige spillere sine numre og gir dem helt latterlige nye numre (og gir bort det gamle nummeret til en ny spiller - eller en som har det nummeret som "foretrukket nummer"). Et eksempel er da United hentet Ribery i 2. sesongen på saven min. Han fikk #7, Owen gikk over til #10, og Rooney måtte sitte igjen med nummer 13. Dette hadde såklart aldri skjedd i virkeligheten, så jeg håper at dette blir fikset. En veldig liten ting å bli irritert på, men rett skal være rett. Helt enig! Sammen med SI's bekreftede nye funksjon, at draktnummerregistrering og ligaregistrering skal splittes fra hverandre, så vil jeg egentlig se følgende: - Visse draktnumre er "permanente", f.eks 1-25. Det vil si at dersom en spiller får et av disse numrene, så er dette nummeret fast inntil spilleren blir solgt (eller transferlisted/not needed). Det betyr altså at dersom en spiller har et lavt nummer, kan ikke dette gis til ny spiller neste sesong med mindre spilleren som har det er blitt solgt eller er transferlistet. - Et alternativ kan være at når man setter draktnummer, så kan man velge "permanent" eller "temporary". AI'en vil default sette alle eksisterende draktnummer i squaden som "permanent". "Temporary" er selvfølgelig for juniorer som får få kamper men vil oppgraderes til førstelagsspiller og få høyere nummer senere (Et eksempel er Steven Gerrard, som spilte med trøye nr 18 inntil han ble kaptein og fast førstelagsspiller, og da fikk han nr 8) Lenke til kommentar
opar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det gror godt i junioravdelingen med 5 spillere på u-21 og 4 på u-19 lagene til Norge Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ikke en veldig verdi på de spillerne der, men det er jo alltid sånn med norske spillere. Enkelte er latterlig lite verdt. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Noen som skjønner seg på overgangssystemet i MLS? gjør det bra og skaffer ok spillere liksom, men skjønner aldri va jeg gir for den. angitt spiller og valg osv Lenke til kommentar
opar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Pengeverdien er ikke veldig stor nei, men 2-3 av dem har en stor verdi for meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Nei takk sier jeg 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Nei takk sier jeg http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=183&t=12864&p=418333#p418333 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Mange ting å le av der ja. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Sykt opplevelse. Ledet 7-0 over Burnley etter 25 (!!!) minutter. Dessverre ble det ikke "mer" enn 8-0. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har hatt en lignende opplevelse, men der var stillingen 1-1 etter 77 minutter før Løv-ham anført av min stjernespiss Daniele Cacia puttet 6 mål på de siste 13 + 5 min mot Viking. 5 av Cacia. Lykkens dag Ikke veldig lenge til FM11 kommer nå! Fy som jeg gleder meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Gleder meg sjæl. Liker dårlig at det kommer kort tid før eksamen. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 haha ja FM11 blir bra. Er ikke heelt positiv til at de har innført ulike typer agenter og at de er så forskjellige. At f.eks en kan kreve stor overpris for en spiller, mens andre kan være positive til en lavere sum. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvorfor er det så ille? Fordi det blir mer som i virkeligheten? Det gamle overgangssystemet var jo nesten "for enkelt". Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kjenner ikke så godt til hvordan det funker med agenter, men det hadde jo ikke vært urealistisk viss de fleste klubber skrudde opp prisene når City kommer bankene på dør - i allfall ikke denne sesongen. Det har vi jo sett flere ganger i år, ganske irriterende for min del, men slik er nå hverdagen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Liker det nye agent systemet jeg, før jeg har prøvd det thou. Har startet opp en Åsane save nå rett før FM11 kommer. Vil bare spille igjenom et game raskt, men det som irriterer meg grenseløst er at VIF og Stabæk 2 spiller med nesten toppet lag hver kamp og ligger ann til å rykke opp. Har aldri sett før at et 2 lag har rykket opp og håper de bare daffer av på slutten Opprykk første sesong i 2 divisjon pleier ikke være det vanskligeste da det er lett å få tak i spillere og det er veldig gjevnt blandt lagene. Tapte nettopp 3-1 mot VIF 2 og har Stabæk 2 neste runde. Kjipt, men håper det kan holde helt inn! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 §2-10 i NFFs kampreglement forbyr andrelaget til klubber i 0. (Tippeligaen) og 1. divisjon (Adeccoligaen) å rykke opp høyere enn to divisjoner under, henholdsvis 2. og 3. divisjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå