Rescue me Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 mine innlegg Du kan bruke favoritter knappen i stedet . Da kommer innlegget under "Mine innlegg". Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 mine innlegg Du kan bruke favoritter knappen i stedet . Da kommer innlegget under "Mine innlegg". merker jeg ikke har vært innpå her mye det siste året haha, men takk. For on-topic, jeg er stor fan av serien, men finner meg ofte i situasjonen der om det ikke går bra med laget orker jeg ikke spille en sesong til. Derfor spiller jeg oftest enten med lag der jeg selv godt kjenner spillerene(ikke sosialt) som FK Haugesund, Viking, Brann, Man Utd, Real Madrid. Forslag til spennende lag som forventer å havne midt på tabellen første sesong? slik at jeg ikke får sparken om jeg ikke kvalifiserer til noe. Synes det er mer spennende å bruke første sesong på å bygge laget istedet for å toppe det for mest mulig resultater. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Sunderland er artige 3 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Sunderland er artige Støtter denne. De har også god økonomi så er lett å få de til et topplag. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvor "enkle" er det mulig å få de nye spillene? CM2/CM3 var de ideelle spillene for meg, og jeg brukte mye tid på dem. I senere tid føler jeg det er alt for mye dilldall man må ta seg av, så jeg har kuttet det helt ut. CM2 må være det beste spillet som noen gang er laget, runne rase gjennom sesong etter sesong på null tid =) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvor "enkle" er det mulig å få de nye spillene? CM2/CM3 var de ideelle spillene for meg, og jeg brukte mye tid på dem. I senere tid føler jeg det er alt for mye dilldall man må ta seg av, så jeg har kuttet det helt ut. CM2 må være det beste spillet som noen gang er laget, runne rase gjennom sesong etter sesong på null tid =) Tar nok en god del tid å spille seg gjennom en sesong, men man kan f eks få assistent manageren til å ta seg av f eks pressekonferanser. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Eneste som er igjen på Birmingham-saven min nå er å slå klubbrekorden i største serieseier. Rekorden er fra 1903 og lyder på 12-0. Så langt denne sesongen har jeg greid 9-1 (Spurs) og 9-0 (Liverpool). Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Noen som har opplevd at noen regens ikke får bilde? Har fått et nytt super stopper talent nå, men han er uten bilde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tror jeg har sett det en gang før. Lenke til kommentar
Tullat Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 har noen koden til spillet? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) http://justfuckinggoogleit.com/ Vil råde deg i å kjøpe spillet uansett. Endret 1. september 2010 av zlazor Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Lite vits å kjøpe FM10 når FM11 kommer om et par måneder. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Da sitter jeg med et stødig grep om førsteplassen i Tippeligaen med Kolstad og lurer på: Hva skal til for at Kolstad 2 popper opp i andredivisjon? Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Personlig syns jeg speiderne er talentløse i spillet. Bruker tid på å speide selv. Etter min mening kan man ikke spille så mange kamper pr.dag hvis man skal gjøre en god jobb. Tiden må brukes til å speide selv, finne talenter og slikt. Det er der det går mye tid for min del. Er forøvrig stor tilhenger av alle detaljene. Er en viktig del av spillet syns jeg selv om dette krever mer av deg som manager. Kan dermed ikke forstå de som fortsatt spiller CM01/02 eller hva det nå er:) Men vi er forskjellige alle mann, heldigvis:-D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Gleder meg til FM11 og overgangssystemet der! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Håper FM11 får mulighet til å poste alle resultatene på facebook, slik at jeg kan holde alle vennene mine oppdaterte ang bragdene mine i fotballverdenen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hahaha! Insane kamp mot Shitty nå! Ender 5-5 på bortebane!! Ligger under 4-2, men får inn 4-4 i det 86'. Så putter de i 91' og jeg tror det er over, men neida. Scorer i det 95. minuttet. Sykt! Endret 2. september 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Fy faaeen noe så rått og rart! Fått Lukaku til Løv-Ham. Måtte ut med svimlende 210 mill. Spiller i nordisk liga og er litt mer premie penger, litt dårligere enn PL, men tømte banken helt. Puttet 5 i første kampen, en 7-1 seier mot Kjøpenhavn. For øverig den første kampen på nye Løv-Ham stadion Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Håper FM11 får mulighet til å poste alle resultatene på facebook, slik at jeg kan holde alle vennene mine oppdaterte ang bragdene mine i fotballverdenen. Åhgud, nei. Det er allerede altfor mye drit som poster seg til statusfeed på Facebook. Er du en av de som spammer ALT SOM FINNES av diverse DRIT til Facebook? Da misliker jeg deg. Farmville og andre Facebookspill er nå en ting. Det er noe annet med folk som skal poste hvordan de sov i natt, hvor lang sykkeltur de hadde om morran, hvordan de gjorde det på en personlighetstest og alt mulig annet DRIT. Jeg hater det. Håper INDERLIG at FM ikke linkes mot FB. Da boikotter jeg (Facebook, altså). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå