Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mine innlegg

Du kan bruke favoritter knappen i stedet ;) . Da kommer innlegget under "Mine innlegg".

merker jeg ikke har vært innpå her mye det siste året haha, men takk.

For on-topic, jeg er stor fan av serien, men finner meg ofte i situasjonen der om det ikke går bra med laget orker jeg ikke spille en sesong til. Derfor spiller jeg oftest enten med lag der jeg selv godt kjenner spillerene(ikke sosialt) som FK Haugesund, Viking, Brann, Man Utd, Real Madrid.

Forslag til spennende lag som forventer å havne midt på tabellen første sesong? slik at jeg ikke får sparken om jeg ikke kvalifiserer til noe. Synes det er mer spennende å bruke første sesong på å bygge laget istedet for å toppe det for mest mulig resultater.

Lenke til kommentar

Hvor "enkle" er det mulig å få de nye spillene? CM2/CM3 var de ideelle spillene for meg, og jeg brukte mye tid på dem. I senere tid føler jeg det er alt for mye dilldall man må ta seg av, så jeg har kuttet det helt ut. CM2 må være det beste spillet som noen gang er laget, runne rase gjennom sesong etter sesong på null tid =)

Lenke til kommentar

Hvor "enkle" er det mulig å få de nye spillene? CM2/CM3 var de ideelle spillene for meg, og jeg brukte mye tid på dem. I senere tid føler jeg det er alt for mye dilldall man må ta seg av, så jeg har kuttet det helt ut. CM2 må være det beste spillet som noen gang er laget, runne rase gjennom sesong etter sesong på null tid =)

Tar nok en god del tid å spille seg gjennom en sesong, men man kan f eks få assistent manageren til å ta seg av f eks pressekonferanser.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg speiderne er talentløse i spillet. Bruker tid på å speide selv. Etter min mening kan man ikke spille så mange kamper pr.dag hvis man skal gjøre en god jobb.

Tiden må brukes til å speide selv, finne talenter og slikt. Det er der det går mye tid for min del.

Er forøvrig stor tilhenger av alle detaljene. Er en viktig del av spillet syns jeg selv om dette krever mer av deg som manager. Kan dermed ikke forstå de som fortsatt spiller CM01/02 eller hva det nå er:) Men vi er forskjellige alle mann, heldigvis:-D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fy faaeen noe så rått og rart! Fått Lukaku til Løv-Ham. Måtte ut med svimlende 210 mill. Spiller i nordisk liga og er litt mer premie penger, litt dårligere enn PL, men tømte banken helt. Puttet 5 i første kampen, en 7-1 seier mot Kjøpenhavn. For øverig den første kampen på nye Løv-Ham stadion :)

Lenke til kommentar

Håper FM11 får mulighet til å poste alle resultatene på facebook, slik at jeg kan holde alle vennene mine oppdaterte ang bragdene mine i fotballverdenen.

Åhgud, nei. Det er allerede altfor mye drit som poster seg til statusfeed på Facebook. Er du en av de som spammer ALT SOM FINNES av diverse DRIT til Facebook? Da misliker jeg deg.

Farmville og andre Facebookspill er nå en ting. Det er noe annet med folk som skal poste hvordan de sov i natt, hvor lang sykkeltur de hadde om morran, hvordan de gjorde det på en personlighetstest og alt mulig annet DRIT.

Jeg hater det. Håper INDERLIG at FM ikke linkes mot FB. Da boikotter jeg (Facebook, altså).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...