Sveern Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sakho er rimelig insane, er i 2014/15 nå og får konstant bud på over 50 mill £ på han Bruker han sammen med Mexes i Aston Villa og Hangeland i Sunderland. Helt sinnsjuk sammen med Mexes, ikke fullt så god med Hangeland, men det kan skyldes at han er ganske ung enda på den saven. Tenkt på en ting, noen som har erfaring med at spillere med samme hovedspråk jobber bedre sammen? Isåfall må jeg finne en fransk stopper på billigsalg til Sunderland Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tells regens? Yepp hvorfor ikke,. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 I så fall er det føretrekke med SS, elles har det ganske liten verdi. Eg kan byrje med ein rimeleg god spiss, fostra opp i Genoa. Som 16-åring kjøpte eg han for £8 mill, noko som var ganske billeg for ein spelar på det nivået. Han var nemleg i toppklasse allereie så ung, men brukte eit par sesongar på å spele seg inn fast på laget mitt og finne scoringsformen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Legger merke til at også dine regens har elenedig spenst, men er gode på hodet. Endret 23. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 I så fall er det føretrekke med SS, elles har det ganske liten verdi. Eg kan byrje med ein rimeleg god spiss, fostra opp i Genoa. Som 16-åring kjøpte eg han for £8 mill, noko som var ganske billeg for ein spelar på det nivået. Han var nemleg i toppklasse allereie så ung, men brukte eit par sesongar på å spele seg inn fast på laget mitt og finne scoringsformen. Sick stats, men hvorfor har han scoret så lite mål? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Spørs hvordan han blir brukt det. Slenger opp en jeg har linket her før. Beste jeg noen gang har sett. Endret 23. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Spørs hvordan han blir brukt det. 6 mål, 5 assist og et snitt på 7,14 fordelt utover 15 ligakamper er på ingen måte imponerende med tanke på hvilke stats spilleren har, og med tanke på at han har vært i laget siden 16 års alderen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Som sagt har det mye å si hvordan man bruker spilleren og hva du setter han opp som. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Som sagt har det mye å si hvordan man bruker spilleren og hva du setter han opp som. Burde lett få ut mer fra en spiller med slike stats. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Her er et utvalg av noen av mine talenter og stjerner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Var ikke noe syke spillere av de første jeg sjekket der, Samebror. Orket ikke se alle, da det ikke var for mye snacks der. Som sagt har det mye å si hvordan man bruker spilleren og hva du setter han opp som. Burde lett få ut mer fra en spiller med slike stats. Er jo det jeg mener. Små endringer kan gi store forskjeller. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Spørs hvordan han blir brukt det. 6 mål, 5 assist og et snitt på 7,14 fordelt utover 15 ligakamper er på ingen måte imponerende med tanke på hvilke stats spilleren har, og med tanke på at han har vært i laget siden 16 års alderen. Som sagt har det mye å si hvordan man bruker spilleren og hva du setter han opp som. Som sagt har det mye å si hvordan man bruker spilleren og hva du setter han opp som. Burde lett få ut mer fra en spiller med slike stats. DJ_Dark har heilt rett. Eg har to andre spissar som scorar mykje mål. Etter 18 seriekampar har laget scora 39 mål og dei to andre spissane mine scora 21 av dei måla. Mine tre spissar har til saman scora 41 av 55 mål (alt inkl) denne sesongen. Tidlegare har Brevi scora meir, men han var skada store delar av fjorårssesongen og då henta eg inn ein erstattar. Denne sesongen har han vore skadefri, men eg har lagt om frå to til tre spissar (eg var så heldig at eine midtbanespelaren min var så gamal at han var i sin siste sesong og overgangen gjekk smertefritt for alle spelarane og resultata sin del). Her fylgjer forresten ein annan ganske drøy regen. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 hvordan får jeg "mer disiplin" i stallen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 2028 for faen. Det er 5 år lengre enn jeg har kommet med Birmingham. Helt ok spiss han der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Da er man i gang med å laste ned FM 2010 på den nye pcen. En stk stor fil og 140 kb/s ned går ikke direkte raskt! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Minnepen/ekstern hardisk er tingen Evetuelt CD. Går mot gull for Colchester første sesongen min! Må ha vært det beste jeg har gjort med noe som helst lag på FM. Kun tapt 2 kamper og spilt 3 uavgjort. Gjenstår 10 kamper og jeg har så si vunnet allerede. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har ikke den gamle pcen her så vanskelig å overføre da. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 noen som har erfaring med å flytte saves mellom 2 pcer btw? har en laptop som er blitt helt monga i det siste. Funker i alt fra 30 sek til 1 time med vanlig surfing. Men til gaming fryser den etter maks 3 min...... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Bare å ta med saven det, og legge inn i mappen på den andre pcen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Da var Birmingham-saven oppe igjen på ny og mye bedre PC! Dette blir herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå