Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Sakho er rimelig insane, er i 2014/15 nå og får konstant bud på over 50 mill £ på han :p Bruker han sammen med Mexes i Aston Villa og Hangeland i Sunderland. Helt sinnsjuk sammen med Mexes, ikke fullt så god med Hangeland, men det kan skyldes at han er ganske ung enda på den saven. Tenkt på en ting, noen som har erfaring med at spillere med samme hovedspråk jobber bedre sammen? Isåfall må jeg finne en fransk stopper på billigsalg til Sunderland :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I så fall er det føretrekke med SS, elles har det ganske liten verdi. Eg kan byrje med ein rimeleg god spiss, fostra opp i Genoa. Som 16-åring kjøpte eg han for £8 mill, noko som var ganske billeg for ein spelar på det nivået. Han var nemleg i toppklasse allereie så ung, men brukte eit par sesongar på å spele seg inn fast på laget mitt og finne scoringsformen.

post-28138-1282560710,8467_thumb.jpg

Lenke til kommentar

I så fall er det føretrekke med SS, elles har det ganske liten verdi. Eg kan byrje med ein rimeleg god spiss, fostra opp i Genoa. Som 16-åring kjøpte eg han for £8 mill, noko som var ganske billeg for ein spelar på det nivået. Han var nemleg i toppklasse allereie så ung, men brukte eit par sesongar på å spele seg inn fast på laget mitt og finne scoringsformen.

Sick stats, men hvorfor har han scoret så lite mål?

Lenke til kommentar

Var ikke noe syke spillere av de første jeg sjekket der, Samebror. Orket ikke se alle, da det ikke var for mye snacks der.

Som sagt har det mye å si hvordan man bruker spilleren og hva du setter han opp som.

Burde lett få ut mer fra en spiller med slike stats.

Er jo det jeg mener. Små endringer kan gi store forskjeller.

Lenke til kommentar

Spørs hvordan han blir brukt det.

6 mål, 5 assist og et snitt på 7,14 fordelt utover 15 ligakamper er på ingen måte imponerende med tanke på hvilke stats spilleren har, og med tanke på at han har vært i laget siden 16 års alderen.

Som sagt har det mye å si hvordan man bruker spilleren og hva du setter han opp som.

Burde lett få ut mer fra en spiller med slike stats.

DJ_Dark har heilt rett. Eg har to andre spissar som scorar mykje mål. Etter 18 seriekampar har laget scora 39 mål og dei to andre spissane mine scora 21 av dei måla. Mine tre spissar har til saman scora 41 av 55 mål (alt inkl) denne sesongen. Tidlegare har Brevi scora meir, men han var skada store delar av fjorårssesongen og då henta eg inn ein erstattar. Denne sesongen har han vore skadefri, men eg har lagt om frå to til tre spissar (eg var så heldig at eine midtbanespelaren min var så gamal at han var i sin siste sesong og overgangen gjekk smertefritt for alle spelarane og resultata sin del).

Her fylgjer forresten ein annan ganske drøy regen.

post-28138-1282564066,1174_thumb.jpg

post-28138-1282564074,6718_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...