Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne likte jeg.

post-61155-1256915510_thumb.jpg

 

Jeg får ikke lov å ha mer enn 11 som ikke er trent i Norge i troppen. Greit nok. Men jeg adder jo tre NORSKE til lista OG de er trent av klubben siden de var småfolk. Den mener jeg adder tre utenlandske spillere og siden jeg har trykket på "gå til kamp" kommer jeg faen ikke tilbake så jeg får endret det.

 

Godt jobbet!

Lenke til kommentar

Etter å ha lagt vekk FM i eit par år no så har eg gått til innkjøp av FM10. No har eg installert med steam, men kva er fordelene/ulempen med dette? Må eg da ha nett-tilkopling kvar gang eg spiller? Dvs. at eg ikkje kan spille det på hytta bla.?

 

Og kva kan eg gjer for å fåbilder av alle spillerene? Rekner med at det også er fleire ting FM ikkje har lisens på som ein kan fikse?

Lenke til kommentar
Men så er World of Warcraft et helt annet spill da..

 

Den var tørr :p

Det vet jeg godt, men jeg kunne bare ikke la den passere.

 

Etter å ha lagt vekk FM i eit par år no så har eg gått til innkjøp av FM10. No har eg installert med steam, men kva er fordelene/ulempen med dette? Må eg da ha nett-tilkopling kvar gang eg spiller? Dvs. at eg ikkje kan spille det på hytta bla.?

 

Og kva kan eg gjer for å fåbilder av alle spillerene? Rekner med at det også er fleire ting FM ikkje har lisens på som ein kan fikse?

Ulempene er at du ikke får et fysisk cover du kan sette i hylla samt at du må ha steam innstallert på PCen. Men det er så utrolig mye bedre, patching skjer automatisk osv.

 

Foreløpig er det vel ikke kommet oppdaterte facepacks til 2010, men om noen uker så kommer det vel.

Lenke til kommentar
Ulempene er at du ikke får et fysisk cover du kan sette i hylla samt at du må ha steam innstallert på PCen. Men det er så utrolig mye bedre, patching skjer automatisk osv.

 

Foreløpig er det vel ikke kommet oppdaterte facepacks til 2010, men om noen uker så kommer det vel.

 

Spillet har eg kjøpt, så det har eg fysisk. Men eg fekk valget mellom å innstallere i steam eller at eg alltid måtte ha i dvd når eg spiller. Kva er forskjellen på dette?

Lenke til kommentar
Ulempene er at du ikke får et fysisk cover du kan sette i hylla samt at du må ha steam innstallert på PCen. Men det er så utrolig mye bedre, patching skjer automatisk osv.

 

Foreløpig er det vel ikke kommet oppdaterte facepacks til 2010, men om noen uker så kommer det vel.

 

Spillet har eg kjøpt, så det har eg fysisk. Men eg fekk valget mellom å innstallere i steam eller at eg alltid måtte ha i dvd når eg spiller. Kva er forskjellen på dette?

Forskjellen er at enten innstallerer du steam, ellers må du alltid ha i CDen for å kunne spille. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Herregud som jeg er imponert over dette spillet så langt! Jeg har gått flere år uten å få den store spillegleden i FM og i fjor var faktisk det første året jeg ikke har kjøpt CM\FM på ca 15 år. Så det var med usikkerhet jeg gikk i butikken i dag(i går) og kjøpte FM 2010 uten å ha prøvd demoen. Jeg er nå i gang med et game med Newcastle og jeg er helt i ekstase over hvor bra dette spillet er så langt!

 

Fra små ting som en batteri indikator inne i spillet som er kjekt når man spiller med laptop til store ting som UI og de geniale spiller rollene og taktikkeditoren. Dette gir meg virkelig den gamle CM\FM gleden jeg husker fra mange år siden, og det er så utrolig deilig!

Lenke til kommentar

Den lille batterigreia kom vel på patch 9.0.3 på FM09 tror jeg, men dæven så fin den er. :D

 

FM10 er latterlig bra så langt.

 

 

EDIT 1: Great, bug. Skal presse en spiller over på en spesiell fot, og så får alle de andre også den samme instruksen og det går faen ikke ann å fjerne den.

 

 

EDIT 2: Niiice

post-61155-1256986195_thumb.jpg

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har startet spill i de høyere divisjonene. Pleier som regel å begynne nede i conference eller der om kring, spille noen år og så finne på noe annet.

 

Jeg gjorde som første gang jeg spilte demoen, startet med Corby. Nyopprykket lag. Så langt leder jeg ligaen, mye takket være at jeg kjøper en del norske spillere som duger godt ned i disse divisjonene.

 

Det var dog et par rare resultat. En kamp ledet jeg 3-0 til pause. I andre omgang reduserte de beint oppover, utlignet og scorte enda en gang. Etter det så klarte jeg å å utligne, før de scorte nok en gang (føkkings Gareth Seddon) og rett før fløyta gikk utlignet jeg.

 

Sluttresultat ble altså 5-5, noe jeg synes var pussig, spesielt siden enkelte omtaler jeg har lest av spillet skryter over at det ikke blir scoret så mange mål.

 

En ting jeg derimot ikke gjør, er å innstallere direkte fra Steam. Jeg har lagt koden inn i Steam, men bruker heller rett fra DVD. Dette fordi at når jeg spilte demoen så kom jeg godt i gang (med Corby), før steam bestemte seg for å oppdatere, og dumpet spillet til desktopen uten å lagre. Forferdelig irriterende, spesielt siden dette var Pre-Season og det er mye som skjer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...