Rottenspacehead Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvordan er spillet ? Synes demoen ikke var noe WOW. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Men så er World of Warcraft et helt annet spill da.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hørte det var snakk om at vi som installerer via Steam får achievements vi kan fullføre, hvor finner jeg disse? Hva faen. Det får jeg vite først ETTER jeg velger å installere normalt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Denne likte jeg. Jeg får ikke lov å ha mer enn 11 som ikke er trent i Norge i troppen. Greit nok. Men jeg adder jo tre NORSKE til lista OG de er trent av klubben siden de var småfolk. Den mener jeg adder tre utenlandske spillere og siden jeg har trykket på "gå til kamp" kommer jeg faen ikke tilbake så jeg får endret det. Godt jobbet! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 småfolk? snakker vi om hobbits her? i det tilfelle er det ikke lov å ta med slike. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Men så er World of Warcraft et helt annet spill da.. Den var tørr Lenke til kommentar
mopani Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg installerer FM nå via Steam.. Vil den nye patchen automatisk bli innstalert da? Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Etter å ha lagt vekk FM i eit par år no så har eg gått til innkjøp av FM10. No har eg installert med steam, men kva er fordelene/ulempen med dette? Må eg da ha nett-tilkopling kvar gang eg spiller? Dvs. at eg ikkje kan spille det på hytta bla.? Og kva kan eg gjer for å fåbilder av alle spillerene? Rekner med at det også er fleire ting FM ikkje har lisens på som ein kan fikse? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Men så er World of Warcraft et helt annet spill da.. Den var tørr Det vet jeg godt, men jeg kunne bare ikke la den passere. Etter å ha lagt vekk FM i eit par år no så har eg gått til innkjøp av FM10. No har eg installert med steam, men kva er fordelene/ulempen med dette? Må eg da ha nett-tilkopling kvar gang eg spiller? Dvs. at eg ikkje kan spille det på hytta bla.? Og kva kan eg gjer for å fåbilder av alle spillerene? Rekner med at det også er fleire ting FM ikkje har lisens på som ein kan fikse? Ulempene er at du ikke får et fysisk cover du kan sette i hylla samt at du må ha steam innstallert på PCen. Men det er så utrolig mye bedre, patching skjer automatisk osv. Foreløpig er det vel ikke kommet oppdaterte facepacks til 2010, men om noen uker så kommer det vel. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 bare å bruke facepack fra fm 09 Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ulempene er at du ikke får et fysisk cover du kan sette i hylla samt at du må ha steam innstallert på PCen. Men det er så utrolig mye bedre, patching skjer automatisk osv. Foreløpig er det vel ikke kommet oppdaterte facepacks til 2010, men om noen uker så kommer det vel. Spillet har eg kjøpt, så det har eg fysisk. Men eg fekk valget mellom å innstallere i steam eller at eg alltid måtte ha i dvd når eg spiller. Kva er forskjellen på dette? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ulempene er at du ikke får et fysisk cover du kan sette i hylla samt at du må ha steam innstallert på PCen. Men det er så utrolig mye bedre, patching skjer automatisk osv. Foreløpig er det vel ikke kommet oppdaterte facepacks til 2010, men om noen uker så kommer det vel. Spillet har eg kjøpt, så det har eg fysisk. Men eg fekk valget mellom å innstallere i steam eller at eg alltid måtte ha i dvd når eg spiller. Kva er forskjellen på dette? Forskjellen er at enten innstallerer du steam, ellers må du alltid ha i CDen for å kunne spille. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Og du kan logge på steam uten internett-tilgang, såkalt frakoblet modus. Edit: Men om Steam derimot finner på at den skal oppdatere et eller annet er du litt fucked. Derfor ville jeg hatt med CD'en til hytta selv om du har installert det på Steam. Endret 30. oktober 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Edit: slett, fikk da vite at dem hadde kuttet ut serial greia på 10 og da er det kanskje ikke mulig som på 09 og det å spille uten CDen Endret 30. oktober 2009 av Raste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Startet min første kamp i Europe League med RBK med 0-3 grusing av Galatasaray på bortebane! Fantastisk! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Herregud som jeg er imponert over dette spillet så langt! Jeg har gått flere år uten å få den store spillegleden i FM og i fjor var faktisk det første året jeg ikke har kjøpt CM\FM på ca 15 år. Så det var med usikkerhet jeg gikk i butikken i dag(i går) og kjøpte FM 2010 uten å ha prøvd demoen. Jeg er nå i gang med et game med Newcastle og jeg er helt i ekstase over hvor bra dette spillet er så langt! Fra små ting som en batteri indikator inne i spillet som er kjekt når man spiller med laptop til store ting som UI og de geniale spiller rollene og taktikkeditoren. Dette gir meg virkelig den gamle CM\FM gleden jeg husker fra mange år siden, og det er så utrolig deilig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Den lille batterigreia kom vel på patch 9.0.3 på FM09 tror jeg, men dæven så fin den er. FM10 er latterlig bra så langt. EDIT 1: Great, bug. Skal presse en spiller over på en spesiell fot, og så får alle de andre også den samme instruksen og det går faen ikke ann å fjerne den. EDIT 2: Niiice Endret 31. oktober 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Lenge siden jeg har startet spill i de høyere divisjonene. Pleier som regel å begynne nede i conference eller der om kring, spille noen år og så finne på noe annet. Jeg gjorde som første gang jeg spilte demoen, startet med Corby. Nyopprykket lag. Så langt leder jeg ligaen, mye takket være at jeg kjøper en del norske spillere som duger godt ned i disse divisjonene. Det var dog et par rare resultat. En kamp ledet jeg 3-0 til pause. I andre omgang reduserte de beint oppover, utlignet og scorte enda en gang. Etter det så klarte jeg å å utligne, før de scorte nok en gang (føkkings Gareth Seddon) og rett før fløyta gikk utlignet jeg. Sluttresultat ble altså 5-5, noe jeg synes var pussig, spesielt siden enkelte omtaler jeg har lest av spillet skryter over at det ikke blir scoret så mange mål. En ting jeg derimot ikke gjør, er å innstallere direkte fra Steam. Jeg har lagt koden inn i Steam, men bruker heller rett fra DVD. Dette fordi at når jeg spilte demoen så kom jeg godt i gang (med Corby), før steam bestemte seg for å oppdatere, og dumpet spillet til desktopen uten å lagre. Forferdelig irriterende, spesielt siden dette var Pre-Season og det er mye som skjer... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er ikke akkurat lite mål i Tippeligaen... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 1 sesong fullført. Selvfølgelig skjer det noe piss med FM, diverse XML-feil og litt slikt. Får fiksa opp i det men save'n min er ikke til å redde. God damn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå