Latias Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Gikk lei R. Madrid saven i forige uke, så startet opp på nytt med Barca... Har spilt ca. 1,5 sesonger og sjekk denne :p Ikke for å skuffe deg, men det er faktisk ikke så vanskelig å få mange spillere på ukens lag. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gikk lei R. Madrid saven i forige uke, så startet opp på nytt med Barca... Har spilt ca. 1,5 sesonger og sjekk denne :p Er det full serierunde? Hvis det er få kamper en uke er det mye lettere å få mange på ukens lag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har fått hele laget mitt på ukens lag, og da var det full serierunde... men jeg gruste motstanderen 8-0 elns. da Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Haha, oppdaget nå at det var kun spilt to kamper den uken, og mitt lag var det eneste laget som hadde scoret(vant 2-0, pique og puyol som scorte xD)... Ikke for å skuffe deg, men det er faktisk ikke så vanskelig å få mange spillere på ukens lag. Hmm, jeg får sjeldent mer enn 2-3 på ukens lag EDIT: lekte litt med økonomien i sommer og solgte noen spillere, Zlatan var en av de. Kjøpte inn bla. Torres og Fabregas. Hehe:P Endret 18. august 2010 av stiff-leet Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Du glemte å sensurere vekk navnet ditt et sted Men ja, er ikke noe stress å få mye spillere på ukens lag, har vel hatt hele et par-tre ganger på Aston Villa saven min... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Spiller uten winger så det å få hele laget mitt inn blir litt vanskelig Hatt 9 stk med da. Gikk lei Brann saven nå. Begynt på et prosjekt som jeg ikke gjor noe serlig med, næmelig Colchester! Smekker ut noen SS og skriver litt når første sesongen er over. Litt over halveis nå. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 ganske fornøyd med utviklinga på denna pjokken her Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nice! Synes han burde vært raskere jeg da. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Han eier jo på landslaget O_O Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 han løper i fra alt i P.L iallefall, så da er jeg happy ;P Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Startet meg akkurat en Manchester City save for å forbrede meg til Lan sammen med en gjeng svette FM nerder.... Noen forslag til hva jeg bør gjøre/hvem jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Øzil, Lukaku, Diego Renan, Gourcuff, Silva.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Marco Verratti og Romelu Lukaku er begge legender for mitt Blackburnlag Jack Rodwell er heller ikke så aller verst Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Sakho, Kryvtsov Moussa Sissoko, Sandro James Rodriguez, Ander Tafer, Lukaku Talenter hele gjengen. Like greit å kjøpe billige talenter tidlig, enn å svi av penger på de store signeringene. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Øzil, Lukaku, Diego Renan, Gourcuff, Silva.. gourcuff er et mye bedre kjøp en silva imo, og er ikke de like spilletyper? ellers så er jo dzeko god og ganske billig. hazard/di maria er gode vinger hvis det trengs (billige også..) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Øzil, Lukaku, Diego Renan, Gourcuff, Silva.. gourcuff er et mye bedre kjøp en silva imo, og er ikke de like spilletyper? ellers så er jo dzeko god og ganske billig. hazard/di maria er gode vinger hvis det trengs (billige også..) jeg har hatt begge i laget mitt før og brukt silva som venstre ving og gourcuff som sentral midtbane, har funka gull Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) ganske fornøyd med utviklinga på denna pjokken her Har du faktisk tatt bilde av skjermen din? Alt + f9 så tar du screenshot som havner innpå screenshot mappen! Nesten litt latterlig at han har hele 18 på headinger, selv om jeg må innrømme jeg er imponert over måten han fikk målet sitt mot Chelsea Foresten så ble Fleck skadet i første kampen sin i 3-4 uker! Makan til uflaks! Godt jeg har en meget god erstatter i Fred Spears! Endret 19. august 2010 av zlazor Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Startet meg akkurat en Manchester City save for å forbrede meg til Lan sammen med en gjeng svette FM nerder.... Noen forslag til hva jeg bør gjøre/hvem jeg skal kjøpe? The sky is the limit... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vil bare høre med dere, vil at dere skal nevne de sykeste talentene dere har kommet over på FM. Kan nevne noen jeg: Navn: Neymar Alder: 17 år Posisjon: Spiss-Måltyv. Kommentar: Utrolig god spiss. Moussa Sissoko 19år DM-Midtbaneanker MS-Ballvinnende støttende. Mahmadou Sakho/fransk 19år FS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå