Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Har spilt alt for mye FM opp igjennom tiden. Har nå startet ny savegame med Bodø/Glimt, har bestemt meg for at jeg skal gjøre det bra i Europa med dem før jeg slutter med FM10.

Kan laste opp screens av nye signeringer og tabell etterhvert. Tredjeplass i TL etter 14 kamper, 2 bak RBK og 3 bak SK Brann :)

EDIT: Der røyk man ut av cupen mot start, de kontrer og skårer. Jeg styrer kampen med 59% ballbesittelse, 7 skudd på mål og et brent straffespark. :grumpy:

Endret av opar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterende egentlig.

2 Sesongen har startet for jævli dårlig! To tap de to første kampene! Tror jeg har forsterket for lite. Utrolig rare resultat og: 4-3 mot Molde borte og 4-5 mot Stabæk hjemme! Ledet 3-0 mot stabæk så det var jæævli irriterende! Har et par lette kamper nå så håper at trenden snur for kan ikke tape så veldig mye mer om jeg skal forsvare tittelen.

Lenke til kommentar

1-8 mot seiere over Kongsvinger, 5-0 seier mot Sarpsborg, 1-2 seier mot Sandefjord og en knusende sterk 3-0 seier mot Rosenborg ble de neste resulatene! Det kan gå veien for meg likevell! Hentet inn en leie soldat på anker plass ettersom Austin sliter litt med skader og kort.

Lenke til kommentar

Starta sesong nr 2 helt vilt bra, før formen butta i mot og alle skadene kom på nøkkelspillere. Sliter nå med å vinne kamper, men uavgjort får jeg flust av pga tett forsvar. Har falt fra ganske grei 1.plass til 3. plass, hele sju poeng bak RBK. Men er fortsatt 17 kamper igjen å spille i ligaen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...