Rescue me Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Yoann Gourcuff på høyre, men du har vel ikke råd. Se om du får Vladmir Weiss billig, et bra talent på høyrekant. Ellers burde du sjekke ut Moussa Sissoko som fungerer utmerket som box-til-box midtbane spiller. Av spisstalent bør du sjekke ut Vavlac Kadlec som du skal kunne få billig første sesong, er veldig ung, men etter 3-4 sesonger er han en god Premier League spiss, samme med Lukaku som nok er en del dyrere å få tak i. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Solgt Torres, eller er kjeksen skadet som vanlig? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Torres har ennå ikke hatt en kjeksesesong for meg på FM, slik som han har hatt i virkeligheten. Eksempler: Første sesong på en Liverpool-save endte han med ~60 mål. I min nåværende Barca-save hentet jeg ham i januar, og han ble toppscorer i La Liga med 26 mål, ett foran Cristiano Ronaldo som spilte hele sesongen for Real Madrid. And so on and so forth. (Mer skryt fra Barca-saven: Vant La Liga med totalsum på 102 poeng og scoret like mange mål. Real Madrid endte opp med langt færre poeng, og langt færre scorede mål) Endret 27. juli 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Er det en utfordring? Men bevares, bare en uavgjort og resten seire er bra det! Hvilket lag spilte du med da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Birmingham. Ligger bilder noen sider tilbake. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Faen i helvete da. Hvordan skal man få laget sitt ut av en lang rekke uten seier? Er som sag nyopprykket Aachen i Bundesliga og har 4 uavgjorte og 4 tap på 8 kamper. Det verste er at det jeg skulle hatt minst 2 seire, men laget er totalt talentløse foran mål. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Faen i helvete da. Hvordan skal man få laget sitt ut av en lang rekke uten seier? Er som sag nyopprykket Aachen i Bundesliga og har 4 uavgjorte og 4 tap på 8 kamper. Det verste er at det jeg skulle hatt minst 2 seire, men laget er totalt talentløse foran mål. Restart FM, pleier å ødelegge alle slags seier/tapsrekker Hvis det ikkje funker så bør du kanskje bedre teamtalken. Sjekk ut denne siden: http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=54&t=8010 Mange nyttige tips der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg hadde 1p på de 8 første kampene i andre sesong med Birmingham. Endret litt på taktikken og fant en fast en. Funket. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hentet nettop en 35 år gammel Cristiano Ronaldo til mitt Roma lag for 7 millioner kroner, rene røverkjøpet for på 7 kamper står han med 11 mål. Haha Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har nettopp begynt å leke litt med FM og trenger tips fra eliten. Jeg er Newcastle og trenger venstre back, venstre ving og spiss(er) i fremre rekke. Tips til gode spillere og talenter (trenger ikke å være i disse posisjonene) som man kan hente med denne klubben? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Holmvik og Veratti kan bekle venstrekanten. Iker Muniain er et alternativ på topp. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Anbefaler virkelig Verratti, men for all del, bruk han sentralt. Kjøpte han som 16-åring til Udinese og nå, to år seinere, har han danket ut Gokhan Inler fra startelleveren. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Da er jeg halvveis i Bundesliga-sesongen, og ligger på sisteplass med 1 seier, 8 uavgjorte og 8 tap. Det er utrolig frustrerende, fordi 3-4 av de uavgjorte skulle vært seire (eksempel: jeg har 2 eller 3 flere clear cut chances enn motstander, men klarer ikke å putte). Sliter rett og slett bare med å score mål, men hver gang jeg tweaker taktikken til å bli mer offensiv blir jeg overkjørt, knust og cumma på, til og med av drittlag. Overraskende nok har styret full tiltro til meg, dog har jeg ikke den samme tiltroen til dem, ettersom de ikke gir meg en dritt penger. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har nettopp begynt å leke litt med FM og trenger tips fra eliten. Jeg er Newcastle og trenger venstre back, venstre ving og spiss(er) i fremre rekke. Tips til gode spillere og talenter (trenger ikke å være i disse posisjonene) som man kan hente med denne klubben? Kjøp Vaclav Kadlec. Slik ser han ut hos meg etter 4 sesonger, får han også billig i starten av spillet . Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kadlec er helt utrolig. Første gang jeg tester ham nå, fikk han til Feyenoord for £2.6m i tredje sesong. Etter kun én seier på rundt 22 kamper med Aachen, valgte jeg å si opp, midtveis i januar 2011. Så var jeg arbeidsløs en liten stund før Feyenoord og Deportivo viste interesse. Jeg ba begge klubbene vente til sesongslutt for å ta min avgjørelse. Begge aksepterte. Da klubbene kom bankende på døra igjen så jeg at Feyenoord hadde en mye bedre økonomi og potensiale. Klubben endte på en skuffende 10. plass. Jeg rydda unna mye dødt kjøtt og fikk masse penger for spillere jeg aldri trodde kunne bli solgt. Deretter invisterte jeg i blant annet Kadlec, som nå har 15 mål på 15(1) kamper, Mahamadou Diarra på free, keeper Mariano Barbosa for £425k, Nacer Barazite på lån med oppkjøpsklausul, samt en ung fransk høyreback ved navn Serge Aurier. Statsen er kanskje ikke all verdens, men han herjer i Eredivisie. Ser også ut som han kommer til å utvikle seg til en internasjonalt god back. Siste nevneverdige kjøpet jeg gjorde var kroatiske Andrej Kramaric, enda et røverkjøp som kommer til å spille en stor rolle i klubben fremover. Scorer ikke all verdens (mye pga. Kadlec som herjer), men har en del assists, og dessuten har han Helder Postiga foran seg i køen. Foreløpig ligger jeg på første plass etter 16 spilte kamper. Har et meget målkåt lag, men forsvaret er ikke akkurat vanntett. Har scoret 42 mål, nestemann på lista er Ajax med 25(!) mål. Digg å spille med et økonomisk stabilt topplag etter en tøff kampanje med Aachen. Har riktignok dårlig samvittighet, for Aachen sliter litt i 2. Bundesliga og har solgt unna gode spillere for underpris. Jeg kunne fått så mye mer for de spillerne. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hirr nå starter jeg opp et game med Skeid. Har ikke spilt med et norsk lag på flere år så dette blir spennende. Hvor må man lete for å finne spillere til Adeccoligaen tro? :!: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hehe, Kadlac ja. Minner meg om den korrupte saven min hvor jeg herja noe så jævlig i La Liga med Atletico Madrid. Laget mitt så vel noen lunde slik ut (i 2014-2015 tror jeg det var): Kadlac - Lukaku - Agüero Hazard ......................... Muniain Verratti Edit: Posta ved hjelp av tab/enter Endret 31. juli 2010 av PSV Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Noen som kan fortelle meg hvorfor verdien til spillere i den nederlandske serien pleier å være så lav i forhold til kvaliteter? Edit: Altså "estimated value" og ikke kjøpspriser. Endret 31. juli 2010 av iRoman Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det er det samme med norske spillere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå