TuRb0 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Lastet ned demo fra steam og jeg må si jeg har blitt hektet på dette her . Ser at steam har tilbud på dette spillet (-50%) og vurderer å slå til! Spiller som Arsenal og har vunnet så langt treningskamper osv. Lurer på hva den beste formation er for dette laget (Arsenal)? Spiller nå 4-4-2. Noen tips til forbedring? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) 4-1-2-2-1 med vinger og ensom spiss, slik de spiller i virkeligheten. Anbefaler Rodwell i Diaby-rollen, han er vill. Scorte 12 mål (som sentral midtbane!) og ble årets unge spiller. Endret 11. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Lurte på om noen som hadde ein god formasjon som eg kan bruke på Sogndal. Bruker 4-1-3-2, men føler laget skaper lite sjanser iforhold til styrken i troppen som eg har. Har kjøpt inn noen nye, siden eg merket at spillerene følte noen konkuranse på sin posisjon. Men nå har eg det probleme at eg har forliten kvalitetspillere på Høgre og Venstre forsvar. Skal prøve å sende speidere til noen Nasjoner, mn føler det kan ta litt lang tid. SÅ vist noen viste råd, så hadde det vært bra Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Av egne erfaringer syns jeg det blir for lite med en mann på midten og lagene mine spiller generelt sett bedre med 4-2-3-1 enn 4-1-3-2. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Insane kamp på nye Real Madrid saven min nå. Sjekk ratinga til Dzeko Lenke til kommentar
Brad Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hva er den beste formasjoen til Brann? Har hentet inn noen lovendes talenter i alle ledd og satser ungt. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Pleier å bruke 442 me offansive backer, arbeidsjern sentralt, den andre ballfordeler. Går som oftest veldig bra Lenke til kommentar
Brad Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Får teste det. Men er det noen som kan forklare meg hvordan jeg ikke får til facepacksa og kits? Har laget en mappe i mappen Sports Interactive som heter graphics og lagt mappene og bildene der. Skal det ikke komme av seg selv på spillet da? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Du må "skru" de på inne på spillet... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Instillinger -> Utseende og lyder: Der huker du av "Bruk skincache" og "Last alltid inn skin på nytt ved bekreftelse" Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kor mangen er annbefalt at man har i troppen? Hadde ein tid over 30 stykker, mn da gjekk det meste rett vest! Så solgt noen som vart sjeldent brukt også noen unge talenter som ville vekk. Nå er eg nede i 24 spillere. Er dette en akseptabel stall? Og kordan burde eg gjøre det når man har eit lag med endel spillere? Kan man rotere litt på spillere uten å ødeleggge strukturern i laget? For spiller som oftast med dem faste og bytter når dem er skadet eller spillere begynner å klage på forlite førstelags spilling. Har prøvd å ruler litt, mn da blir det ujevnt og eg begynner å tape mot antatt svakere lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har vel 25/26 i mitt lag. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Bruker du faste spillere eller roterer du? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Roterer en god del. Har verdens beste lag, så nok å rotere i. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Selv prøver jeg å ha 2 spillere per posisjon + unge spillere som er huket av for å spille på reservelaget, men i skadesituasjoner kan gjøre en innsats. Endret 16. juli 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvordan forbedrer man harmonien i laget? Er så mange spillere som klager om dårlig harmoni. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Selg de som klager, eller folk som e missfornøyd me andre.. Er det deg de er missfornøyd med får vel du bare si opp Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Under "Personlig" finner du grunnen til hvorfor en spiller er misfornøyd. Mulige løsninger på problemer: - Selge spillere som vil bort. - Gi nye kontrakter. - Gi mer skryt til laget. - Selge alle spillere som ikke blir brukt og ikke liker benktilværelsen. - Vinne kamper. ++++ Når du først har fått dårlig harmoni kan det være vanskelig å få den opp igjen. Endret 16. juli 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Mr. Me Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Startet en ny save med leeds for en uke siden eller noe. Rykket opp til Championship første sesongen. I Championship var målet mitt å komme meg på øvre del av tabellen. Til den store overraskelse hang jeg med i toppen hele sesongen, og vant tilslutt med 10 poeng. Hadde også en litt "artig" målforskjell. 100 for og 50 imot Spent på hva jeg kan utrette i PL nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå