Leo_Khenir Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg er storfan av Cristian Ansaldi (Rubin Kazan), er 22 år (88-modell, så vidt jeg husker), spiller F/VB HV, er "best" som venstre vingback, men funker også som F H og F V og kan rimelig greit omskoleres til backupstopper. Høyt potensiale på ham også. Argentiner uten eu-pass, så vil gå som utlending i La Liga-kvoten. Blir stort sett det argentinske landslagets førstevalg som back om han får spille rimelig fast i en toppklubb (altså en last 16-klubb i Champions League, sånn ca). Burde kunne få ham for rundt 100 millioner. I den andre enden av prisskalaen er Inters stortalent, Davide Santon, men Inter skal alltid ha *sykt* mye penger for ham (les: rundt 7-800 millioner) som kan prutes ned til 5-600... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) På FM09 kunne du få Santon for under 50 mill NOK. Anbefaler, nok ein gang ( ), Zapata. For 130 mill skal du kunne klare å skaffe han. Endret 8. juli 2010 av Mutu Lenke til kommentar
cFc Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kan si meg enig i Ansaldi, var stor suksess i Valencia på høyrebacken. Men trenger du først og fremst en stopper så er helt klart Zapata et bedre valg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 På FM09 kunne du få Santon for under 50 mill NOK. Og der hadde han samtidig bedre potensiale. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) SATAN, Fikk tilsammen 540mill fra styret!!!! Har ikke tapt 1 kamp enda, er akkurat kommet inn i November måned Men så, hva skal jeg bruke 540 mill på? EDIT: Endret 8. juli 2010 av stiff-leet Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 SATAN, Fikk tilsammen 540mill fra styret!!!! Har ikke tapt 1 kamp enda, er akkurat kommet inn i November måned Men så, hva skal jeg bruke 540 mill på? EDIT: Start med Jovetic Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 HAr laget mitt egent treningsopplegg for spissene. Men hvordan får eg overfør de spilleren eg vil ha til den treningsøkten, når den ikkje kommer opp som alternativ? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 I lagoversikt, høyreklikk på spilleren, da får du opp den boksen hvor du kan velge å hurtigflytte til andrelaget, tilby på transfer, si opp kontrakt osv. Her skal du også kunne velge treningsprogram. Vær obs på at juniorspillere ikke kan trene på senioropplegg og omvendt. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 SATAN, Fikk tilsammen 540mill fra styret!!!! Har ikke tapt 1 kamp enda, er akkurat kommet inn i November måned Men så, hva skal jeg bruke 540 mill på? EDIT: Ville startet med å flytte Kaka opp som offensiv playmaker og brukt Diarra på midtbanen som ballvinner Ser at fortsatt ikkje har kjøpt Zapata. Do I need to say more? Ellers ser stallen din veldig tynn ut. Kjøp ein ny spiss. Dzeko er ein god spiss! Ein ny stopper i tillegg til Zapata er nesten eit must. Fazio eller Kjær er gode alternativer. Ville hentet inn litt ekstra dekning på midtbanen også i form av Miguel Veloso, Toulalan eller Moutinho. Litt tynt på backene også så anbefaler Diego Renan (speler i Brasil). Lykke til! Bare å spørre her hvis du trenger hjelp. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Er vel ikke noe tvil om at Kaka gjør seg best som OMS nei Endret 9. juli 2010 av JR Ewing Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Kaka er toppscorer i ligaen Zapata er i boks nå Demo var over nå, skal kjøpe fullversjon senere idag.. Får jeg ta vare på lagringa fra demoen da? Edit: Spiller på steam. (Hvis det har noe å si ) Endret 9. juli 2010 av stiff-leet Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror det skal gå an å fortsette på save-gamet i fullversjonen ja. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Usikker på korleis det er på Steam, men det skal nok gå ann. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er vel bare å loade savegamet, tror ikke steam utgjør noe forskjell. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Er det flere som har lagt merke til at Soorting CP sin midtbane i starten av spillet er helt syk. Veloso og Moutinho er gode, men Vukcevic og Fernandez virker litt "overrated" Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Spoting CP har vært eit veldig bra lag på dei siste FM (har ingen erfaring med dei i virkeligheten). Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei, har et problem. Har spilt 4 sesonger, begynte nettopp på 5 sesongen min. Da plutselig alt går tregt. Hakking, Lag, osv. Testet dataen på http://www.systemrequirementslab.com der eg får helt fullt på testen. Får 3 stjerner på spillhastighet når eg lagde den filen. Men har ikke merket noe til at det går tregt før nå. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Noen som kan annbefale godt unge eller ettablerte Fosvarspillere. Både på Høgre og venstre kant? Trenge til sogndal, så må være noen som vil være intressert i å komme. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Et jævlig tett kampprogram framover: Har heldigvis bare en skade på førstelaget så skal nok greie meg. EDIT: Etter 2 kamper har jeg plutselig 4 skader . Heldigvis er ingen av skadene over 2 uker. Endret 11. juli 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Eg pleier å hvile alle spelarane 1-2 dager før neste kamp når det er tett kampprogram. Gå inn på "trening" og velg f.eks. alle midtbanespelarane og velg "hvil". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå