Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Jeg er storfan av Cristian Ansaldi (Rubin Kazan), er 22 år (88-modell, så vidt jeg husker), spiller F/VB HV, er "best" som venstre vingback, men funker også som F H og F V og kan rimelig greit omskoleres til backupstopper. Høyt potensiale på ham også. Argentiner uten eu-pass, så vil gå som utlending i La Liga-kvoten. Blir stort sett det argentinske landslagets førstevalg som back om han får spille rimelig fast i en toppklubb (altså en last 16-klubb i Champions League, sånn ca). Burde kunne få ham for rundt 100 millioner.

I den andre enden av prisskalaen er Inters stortalent, Davide Santon, men Inter skal alltid ha *sykt* mye penger for ham (les: rundt 7-800 millioner) som kan prutes ned til 5-600...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I lagoversikt, høyreklikk på spilleren, da får du opp den boksen hvor du kan velge å hurtigflytte til andrelaget, tilby på transfer, si opp kontrakt osv. Her skal du også kunne velge treningsprogram.

Vær obs på at juniorspillere ikke kan trene på senioropplegg og omvendt.

Lenke til kommentar

SATAN, Fikk tilsammen 540mill fra styret!!!! :woot::fun:

Har ikke tapt 1 kamp enda, er akkurat kommet inn i November måned :thumbup:

Men så, hva skal jeg bruke 540 mill på? :p

EDIT:

Real_Madrid_C_F2.jpg

Real_Madrid_C_F3.jpg

Ville startet med å flytte Kaka opp som offensiv playmaker og brukt Diarra på midtbanen som ballvinner ;)

Ser at fortsatt ikkje har kjøpt Zapata. Do I need to say more? :tease:

Ellers ser stallen din veldig tynn ut. Kjøp ein ny spiss. Dzeko er ein god spiss! Ein ny stopper i tillegg til Zapata er nesten eit must. Fazio eller Kjær er gode alternativer. Ville hentet inn litt ekstra dekning på midtbanen også i form av Miguel Veloso, Toulalan eller Moutinho. Litt tynt på backene også så anbefaler Diego Renan (speler i Brasil).

Lykke til! Bare å spørre her hvis du trenger hjelp.

Lenke til kommentar

Kaka er toppscorer i ligaen :w00t:

Zapata er i boks nå :thumbup:

Demo var over nå, skal kjøpe fullversjon senere idag.. :) Får jeg ta vare på lagringa fra demoen da?

Edit: Spiller på steam. (Hvis det har noe å si :cool: )

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...