Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kor mange penger har du til rådighet? Gladkyi kanskje? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Prica putta som faen for meg i Rosenborg i alle fall. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Pengener har eg nok av. Så kan gå ut med endel Tviler Prica vil ned til en lavere divisjon Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå har ikkje eg full oversikt over Real Madrid stallen pdd. Så hvis du kunne postet eit screenshot av stallen din så kan eg hjelpe deg. Såååå... Hvem skal jeg selge? Som du ser kjøpte jeg Marco Verratti... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå har ikkje eg full oversikt over Real Madrid stallen pdd. Så hvis du kunne postet eit screenshot av stallen din så kan eg hjelpe deg. Såååå... Hvem skal jeg selge? Som du ser kjøpte jeg Marco Verratti... For det første så må du for all del bruke Xabi Alonso sentralt og Verratti på benken. Du bør selge Ruben De La Red, Granero, Guti. Men du må sjølv vurdere om du synes du bør selge alle dei. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Slik ser laget mitt ut i min fjerde sesong: Er litt usikker på hvor jeg burde forsterke nå. Føler jeg har god dekning på alle plassene. noen forslag? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå har ikkje eg full oversikt over Real Madrid stallen pdd. Så hvis du kunne postet eit screenshot av stallen din så kan eg hjelpe deg. Såååå... Hvem skal jeg selge? Som du ser kjøpte jeg Marco Verratti... For det første så må du for all del bruke Xabi Alonso sentralt og Verratti på benken. Du bør selge Ruben De La Red, Granero, Guti. Men du må sjølv vurdere om du synes du bør selge alle dei. Verratti burde brukes fast, han er klasse fra starten av og jeg har brukt han fast siden han var 16 i Blackburn, nå er han verdens beste fotballspiller Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Ikkje når man har Xabi og Kaka sentralt på midten. Da dropper man ikkje dei for Verratti, sjølv om han er veldig talentfull og holder mål første sesong. Mafsa: Anbefaler å kjøpe Zapata og kanskje Toulalan, Steven Defour, evt. eit annen godt anker. Endret 7. juli 2010 av Mutu Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Sier seg selv at Verratti ikke burde brukes med en gang når du har de spillerne Real har. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå har ikkje eg full oversikt over Real Madrid stallen pdd. Så hvis du kunne postet eit screenshot av stallen din så kan eg hjelpe deg. Får ikke screenshot til funke, får bare bilde av skrivebordet er det samme på laptoppen min. Funker hetl fint å ta SS på denne, men på den bærbare blir det bare av skrivebordet :S det er det samme på andre ting også (cod og internett) Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå har ikkje eg full oversikt over Real Madrid stallen pdd. Så hvis du kunne postet eit screenshot av stallen din så kan eg hjelpe deg. Får ikke screenshot til funke, får bare bilde av skrivebordet er det samme på laptoppen min. Funker hetl fint å ta SS på denne, men på den bærbare blir det bare av skrivebordet :S det er det samme på andre ting også (cod og internett) Jeg gjorde som det jeg fikk i svar, alt + f9 å gikk i mine dokumenter mappa... Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Nå har ikkje eg full oversikt over Real Madrid stallen pdd. Så hvis du kunne postet eit screenshot av stallen din så kan eg hjelpe deg. Såååå... Hvem skal jeg selge? Som du ser kjøpte jeg Marco Verratti... For det første så må du for all del bruke Xabi Alonso sentralt og Verratti på benken. Du bør selge Ruben De La Red, Granero, Guti. Men du må sjølv vurdere om du synes du bør selge alle dei. Får jeg solgt de 3 spillerene du nevner. Setter jeg av 130-150 mill til ny venstre eller høyre ving, noen forslag? EDIT: Villareal bydde 32 mill for Guti, grei pris? Endret 7. juli 2010 av stiff-leet Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ville nok satset på å sette Ronaldo over på høyre med rollen "innsideangriper". Drenthe som backup. Og da blir det høyresiden som trenger forsterkninger. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Uenig med Mutu, Defour er ikke god nok for Madrid. Se heller på Hamsik! Han er ekstremt god. Han kan være backup for Kaka, mens f.eks Veloso kan være god backup for Alonso. Hamsik kan fint erstatte Raul og Guti Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Defour var vel god på FM08 om jeg ikke husker feil. Grei her. Martin Galvan blir også ofte veldig god. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Uenig med Mutu, Defour er ikke god nok for Madrid. Se heller på Hamsik! Han er ekstremt god. Han kan være backup for Kaka, mens f.eks Veloso kan være god backup for Alonso. Hamsik kan fint erstatte Raul og Guti Har ingen erfaring med Defour, men han har syke stats. Veloso er kanskje likevel eit bedre valg, men han bør nesten brukes fast. 32 mill for Guti er grei pris. Du får ikkje mykje meir for han. Hamsik er også eit veldig bra valg! Men anbefaler fortsatt Toulalan og Toni Kroos. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Er det bare jeg som mener at 4-4-2 er helt feil formasjon for Real Madrid? Jeg ville spilt 4-2-3-1 og funnet en god venstrekant, slik: Casillas Ramos - Albiol - Pepe - Marcelo Xabi - L. Diarra Ronaldo - Kaka - ny venstrekant Higuain Tips til venstrekanter er Luka Modric, Eden Hazard, David Silva, etc etc. Bruk gjerne Drenthe til du får en ny mann inn. Veratti som backup for de sentrale midtbanene, fortrinnsvis Kaka, da han er mye bedre som OM S enn M S. Skaff gjerne også et spisstalent, som Lukaku eller Yaya Sanogo. Begge disse har et sinnsykt høyt potensiale (se spoiler) De har -10 begge to, det høyeste en juniorspiller kan ha OK å selge er Gago, den andre Diarra, De La Red, Nistelroy, Van Der Vaart, Benzema. Du kan ha noe vansker med å selge De La Red da han ikke kan spille før 09/10-sesongen er ferdig. Endret 8. juli 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 4-2-3-1 hadde nok vært beste formasjonen. Men forslår fortsatt å bruke Ronaldo på venstre med rollen "innsideangriper". Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ronaldo er nok en klassisk innsideangriper, ja. Da er det høyrekant vi trenger istedet, og for meg blir det da naturlig med Yoann Gourcoff, også som innsideangriper. Vil du være ekstra frekk setter du da kantene til å bytte posisjon med hverandre under kamper, noe som øker uforutsigbarheten. Modric fortsatt et alternativ siden han kan bekle alle de offensive midtbaneposisjonene (OM HVS) Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er det bare jeg som mener at 4-4-2 er helt feil formasjon for Real Madrid? Jeg ville spilt 4-2-3-1 og funnet en god venstrekant, slik: Casillas Ramos - Albiol - Pepe - Marcelo Xabi - L. Diarra Ronaldo - Kaka - ny venstrekant Higuain Tips til venstrekanter er Luka Modric, Eden Hazard, David Silva, etc etc. Bruk gjerne Drenthe til du får en ny mann inn. Veratti som backup for de sentrale midtbanene, fortrinnsvis Kaka, da han er mye bedre som OM S enn M S. Skaff gjerne også et spisstalent, som Lukaku eller Yaya Sanogo. Begge disse har et sinnsykt høyt potensiale (se spoiler) De har -10 begge to, det høyeste en juniorspiller kan ha OK å selge er Gago, den andre Diarra, De La Red, Nistelroy, Van Der Vaart, Benzema. Du kan ha noe vansker med å selge De La Red da han ikke kan spille før 09/10-sesongen er ferdig. Takk for ett fint svar. Skal bruke den formasjonen, funket knall. Vant første kamp i Serien 3-0 Spiller med Drenthe ut denne sesongen, så får jeg se til neste ses. om jeg kjøper ny venstrevinge. Føler jeg er sårbar i forsvaret nå, har 2 stk. skadet så er litt krise, har ca. 130 mill å bruke på en forsvarer, gjerne som kan spille litt hær og litt der - Hvem? Hva tror du/dere om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå