The Walking Dead Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) kommer det en patch imorgen? gidder ikke å starte et spill idag hvis det kommer en patch imorra edit: ja, det gjør visst det ifølge Miles Jacobsson. Takk til Stephen Carr We will aim to release the patch at some point on October 30th, although we obviously cannot guarentee that at this stage, or give a time. I apologise in advance if it ends up slightly later than this, as I'm about to go away on a PR tour round Europe, so want be on the forums much to update about it. Endret 29. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tabbe at jeg startet game i går om det kommer patch i morgen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjøper dette spillet hvis PC'en min er god nok til å spille det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Min pc suger og spillet går greit. Selv om jeg har 0,5 av 5 stjerner på maskinvare og "antatt spillhastighet" går spillet nesten bedre enn FM09. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 kan man bruke steam koden på 2 pcer? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lurer på om det er 4 PCer. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Min pc suger og spillet går greit. Selv om jeg har 0,5 av 5 stjerner på maskinvare og "antatt spillhastighet" går spillet nesten bedre enn FM09. Har FM 08 og det gikk helt fint. Er det stor forskjell for systemkravene? Endret 29. oktober 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Latterlig at SI la ut patchen tidligere i dag før de så fjernet den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Latterlig at SI la ut patchen tidligere i dag før de så fjernet den. Hvorfor gjorde de det? Problemer med å huske datoen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Latterlig at SI la ut patchen tidligere i dag før de så fjernet den. Hahaha wtf! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 noen som klarte å laste den ned da? og legge den ut på rapidshare. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Patch Må jeg starte ny save for at patchen skal funke som normalt og at jeg får det nye fra patchen? Litt kjedelig å måtte starte på nytt da jeg har spilt en halv sesong allerede. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Patch Må jeg starte ny save for at patchen skal funke som normalt og at jeg får det nye fra patchen? Litt kjedelig å måtte starte på nytt da jeg har spilt en halv sesong allerede. Tror den skal funke på gamle saver, kun overganger som ikke blir fikset, ihvertfall vært sånn før Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er vel bare eventuelle overganger du mister ved å ikke starte nytt game tror jeg. Har pleid å være slik tror jeg. Er du et norsk lag så tror jeg det er stor fordel da den norske databasen er dårlig i år etter hva jeg har lest. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Stor fordel å bruke den nye databasen? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Trodde kun det var en forandring i databasen, og det var overgangen til Stephen Carr til Birmingham? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Trodde kun det var en forandring i databasen, og det var overgangen til Stephen Carr til Birmingham? Denne overgangen blir visst gjort uansett da det ikke er databasen som oppdateres, men selve koden. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 på oppdateringa har vel Birmingham fått Carson Yeung som eier? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hørte det var snakk om at vi som installerer via Steam får achievements vi kan fullføre, hvor finner jeg disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå