Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hadde "stankelbein" under forhuden, oppdaget ved dusj. Burde jeg kontakte lege?


Gjest secretman

Anbefalte innlegg

Gjest secretman

Hei, i dag våknet jeg klokken 1400. jeg gikk rett opp i dusjen , når jeg hadde gått inn i dusjen så lukket jeg igjen øynene så etter litt skulle jeg vaske meg på kølla og jeg dro tilbake forhuden. PÅ KØLLA LÅ det et stankelbein!!!!!!! Jeg freaka helt og kasta den av !! hvordan i helvete kan dette ha skjedd? jeg har ikke gjordt noe ekkle ting med stankelbein og jeg var ikke innærheten av kølla mi i går.. jeg har sett et par på badet før, kan det hende at den har hvert på bade og sklidd ned ditt med vannet? omg jeg er så serriøst redd nå , er de farlige ? kommmer jeg til å bli steril! please help dette er faen ikke noe gøy. jeg vet ikke om jeg innbiller meg det men kølla føles ut som den svir i pisserøret, dette er serriøst så ikke le.

 

Burde jeg kontakte noe lege isåfall gi meg et telefonnummer!

 

NEI DET ER IKKE NOEN DRØM! Fordi jeg kasta den av og den lå i dusjen etter jeg var ferdig! den rørte seg ikke .....

 

Jeg ville aldri tatt den der med vilje og det har ikke hvert noen andre i huset mitt i natt. er den farlig!??????

Endret av Robert
Flettet flere innlegg fra samme bruker.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Secretman

jeg kjente noe under forhuden .. så jeg dro den ned .. først trodde jeg det var noe tråd eller noe men så så jeg at det var et stankelbein.. så kasta jeg den av.. den var ikke inni røret nei. men herregud den kan vel ikke ha hvert der mens jeg sov? fordi jeg merka ingenting før dusjen :S omg dette er helt sykt skummelt ! vet du hvor ekkelt dette var xD jeg som har araknofobia også....

Lenke til kommentar

Ro deg ned :)

 

Du kan prøve å ringe til legevakta for å få en profesjonell beroligelse, nummeret til denslags står foran i telefonkatalogen.

 

Dette er forøvrig ikke første gang jeg hører om folk med levende fremmedlegemer på penis. Den udugelige sekretæren i elevrådet jeg prøvde å være leder for på ungdomsskolen forpestet til stadighet styremøtene våre med fargerike beskrivelser av hvordan han fant en bille som på mystisk vis og med ukjente motiver hadde funnet veien til hans edlere deler.

 

Er dette et vanlig problem? Jeg har selv aldri opplevd det - hvilket forsåvidt er like greit.

Lenke til kommentar
Gjest secretman

Jeg er ikke en desperat fyr som putter insekter på penis for å prøve å få til noe funny shit.. Jeg er jo redd for alle typer edderkopper og sånne ekle insekter jo hadde faen aldri turt å putte det på penis. Bare for å informere går jeg på videregående og er ikke en crazy ungdom som prøver å få en blow job av et insekt:S faen blir kvalm av å snakke om dette .

Lenke til kommentar
Jeg er ikke en desperat fyr som putter insekter på penis for å prøve å få til noe funny shit.. Jeg er jo redd for alle typer edderkopper og sånne ekle insekter jo hadde faen aldri turt å putte det på penis. Bare for å informere går jeg på videregående og er ikke en crazy ungdom som prøver å få en blow job av et insekt:S faen blir kvalm av å snakke om dette .

Ser dette.

 

Da anbefaler jeg som nevnt over at du tar kontakt med legevakt e.l. så de kan fortelle deg at alt går bra :)

Lenke til kommentar
Gjest secretman
Jeg er ikke en desperat fyr som putter insekter på penis for å prøve å få til noe funny shit.. Jeg er jo redd for alle typer edderkopper og sånne ekle insekter jo hadde faen aldri turt å putte det på penis. Bare for å informere går jeg på videregående og er ikke en crazy ungdom som prøver å få en blow job av et insekt:S faen blir kvalm av å snakke om dette .

Ser dette.

 

Da anbefaler jeg som nevnt over at du tar kontakt med legevakt e.l. så de kan fortelle deg at alt går bra :)

 

Nå ringte jeg akkurat legevakten her i byen, de informerte meg om at de absolute ikke trodde at stankelbein var noe farlig. så lenge det ikke var noe rødt rundt der den var eller om jeg merket noe forskjell.

Takk gud for at jeg ikke trenger være redd for å bli steril eller få en eller annen sykdom nå :)

 

Gleder meg ekstremt til vintern nå når alle de forbanna edderkoppene og stankelbeina forsvinner...... ughhhgh

 

takk for hjelpen ^^

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341

Til TS, du kan rsisikere at hendelsen fører til såkalt aracnopenis, eller "stankelstulk" som det er kjent som på folkemunne. Symptomer er f.eks feber, hodepine, tett med små hår på penis som klistrer seg til veggen, ømme ledd og sæd formet som nett. I ekstreme tilfeller vil du også miste all matlyst på mat som ikke inkluderer fluer. Behandling er ganske smertefritt og innebærer at du går et par dager med en slik på penis. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Til TS, du kan rsisikere at hendelsen fører til såkalt aracnopenis, eller "stankelstulk" som det er kjent som på folkemunne. Symptomer er f.eks feber, hodepine, tett med små hår på penis som klistrer seg til veggen, ømme ledd og sæd formet som nett. I ekstreme tilfeller vil du også miste all matlyst på mat som ikke inkluderer fluer. Behandling er ganske smertefritt og innebærer at du går et par dager med en slik på penis. Lykke til :)

 

Hahahah! Dagens.

Lenke til kommentar
Til TS, du kan rsisikere at hendelsen fører til såkalt aracnopenis, eller "stankelstulk" som det er kjent som på folkemunne. Symptomer er f.eks feber, hodepine, tett med små hår på penis som klistrer seg til veggen, ømme ledd og sæd formet som nett. I ekstreme tilfeller vil du også miste all matlyst på mat som ikke inkluderer fluer. Behandling er ganske smertefritt og innebærer at du går et par dager med en slik på penis. Lykke til :)

 

Hahahha !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...