insider Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Lurer på om jeg skal ta dykkerkurs i Key west når jeg skal dit men de selger 2 forskjellge kurs, PADI og NAUI. Så lurer på hvilke som er best i forhold til norge og dykking der eller om det er ett fett. Så hvilke dykkerkurs skal jeg velge? MVH Fredrik Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ops, gammel tråd men svarer for det om.. Jeg ville valgt PADI, for det er det største og mest seriøste dykkeorganisasjonen.. Men, skjønner egentlig ikke hvorfor du tar det der nede, når du like gjerne kunne tatt det i Norge.. Et intensiv kurs i Norge kan bli tatt på en uke Lenke til kommentar
bab552 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ville gått for det mest omfattende kurset, og styrt unna intensivkursene. Er ikke så godt kjent med sportsdykkerutdannelsen men NAUI følger vel CMAS standarden og er nok det lengste kurset. Tar du kurs i utlandet må du være klar over at det er ganske annerledes å dykke i Norge, sikt, kulde osv gjør det mer krevende å dykke her. Hilsen yrkesdykker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå