McShortFuse Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hold på maskinen litt til!Ny Bios som løser problemet er på vei. Virkelig? Det hadde vært kult Hvordan har du funnet ut om at ny bios er på vei da? Gleder meg isåfall til den kommer Men, får vel også håpe at det kan være løsningen på problemet... Lenke til kommentar
larsli Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Snakket nettopp med Acer support, og han jeg snakka med hadde ikke hørt om dette i det hele tatt. Så hva er egentlig riktig her? Lenke til kommentar
cluxx Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ny bios skal løse problem på maskinen slår seg av kommer ganske snart , Acer har bekreftet dette Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Garantert? Det skal bli så godt hvis det stemmer. Lenke til kommentar
Halling1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er garantert! Meget sikre kilder:) Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er garantert!Meget sikre kilder:) Great news !! Lenke til kommentar
larsli Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Nå har BIOS 2.00 blitt lagt ut på acer.no. Står ingenting om hva den fikser, men det er lov å håpe. Edit: Og den er kun lagt ut for 7735G foreløpig. Endret 9. september 2009 av larsli Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Vel, spennende å se om det hjelper noe.. Kommer med oppdatering av situasjonen senere. Lenke til kommentar
Halling1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 v2.0 fungerer glimrende! Har hatt privilegiet å teste den ut en stund, og alt fungerer perfekt. Glad jeg ikke returnerte PC'n for det er en meget bra sak til en god pris! Jeg er i alle fall kjempefornøyd! Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 v2.0 fungerer glimrende!Har hatt privilegiet å teste den ut en stund, og alt fungerer perfekt. Glad jeg ikke returnerte PC'n for det er en meget bra sak til en god pris! Jeg er i alle fall kjempefornøyd! Er også fornøyd med v2.0. Men hvor lenge har du testet den da? Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har nå brukt pc'n i 6 dager etter bios-update og det har ikke vært en j**la shutdown i det hele tatt. Gleder meg til mange dager fremover uten shutdown. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå