arkmarin Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg fikk et nytt skjermkort ASUS EAH4870 fra PS Data i går. Når jeg starter PCen etter å ha montert kortet får jeg melding om at jeg ikke har tilkoplet kortet til power supply, men det har jeg gjort. Jeg har sjekket spenningen på kontakten er 12V. Vifta på kortet går. Etter ASUS kalkulator trenger jeg en strømforsyning på 350W, den jeg har 500W. Kortet har to kontakter for 6-pins plugg, bør begge tilkoples? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg fikk et nytt skjermkort ASUS EAH4870 fra PS Data i går. Når jeg starter PCen etter å ha montert kortet får jeg melding om at jeg ikke har tilkoplet kortet til power supply, men det har jeg gjort. Jeg har sjekket spenningen på kontakten er 12V. Vifta på kortet går. Etter ASUS kalkulator trenger jeg en strømforsyning på 350W, den jeg har 500W. Kortet har to kontakter for 6-pins plugg, bør begge tilkoples? Begge disse 6-pins PCI-express power kablene skal tilkobles. Lenke til kommentar
arkmarin Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Da funker kortet utmerket etter at jeg koplet til begge 6-pins kontakter til strømforsyningen. Takk for hjelpen! (PS-Data support visste ikke at begge to skulle være tilkoplet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå