mfb Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Skal kjøpe meg ny bærbar pc som jeg hovedsakelig skal bruke til spill som wow, crysis, dod source og cs source. Den må ha minimum 250gb harddisk og 4gb ram. om det er 15 eller 17 tommer spiller ingen rolle, men ikke 13 tommer. Noen anbefalinger? har så vanskelig for å bestemme meg, og lenge siden jeg var i pc-markedet, så husker ikke hva jeg skal se etter. takker for svar Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har foreslått denne i noen tråder. Billig og bra spekket. Hvorvidt Packard Bell leverer kvalitet eller ikke skal være usagt. Faktum er ihvertfall at alle PCer i denne klassen har akkurat de samme komponenter som de setter i sammen. Dersom ikke det er spesielt angitt feks støymatter eller ekstra godt kabinett som tåler en trøkk, så er alle sammen i prinsippet "like" bare med forskjellig prosessor, skjermkort osv. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 den så veldig grei ut, men den koster jo kun 4000. får jeg ikke noe bedre til en annen pris da? kan gå til maks 7000 jeg altså Lenke til kommentar
program Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Du får nok bedre til 7000,- Det første forslaget: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=108671 Jeg skal se litt til etter noe annet. Men den virker helt grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå