abene Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 En sikrere og mer stabil Safari 4.0.3 er klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 En sikrere og mer stabil (...) Det tviler jeg ikke på. Det er jo tross alt ny versjon av en nettleser. Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Mer stabil ? Jeg trodde vi snakket om Mac ? Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 kan ikke skjønne hvorfor noen liker mac i det hele og det store. De er jo underlegen på alle områder! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ja, skikkelig underlegent. Derfor det blir brukt av massevis av pros. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Og hvor mange er ikke blirr redigert på en mac? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Safari hadde trengt en oppdatering som økte ytelsen. Jeg har vel 4.0.1 eller 4.0.2. Og den henger i et lite sekund når jeg opner nye faner og den blir fort litt treig. Sidene lastes ned fort, though. Den har ikke krasjet så mange ganger så det er ganske okå. Kan ofte ha opppe opptil 100 faner også. Da blir den treig. Firefox er den beste når du har mange faner oppe. 150 er jeg oppe i nå. Men den klikker daglig eller annen hver dag da. Men tingen er at selv med et par faner så kan Safari være litt treg og være litt uresponsiv av og til. Gleder meg til å oppdatere. Elsker patcher! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Og hvor mange er ikke blirr redigert på en mac? Tja, bortsett fra Final Cut er vel Avid det som stortsett blir brukt - som også fungerer flawlessly på Mac. Poenget er uansett at profesjonelle har råd til å bruke det beste, hvorfor bruke noe som er "underlegent" da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå