Khaffner Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er på jobb nå, og jeg trenger deres hjelp til å effektivisere meg i arbeidet. Jeg skal ikke fortelle så dypt hva jeg gjør, men det bunner ut i at jeg trenger større thumbnails i utforskeren. Jeg mener den lille previewen til venstre for mappeinnholdet, under "Details". Hvordan kan jeg få disse små bildene større? Sitter med en 1680x1050 skjerm, jeg vil helst ha bildene(eller, i mitt case PDF-filer) i 500 pikslers bredde. Jeg kjører winXP prof. SP3 Lar dette seg gjøre? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Juster ned oppløsningen, eller definer katalogen for bilder og velg "Filmstrip"-view. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Justere ned oppløsningen er uaktuelt, men filmstrip-løsningen virket lovende. Eneste problemet er at jeg får "No preview available" der det store bildet skal være. Hvordan løser jeg dette? Endret 12. august 2009 av khaffner Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Filmvisningen er bare for videoformater. I utforsker kan du velge å vise preview pane. Velg Organize -> Layout -> Preview Pane. Da kommer det opp i høyre felt. Det feltet kan du utvide ved å holde musen over kanten mellom innholdet og det feltet. Dra så preview pane så bredt du vil ha det. edit: Beklager, dette er for Windows 7. Kan ikke sjekke dette i XP nå. Men jeg tror ikke det er mulig. Endret 12. august 2009 av TCi Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Filmvisningen er bare for videoformater. Nei (Filmstrip valg under view) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå