Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Registere dc-hub på public hub list

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kjører Ptokax build IV. Da jeg startet serveren min de første gangene registrerte den seg automatisk på dreamland.gotdns.org (dvs. jeg fant den på public hub lista). Etter fjerde-femte omstarten av serveren, finner jeg den ikke lenger. Er det noen mulighet for igjen å få den registrert? Eller kan jeg registrere den på andre lister?

Teoball

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en public hub liste. Kanskje vi skal fjerne d og c tastene i tastaturene våre, så slipper dere å pese dc så jævli hver gang ordet er nemnt her inne.Tilbake til spørsmålet,dreamland har hatt litt problemer i det siste,men det skal være fixet nå.

Den spesifiserte adressen er vel heller ikke oppe og går som en normal hub.Kun utdeling av hublist.

Lenke til kommentar
Si det til moderatorne. Eg ble bannet fordi eg skrev for mye om DC :grumpy:

la være å si noe da... det står jo i reglene at man skal holde seg til tråden, og det å leke "moderator" hjelper jo ikke da... Ser de tråden, og vil slette den sletter de den enten du har skreket eller ikke...

DC i seg selv er det ikke noe galt med, man kan dele både serier og nocd cracks (tror jeg) uten å bryte noen regler. enkelte filmer, linux distroer, freeware (som jeg selv sharer MYE av) egenlaget musikk mm.

For å hjelpe deg litt: Vil først anbefale å regge deg på mer enn en server public hub list, da bare 1 liste ofte ikke er nok

Grunnen til at du ikke lenger ser lista de på hublisten er at de hublistene er automatisk "random" generert. Ihvertfall noen av dem. De mest populære hubene er nok muligens på listen uansett.

Lenke til kommentar
Si det til moderatorne. Eg ble bannet fordi eg skrev for mye om DC :grumpy:

Det er en vesensforskjell på å faktisk bryte retningslinjene, som du gjorde da du ble utestengt, og ta opp et problem som ikke gjør det. Så vidt jeg kan forstå, ble du ikke bannet fordi du skrev for mye om DC, men fordi du postet adresser elns.

Har dere noen andre hublister man kan registrere seg på?

Jeg postet en hubliste her:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=107442

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...