Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mangel på forhold i en alder av 24

Gjest troillonge

Anbefalte innlegg

Gjest troillonge

Jeg er nå 24 år, og har praktisk talt ikke hatt et eneste forhold i mitt liv.

Jeg har vært forelsket to ganger i mitt liv. Den første gangen var i en jente som begynte i samme klasse som meg på ungdomsskolen. En fantastisk livsglad jente som regelrett stjal hjertet mitt. Dessverre likte ikke hun meg på samme måten, så det ble aldri noe mer enn vennskap ut av dette. Vi gikk forskjellige veier etter ungdomsskolen, men jeg kom ikke over henne før jeg feiret min attende bursdag. I denne perioden var det uaktuelt for meg å være sammen med andre jenter, det var jo fortsatt denne ungdomsskolejenta jeg ville ha.

I en alder av 18 år hadde jeg mitt foreløpig eneste forhold. Jeg var på en fest og endte opp med å bli sammen med en jente som hadde sansen for meg. Absolutt en grei og flott jente, men jeg hadde ikke følelser for henne, så jeg slo opp etter et par uker. Etter dette fant jeg ut at jeg aldri igjen skulle bli sammen med en jente jeg ikke hadde følelser for.

For nesten ett år siden ble jeg forelsket igjen. Frem til da ble jeg aldri spesielt forelsket i noen, og prøvde derfor aldri å få til noe forhold i denne perioden. Etter å ha vært forelsket i ca. et halvt år prøvde jeg å kapre denne fantastiske jenta det var snakk om, men det gikk ikke så veldig bra. Alle signalene var der, men da jeg la kortene på bordet og fortalte hva jeg følte, ble jeg etter noen dagers betenkningstid veid og funnet for lett. Hjertet mitt er fortsatt gravert med hennes navn, så andre jenter er like interessante som gutter, altså uaktuelle.

Så hva sier folk om min manglende erfaring med forhold? Hvis jeg en dag blir forelsket i en dame som faktisk liker meg tilbake, hvordan tror dere hun vil reagere når jeg forteller om min tomme cv?

Jeg angrer ikke på at jeg ikke har hoppet på noe med noen jeg ikke hadde de rette følelsene for, det fant jeg fort ut at ikke var noe for meg. Men jeg er likevel nysgjerrig på hva andre sier om saken. Som alle andre er jeg nysgjerrig på hva andre mener om "meg".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt enig med forrige taler. Å si hva du føler i steden for å vise det er i de fleste tilfeller en veldig stor turn off, og kan ofte gjøre at du blir avvist selv om jenta i utgangspunktet hadde følelser for deg. Du tar rett og slett bort all spenningen, noe som er lite kult.

Ellers så syns jeg det er veldig likegyldig hvor mange forhold et menenske har bak seg, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor "alle" jager rundt etter forhold.

Lenke til kommentar
Gjest troillonge

Litt på siden avhva dette egentlig handlet om, men siden man er inne på det: Siden nyttår har jeg bare sett denne dama en håndfull ganger (hun bodde i nærheten av hjembyen min, jeg bor i en annen del i landet). I denne perioden har vi bare beholdt kontakten via msn. En god del i begynnelsen, lite de siste 3mnd. Nå bor vi i samme by (hun flyttet for å studere).

Siden hun tydeligvis var interessert den gang, er det mulig å få henne interessert igjen? Eller har jeg ødelagt alt ved å fortelle hva jeg følte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...