Tunky Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Heisann. Har seg sånn at jeg ikke kommer på nett med Xboxen nå. Det skjedde rett etter jeg oppdaterte. Prøver å connecte til Xbox Live får jeg bare sånn rute med "Test connection". Og tar jeg "Test connection" så failer den med en gang. Så kommer det opp en rute med at jeg må sjekke om kabel/adapter står i. Jeg har trådløst og adapteret står i. Jeg var på nett for 5 minutter siden, for jeg lasta jo ned updaten. What to do? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Har sett litt nå. Virker ikke som den finner routeren eller no. Jeg har prøvd å skru av routeren som Xboxen foreslo. Alt av IP og sånt på "Configure Network" står på 0.0.0.0. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Prøv å sette IP på PC/Ruter til 10.0.0.1 og til 10.0.0.2 på 360'n. Er ikke helt ekspert på de greiene her, men verdt et forsøk. Det jeg gjorde da jeg fikk Live ved å snylte på nettet til naboen, og brukte ruteren som en Hub. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Har automatisk IP, og hadde i grunnen tenkt å fortsette med det. Det er bare så irriterende at det skal bli no galt etter en update. Hva er det egentlig man gjør for å koble til et nett første gangen man setter i wireless adapter? Husker ikke det, og kan jo være det er løsningen. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Dette lurer jeg på også, har også mistet nettet. Har også sjekket router, og den funker som den skal. Har også 2 andre trådløse pc'er som er tilkoblet - ingen problemer her. Funnet noen løsning du eller?? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Nei det har jeg ikke, men jeg gadd ikke prøve noe mer heller. Flytter på hybel i morra. Jeg tipper man må "installere" det trådløse adapteret på nytt, men jeg husker ikke hva jeg gjorde da jeg brukte det for første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå