ATWindsor Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 EA leverer gode spill også de, og er de ikke gode, så er det bare å ikke kjøpe de. AtW Regner med du er blandt dem som kjøper spillene dine? Om du spiller i det hele. Dersom det ikke foreligger demo av spillet er det vanskelig å vite om dette passer for akkurat deg, vil påstå at EA er det selskapet som gir ut størst mengde "mjerda". Faren er derfor stor for å kjøpe et spill som man ikke kunne vite om var godt eller ikke. Tror mange av dem som handler på spill generell basis, eller causual gamers blir rundlurt av EA, melke, melke og melke. EA har i tillegg en egen evne til å kjøpe opp gode spillutviklere, for så å rive opp det stolte treet fra bakken, knekke av de største røttene for så å plante det igjenn. Vell, nok om det. Da kan du se på anmeldelser, om du ikke stoler på det, så kan du vel bare la være å kjøpe EA-spill, om EA lager en remake av populous som du ikke spiller, så taper ikke du noe på det... AtW Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 EA har reist kjerringa for år og dag siden. At noen spillselskaper foretrekker å basere økonomien sin på mainstream-utgivelser er da ingen skandale. Jeg kan ikke komme på uforholdsmessig mange aktuelle EA-utgivelser som er udiskutabelt elendige heller. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Da kan du se på anmeldelser, om du ikke stoler på det, så kan du vel bare la være å kjøpe EA-spill, om EA lager en remake av populous som du ikke spiller, så taper ikke du noe på det... AtW Smaken er som baken, delt. Dermed kan ofte anmeldelser være litt i det blå. La vær å kjøpe er et stort dilemma da man ikke ønsker å gå glipp av et tilsynelatende bra spill. EA er ikke helt hjernedødt nei, men når man ser på en del av det som har blitt rasert oppigjennom så syns jeg det rett og slett er litt leit. Endret 13. august 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Dungeon Keeper og Populous! Men først og fremst Dungeon Keeper. Utrolig genialt konsept. Men istedenfor å lage en re-make håper jeg de bestemmer seg for Dungeon Keeper 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hmm liker Theme Park veldig godt... hadde det på konsoll engang i tiden. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Populous the beginning er det beste strategispillet noen sinne laget. Agree??? Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Enig, Noble Spillte det heletiden da jeg var yngre. HELETIDEN. Og spiller det enda Endret 16. august 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
S_J Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Dungeon Keeper og Populous! Men først og fremst Dungeon Keeper. Utrolig genialt konsept. Men istedenfor å lage en re-make håper jeg de bestemmer seg for Dungeon Keeper 3. Enig, Dungeon Keeper 3 hadde vært fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg