tormoddf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har registrert varemerkene Populous, Theme Park, Road Rash og Wing Commander. Les mer Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hva med Syndicate?? Om man først skal gjøre en remake må man jo ta med Syndicate! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Dette hadde vært gøy! Theme park og Wing commander var jo kjekke spill! Men er skeptisk til at de blir like kjekke hvis de blir oppdatert med bedre grafikk og fysikk.. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Theme Hospital, ikke vent, gi det ut på nytt å melk litt til, jeg er mer enn villig til å la meg utnyttes!!! =D Endret 12. august 2009 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 theme park!! niiiice Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Hva med Syndicate?? Om man først skal gjøre en remake må man jo ta med Syndicate! Et nytt Syndicate er visstnok allerede på vei: http://www.gamesindustry.biz/articles/star...te-title-for-ea Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Theme Hospital, ikke vent, gi det ut på nytt å melk litt til, jeg er mer enn villig til å la meg utnyttes!!! =D Huff! Ble så stressa når alle sprang rundt og dreit og spydde overalt!! Meen, jeg gir det gjerne et forsøk til! ;D Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kunne blitt veldig bra med nye versjoner av Populous og Theme Park, men kommer mye an på hvor mye arbeid de legger inn i det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 EA, uff. Jeg blir kvalm. Akkurat, de spillene var gode for EA ikke har vert å fucket dem opp og melket dem i mente. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det har vel ikke en sammenheng med at Lucasart nylig relanserte Monkey Island med forbedret grafikk, og sjefen sjøl er interessert i X-Wing, TIE Fighter og Day of the tentacle? Men for all del, jeg klager ikke. Linky: http://www.gamereactor.no/nyheter/118067/N...TIE+Fighter%3F/ Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja takk til ny Populous Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Håper på mer Wing Commander med gode gamle Maniac og "Luke Skywalker", hehe. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 EA, uff. Jeg blir kvalm. Akkurat, de spillene var gode for EA ikke har vert å fucket dem opp og melket dem i mente. EA leverer gode spill også de, og er de ikke gode, så er det bare å ikke kjøpe de. AtW Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 EA har sine "ups and downs", personelig liker jeg ikke deres metodik med å lansere "nye" versjoner av spill som er mer eller mindre identiske med foregående de allerede har lansert samt deres metodikk med å lage "ekspansjonspakker" som de tar ublue priser for. Men puster de liv i gamle klassikere og klarer å gjøre dette bra er jeg bare fornøyd. Kunne godt tenkt meg en Theme Hospital relansering selv om jeg eier den gamle versjonen fra før av. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Road rash kunne jeg sett for meg remake av Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Road rash kunne jeg sett for meg remake av Hear, hear, qft, +1 og alt det der. Men jeg lurer på hvordan de skal klare å beholde den fantastiske følelsen og unngå sjelløst og middelmådig grafikkhoreri. Det holder liksom ikke med motorsykler og balltrær. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Synes godt noen kunne laget Ultima Underworld 3 Vet ikke om EA er den rette. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Den tiden da det var stor kreativitet i spillbransjen... Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Theme Park var noe av det som vekket min interesse for spill. KONGE! og forresten: ROAD RASH!! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 EA leverer gode spill også de, og er de ikke gode, så er det bare å ikke kjøpe de. AtW Regner med du er blandt dem som kjøper spillene dine? Om du spiller i det hele. Dersom det ikke foreligger demo av spillet er det vanskelig å vite om dette passer for akkurat deg, vil påstå at EA er det selskapet som gir ut størst mengde "mjerda". Faren er derfor stor for å kjøpe et spill som man ikke kunne vite om var godt eller ikke. Tror mange av dem som handler på spill generell basis, eller causual gamers blir rundlurt av EA, melke, melke og melke. EA har i tillegg en egen evne til å kjøpe opp gode spillutviklere, for så å rive opp det stolte treet fra bakken, knekke av de største røttene for så å plante det igjenn. Vell, nok om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg