Gå til innhold

EA lukter på gamle klassikere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA har sine "ups and downs", personelig liker jeg ikke deres metodik med å lansere "nye" versjoner av spill som er mer eller mindre identiske med foregående de allerede har lansert samt deres metodikk med å lage "ekspansjonspakker" som de tar ublue priser for.

Men puster de liv i gamle klassikere og klarer å gjøre dette bra er jeg bare fornøyd. Kunne godt tenkt meg en Theme Hospital relansering selv om jeg eier den gamle versjonen fra før av.

Lenke til kommentar
EA leverer gode spill også de, og er de ikke gode, så er det bare å ikke kjøpe de.

AtW

Regner med du er blandt dem som kjøper spillene dine? Om du spiller i det hele.

Dersom det ikke foreligger demo av spillet er det vanskelig å vite om dette passer for akkurat deg, vil påstå at EA er det selskapet som gir ut størst mengde "mjerda".

Faren er derfor stor for å kjøpe et spill som man ikke kunne vite om var godt eller ikke. Tror mange av dem som handler på spill generell basis, eller causual gamers blir rundlurt av EA, melke, melke og melke.

EA har i tillegg en egen evne til å kjøpe opp gode spillutviklere, for så å rive opp det stolte treet fra bakken, knekke av de største røttene for så å plante det igjenn.

Vell, nok om det.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...