Dodocar Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei. Jeg bygger for tiden en webside for en liten bedrift som driver salg av klær, og ønsker å ekspandere og selge online. Jeg bygde hjemmesider for maaaange år siden, så har måtte lære mye nytt og jobbet svært hardt med å få til resulatet jeg nå har. Har kjøpt webhotell på domeneshop. Websiden er i for seg ferdig bygget i html og CSS. Det jeg ønsker, er å integrere et system for salg av varer, og jeg lurer på hvilke alternativer jeg har. Har ikke brukt noen CMS system. Er dette noe jeg absolutt må ha for å integrere shopping carts og gjøre salg mulig? Finnes der systemer for kun å integrere shopping carts i et eksisterende design? Jeg har null erfaring med CMS fra før av. Kan jeg endre templates eller bruke designet jeg har bygd opp allerede, hvis jeg nå må bruke CMS? Lurer rett og slett på hvilke alternativer jeg har, og håper jeg kan bruke det eksiterende designet jeg har, da jeg har brukt utrolig mye tid på det. Hvis jeg må ta i brukt templates, kan de evt. endres mye? Hvilke programmer bør jeg se på? Ser kun etter gratis løsninger, eller svært billig. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Du har flere alternativer til CMS, og de fleste lar deg benytte ditt eget design. Derimot så er det å tilpasse sitt eget design alt ifra kjempelett, til "herregudjegertomforkaffejakanskjedeterlikegodtmedhåndsåpe". Har hørt at CuteNews skal være enkelt å designe til, men vet ikke hvor avansert det er. Når det gjelder shops så har du løsninger som oscommerce og ezcommerce (tror jeg de heter). Men jeg tror nesten jeg ville spandert noen kroner der og kjøpt en Mamut-løsning eller noe slikt. Greit å kunne skilte med det ift tillit hos kundene. -C- Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ein kan jo alltids Joomla med utvidelser til slike ting. Du kan lage dine egne maler/utsjåande på sida, men ein kan framleis sjå at det er Joomla. Iallefall kunne ein det tidlegare. Men systemet er lett å bruke, og gratis. Ein kan naturlegvis óg lage noko liknande sjølve, men det tek naturlegvis mykje tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå