Otsu Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hardisken min gikk til helvete, med den gikk alle spillene og filene mine! Hva skal ejg gjøre for å få tilbake ranken min? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Spille deg opp igjen. Ikke noe annet du kan gjøre dessverre. Hvis alt av mapper etc ble slettet. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Hardisken min gikk til helvete, med den gikk alle spillene og filene mine! Hva skal ejg gjøre for å få tilbake ranken min? Kødder du Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nei. Sorry. Men jeg vet at det er folk som har klart å fått ut mapper etc fra harddisker som har godt til helvet. Du kunne ikke lese noe fra harddisken. Men du kunne kopiere filer etc. Du må bare spille deg opp igjen. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 På tide å pensjonere seg! Jobba hardt nådde 54 og så dauer pcen. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Da er det nok bare å gi seg ja, sjekke ut the real life istedet. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tar ikke lang tid på å bli 54 da Bare å begynne på nytt og få gleden av et bra spill. Og sitte å glede seg til MW2 kommer Eller så kan du bare skaffe deg en annen sin player mappe som allerede er 54 (eller 55). Men det er ikke like gøy som å bli 55 selv. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 hvor finner jeg cod4-player mappen? så jeg kan kopiere mappen over til den andre harddisken, er vel liten sansynlighet for at begge krasjer samtidig? går raskt å ranke til lvl 55 men det går ikke så raskt å få div. red tiger-camoer igjen. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Jessda. Er ikke slik at jeg satt å spilte som om jeg ikke hadde noe liv. Greia var at jeg brukte ca 3 måneder å å komme meg til 54... jeg mener det er EN fuckings level unna toppen jo! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Må nok bare spille deg opp igjen ja ... Skjedd flere ganger med meg og Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hardisken min gikk til helvete, med den gikk alle spillene og filene mine! Hva skal ejg gjøre for å få tilbake ranken min? Du bare gjenoppretter fra siste sikkerhetskopi så mister du ikke så mye. ...du tar regelmessige sikkerhetskopier, gjør du ikke? Hvis ikke så vet du nå hvorfor du bør gjøre det. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 hvor finner jeg cod4-player mappen? så jeg kan kopiere mappen over til den andre harddisken, er vel liten sansynlighet for at begge krasjer samtidig? går raskt å ranke til lvl 55 men det går ikke så raskt å få div. red tiger-camoer igjen. Liten sjans det ja. Det er sant. Få camos osv kan ta litt lengere tid. Eneste du trenger å kopiere er player mappen. Den finner du i den mappen du installerte cod4. Hos meg ser det sånn ut: D:\Spill\cod4\players Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) innstallerte den i "standard-mappen", den spillet valgte, C:>programfiler x86>activision>cod4mw har sett i alle undermappene, men den er ikke der :/ har også gått til min datamaskin og søkt på players og på nicket jeg bruker i spillet, finner ingenting.. edit: jeg har ingenting på hdd D, kan jeg bare kopiere hele cod4mw mappen til D, og kopiere den tilbake om hdd C krasjer? selv om jeg ikke ser noen player-mappe der? Endret 14. august 2009 av alt + F4 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) alt+F4 det der var litt merkelig. Du har spilt multiplayer ikke sant? For min mappe ser helt like ut, bare det at Player mappen er der også. Vet ikke om du må spille multiplayer (trodde den lagde profil mappe uansett). edit: jeg har ingenting på hdd D, kan jeg bare kopiere hele cod4mw mappen til D, og kopiere den tilbake om hdd C krasjer? selv om jeg ikke ser noen player-mappe der? Det kan jeg ikke svare på, ettersom jeg bare har pleid å kopiere player mappen. Endret 14. august 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) lol sånn var det på den forrige pcen og. har to multiplayerprofiler, og har spilt masse med dem. Endret 14. august 2009 av alt + F4 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Merkelig Merkelig. Har du søkt alle harddiskene ? Den må da finnes et eller annet sted. Merkelig hvis den har lagt seg et annet sted. Den ligger ikke på Brukere/Users ? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 er det en .sav fil? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 huff denne blir lang men la gå: Min Datamaskin - (C:) Brukere - Navn - Appdata - local - Virtualstore - Programfiles - Activision Husk, at du må kunne vise skjulte mapper;) Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 hvordan viser jeg skjulte mapper? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 1. Gå til Control Panel 2. Klikk på Folder options 3. Klikk på View tab 4. Klikk Show hidden files and folders 5. Klikk Ok (Vet ikke hva det er på norsk. Ettersom jeg var vant med engelsk vista. Og når har jeg engelsk windows7). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå