Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 jeg skulle nesten hatt bilde å vise dere. om jeg er på xboxen og ser på venner og recent players så har jeg sett at det har stått "1" og "2". det står etter navnet deres i med gullfarge bak (viser at de har gull live). hva er dette? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvor mange år de har abonnement på Live med Gullmedlemskap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 kan man se det på seg selv? for jeg har hatt i mer en ett år og det vises ingenting. må man ha hatt det sammenhengende? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ny greie som kom i går(?). Der man kan se hvor lang tid spillere har hatt Gold Mermbership. Er ikke sikker på om du kan se det på deg selv. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Til meg sto den 1 og jeg så det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå