Mys1 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hey. Jeg skal nå se en film(harry potter 1) med undertekster på ps3. Jeg får til å ha undertekster på VLC, men på Ps3-en går det. Det jeg gjør er å kopiere hele mappen der hvor filmen ligger(i dette tilfellet er undermappene/filene "sample" "[subs" , "Harry Potter..JPEGbilde, " "harry potter ... selve filmen" og " Kingdom RG Please Read". Er det ikke bare å kopiere dette på en minnepenn, sette inn i ps3-en,spille av fila og så velge da undertekster når du trykker på trekant? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 ... og " Kingdom RG Please Read". Kingdom RG? Piratvarer får du dessverre ikke hjelp med på Diskusjon.no: Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. I tillegg gjelder følgende: Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg