cake Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kan ikke så mye om nettverk, men jeg satt og leste en artikkel om nettsikkerhet for en stund siden. I artikkelen stod det at man burde bytte fra Wep til Wpa, siden wpa var mye sikrere. Da jeg gikk inn i routeren(10.0.138) fant jeg ingen muligeheter for å endre dette. Kanskje routeren er for gammel(fra 2003), eller så er det bare jeg som har oversett noe. Er det noen som har denne routeren, og som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 WEP og WPA har med WiFi å gjøre, og det støtter vel ikke ST546. Så da er det ikke så rart du ikke finner det. Lenke til kommentar
cake Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har jo også routeren D-link Dl-614+ for trådløst internett i huset. Går det an å gå inn på denne via maskinen, eller må man innstallere denne på nytt, for å få byttet til wpa-standarden?(hvis den ikke er for gammel) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det skulle bare være å endre oppsettet på den. En beskrivelse finner du i følgende PDF-fil (fra dlink.se) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå