UrgeLoL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Tror ikke vi skal stresse hodet her, men at du heller får vente til at konferansen er over med å bestemme deg. Om du søker på ps3 og pricecut får du sikkert en masse treff med diverse rykter osv osv osv om at sony vil annonsere ett priskutt samt ps3 slim i dag. Om du tror at det å poste en 5 måneder gammel artikkel om ps2 har noe med saken å gjøre så får det være opp til deg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 As you command, my master. *insert begging-smiley here* Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 hehe der ble slim ps3 annonsert, samme med et priskutt som gjelder ps3 og ps3 slim. Prisene skal gå ned i morgen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Ok, gode nyheter da. Når kommer slim versjonen til Norge? (hvis den skal komme) Edit: Siterer fra et annet sted (og pålitelig): ok Playstation Slim officially announced right now...USD$299, Euros$299...! Available from 11th Sept... Endret 18. august 2009 av Myst Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 11 september. Eller du kan kjøpe en vanlig ps3 om ett par dager. Bare vent på at nettstedene og butikkene setter ned prisen. Det bør skje rimelig raskt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Jepp, derfor skal jeg utsette turen til lørdag. Tipper de folka vet mer da. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Gran Turismo 5 kommer ikke under noen omstendigheter til å lanseres i 2009, men det er jo lov å håpe og drømme. Dette flygebladet ble delt ut på GamesCom. Developer: Polyphony – Platform: PS3Genre: Racing – Number of players: T.B.A. Release: 4th Quarter of 2009 THE ULTIMATE RACING GAME RETURNS (lots of stupid PR blah blah, really nothing important) The player can choose between over 1000 cars to race on incredible detailed racetracks and unlock PlayStation Trophies (blah). The new NASCAR and WRC championships improve the Gran Turismo experience. Players are challenged to fight their way up the online leaderboards against other racedrivers from all over the world. Kilde Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Kult. Er bare å vente da. I mellomtida kjøper jeg kanskje GT5P for oppvarming Jeg anser denne tråden som løst nå, da jeg har valgt å gå for en PS3 Slim så fort den er i butikkene. Takker for alle bidrag *LØST* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå