Vertical^ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Mirror's Edge er utrolig kult i førsten, og grafikken er herlig. Men jeg syntes spillet ble så repeterende og kjedelig utover. Det eneste som skjer er jo at du må komme deg til et sted. Men så kommer politiet, og du må stikke. Dette skjer vel nesten vær gang. Vil anbefale og spille igjennom uten juksing Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg syntes aldri Mirrors Edge var frustrerende, det aller aller meste kan finnes ut første gang man prøver uten å dø, selv om jeg døde en del ganger da jeg likte å tulle litt. Eneste jeg ikke likte meg spillet var kortheten, skulle ønske de kuttet ut all historie og brukte alle de pengene på å lage litt lenger spill istedet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Den andre posten min forsvant også ja. Får prøve å skrive etter beste husk. Virker som ME er ganske bra, bortsett fra lengden. Men noen ganger er det bra at spill ikke blir for lang, da det kan fort bli kjedelig. Syns MP3 var passe lang. Måtte dog titte innom walkthrough enkelte ganger, men gikk greit forsåvidt. Endret 12. august 2009 av Myst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Noen innlegg som gikk mer ut for å provsere enn å hjelpe er fjernet, sammen med svarene på dette innlegget. Fortsett med å holde fokus på trådstarters problemstilling. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Endret 12. august 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg syns Mirrors Edge var veldig gøy og spilte gjennom to ganger, faktisk. Jeg anbefaler det. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Vent å se om Sony viser fram noe PS3 Slim på denne messa til uka. Hvis det er en realitet, så kan det jo hende at de begynner å selge denne allerde i September. Da kan det være noen kroner å spare. Hvis Slim er bullshit, så er det bare å handle/bytte nå. GT5-P er vært pengene, god underholdning. Anbefaler dog sterkt å bruke ratt og pedaler. Drifting og G25 ratt skaper altfor mange timer med morro (og litt frustrasjon). G25 til mennskelig pris på Finn.no.(Ca 2400.- på nettbutikker) Høyner opplevelsen mange hakk. Hvis du ikke har hatt PS3 eller 360, så er det jo mange titler du har gått glipp av. Ta deg en tur på disse spillsjappene, de selger jo brukte spill til en fin pris, og det dukker også opp fler og fler "Platinum" spill som er billige nye. Bytt/selg iallefall Wii med en PS3. God Helg, og lykke til med første kamp til alle dere som har lag i Premier League. Spurs knekker Pool 4-0. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kjøp heller ps3 alene, koster rundt 3000 nå. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Først og fremst vil jeg anbefale TS å heller kjøpe en 360. Den er så utrolig mye bedre og ser myyye bedre ut enn PS dritten!! (neida, tuller bare) Men seriøst, jeg vil anbefale TS å vente en måneds tid før du kjøper PS3. Det er mye snakk om en PS3-slim modell for tiden (ingenting er bekreftet) så det kan godt hende du sparer noen kroner på å vente litt. Angående wiien din, er den gammel og hvilken systemversjon har du? De gamle modellene er lettest å modifisere og de gir tillgang til å ta en (ulovlig) backup av hele systemet som du kan bruke til å reparer Wiien hvis softwaren skulle bli ødelagt. Poenget er at de gamle wiiene er ettertraktet hos en del mennesker, og det kan godt hende du får en bra pris på f.eks qxl. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Vil tro at ps3 originalen blir billigere når slimversjonen kommer. Lenke til kommentar
Bon Scott Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kjøp en Xbox i stede! Mye billigere og nesten akkurat det samme, bare my bedre over nettet! Kjøper du en Xbox 360 arcade koster det ikke mer en 1000.-! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Først og fremst vil jeg anbefale TS å heller kjøpe en 360. Den er så utrolig mye bedre og ser myyye bedre ut enn PS dritten!!(neida, tuller bare) Men seriøst, jeg vil anbefale TS å vente en måneds tid før du kjøper PS3. Det er mye snakk om en PS3-slim modell for tiden (ingenting er bekreftet) så det kan godt hende du sparer noen kroner på å vente litt. Angående wiien din, er den gammel og hvilken systemversjon har du? De gamle modellene er lettest å modifisere og de gir tillgang til å ta en (ulovlig) backup av hele systemet som du kan bruke til å reparer Wiien hvis softwaren skulle bli ødelagt. Poenget er at de gamle wiiene er ettertraktet hos en del mennesker, og det kan godt hende du får en bra pris på f.eks qxl. Selv om en PS3 slim modell skulle bli annonsert vil det fremdeles ta måneder før den er ute i butikken. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 360 Arcade koster i hvert fall 1600 kr Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Fortsatt noen som insisterer på Xbox her ja.. Leser dere tittelen på trådene før dere poster eller? Uansett, kommer en liten oppdatering. Wii'en er solgt for 2000 idag og fant en brukt PS3 med 4 spill for 3500 (med både GH3 og GT5P ). Det syns jeg var en god deal så jeg prøver å komme i kontakt med selgeren men uten hell Håper han ikke har solgt den enda. Edit: Ser at annonsen er sist endret 18.06.09. Da er det vel 90% sjanse for at den er solgt. Irriterende med gamle, men likevel aktive annonser. Endret 16. august 2009 av Myst Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 God deal da på Wii salget, gratulere Var et greit PS3 tilbud men det er nok sikkert gått. Kan være verd dog å investere i en PS3 fra forhandler til vel 3000 kr og kjøpe et par spill fra f.eks Gamezone til 200 kr stk (ca). Du har da garantien å falle tilbake på om noe skulle gå galt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Takk takk. Ja tenker det samme. Men siden annonsen ikke er tatt vekk enda, skal jeg likevel ringe og spørre. Ellers blir det en tur til nærmeste Lefdal. Greit med garanti ja. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 som andre har sagt, så kommer det en prisreduksjon på PS3 faktisk i dag kl 18! (eller med 99% sikkerthet da) Så da blir det billigere for deg og kjøpe i butikk også. Sjekk også ut Sony delen, der vi har 2 tråder med info om hvor du får tak i billige spill. Lenke til kommentar
Ramsey Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det er som å spørre om man skal bytte en fiat med ferrarri. Selvfølgelig skal du det, TS. /thread. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Haha måtte le av innlegget ditt, Ramsey. Skikkelig bra sammenligning. Hvor står det at det er prisreduksjon i dag? Sjekka litt rundt på nettet og leste om det stikk motsatte faktisk, det er PS2 som skal ha reduksjon, ikke PS3. Dagbladet artikkel Tenkte jeg skulle innom Lefdal i dag. Kanskje jeg stikker innom likevel og spør om de har hørt noe. Takk for infoen forresten, iL. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Haha måtte le av innlegget ditt, Ramsey. Skikkelig bra sammenligning. Hvor står det at det er prisreduksjon i dag? Sjekka litt rundt på nettet og leste om det stikk motsatte faktisk, det er PS2 som skal ha reduksjon, ikke PS3. Dagbladet artikkel Tenkte jeg skulle innom Lefdal i dag. Kanskje jeg stikker innom likevel og spør om de har hørt noe. Takk for infoen forresten, iL. Hvorfor linker du til en dagbladet artikkel som er 5 måneder gammel? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Fordi den er den nyeste jeg fant. Har du en nyere en, så er du velkommen til å linke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå